Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Volvo C70 T5 GT 1998 - Rasmus http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=55135 |
1. leht 18-st |
Autor: | RS013 [ 24.11.2010 22:56 ] |
Teema pealkiri: | Volvo C70 T5 GT 1998 - Rasmus |
Sai siis tehtud üliraske otsus ja loobutud V70st. See sõidab nüüd Soomes, vist kusagil Oulu kandis. Kahju, et Eestisse ei jäänud muidugi. Aga... tahtmine C70 tagasi saada oli nii suur. Varasemalt oli mul 2,4T manuaal. Kindel soov oli seekord siis T5 mootor ja manuaal ning kindlasti taaskord Saffron värvi. Saades oli tegu tehaseseades masinaga, nüüdseks on temaga juba üht-teist tehtud. Seega autost siis: Volvo C70 T5 GT 1998 Mootor: B5234T3, 176 kW@5100rpm, 330Nm@2700-5100rpm. TD04HL-16T turbo. FMIC. ChipTuningSolutions remap. (cts.ee) Manual Boost Controller. @ 0,9 bar. Pea Windorfis lihvitud. NA gaasiklapp. NA nukad. NGK Iridium IX küünlad. HKS replica BOV. K&N paneelfilter. Pasunad cooleri eest ära tõstetud. 3" downpipe. 3" summutijooks kahe ovaalse Simonsi resonaatoriga. Powerflex õlemised mootorikinnitused. Innovate MTX-L wideband lambda. Käigukast: M56H 5-käiguline manuaalkast. Shortshifter plate. Välimus: 435 Saffron Pearl Metallic. Parkimisandurid värvitud kere värvi. XC grill. R stange. R võred. EZLip. Esitulede kojamehed ära kaotatud. S/V70 udutuled. US suunatuled ja US spec parktuled. Numbrialused eemaldatud. Mudelikirjad tagant eemaldatud. 20% toonklaasi ring. Veermik: Ees Brembo 302x26mm vent.kettad ja Ferodo Premier klotsid. Taga OEM 295x9,6mm vent kettad ja klotsid. ATE Super Blue Racing pidurivedelik. Goodridge eesmised ja tagumised armeeritud pidurivoolikud. FK Automotive Highsport coilover'id (lühendatud vedrudega). FK Automotive adapterid 4 x 30mm. FK Automotive flantsid tagasillal 2 x 10mm. Rullitud koopad. Volvo 850 alumiinium õõtsad. Volvo 850 sillatala. Powerflex õõtsapuksid. OEM karterikaitse. OBX eesmine strut bar. Talveveljed 17x7,5" ET18 (Rehvid 205/50/17). Suveveljed MAK Quark5 19x8" ET49 (Rehvid 225/35/19). ET ees 19, taga 9. Sisu: Rool vahetatud jämedama OEM nahkrooli vastu. Tume nahk/ alcantara ja puitliistud. AutoGauge Smoke turborõhu kell. AutoGauge Smoke õlirõhu kell. Innovate MTX-L segukell. Oranž spidomeetriploki valgustus. Oranž jalgade valgustus. Pagasiruumi seinad mustaks värvitud, uus pagasipõhi parketist, bassikõlari kast ja luugi sisemus kaetud ruudulise riidega. Lisad: GT Pack, kliimakontroll, kruiis, el.peeglid(soojendusega), el.istmed (mälu ja soojendusega), el.aknad, isetumenev tahavaatepeegel, tagumised parkimisandurid, kompuuter, TRACKS, ABS, SIPS, juhi/kõrval airbag, käetoed taga ja ees(laekaga, topsihoidjatega). Helisüsteem: SC-901 Dolby Pro Logic Surround Sound, 3ne CD box, 9 kõlarit, 4x100W võimendi. GAS Alpha 1226X bassikõlar. Rockford Fosgate Punch 325.1 võimendi. Eelmine kuut. ![]() Kupee ostes. ![]() Täistoon ja uued talve veljed. ![]() Madaldus ja us park. ![]() XC grill, xenon udukad ja 19" veljed. ![]() Coilover ja R'i stange. ![]() Stardiootel. ![]() Rohkem pilte siin: http://nagi.ee/photos/RS013/sets/293923/ |
Autor: | ouc- [ 24.11.2010 23:21 ] |
Teema pealkiri: | Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus |
Ilus ![]() |
Autor: | kiirenissan [ 24.11.2010 23:23 ] |
Teema pealkiri: | Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus |
kena näeb välja küll ![]() |
Autor: | keijooo [ 24.11.2010 23:40 ] |
Teema pealkiri: | Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus |
Väga väga kena auto ![]() ![]() |
Autor: | OldCars [ 24.11.2010 23:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus |
Kunagi oli sul sama värvi C70 veel? ![]() Mulle igaljuhul meeldib ![]() |
Autor: | JunZuu1991 [ 24.11.2010 23:44 ] |
Teema pealkiri: | Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus |
väga kena ja turvaline auto. suvel sai sellisega kogemata ala 80km/h vastu puud pandud, mul oli võõ peal, teistel mitte. pole kellelgi midagi juhtunud peale põrutus. Auto aga mahakandmisele. |
Autor: | jOnts [ 25.11.2010 01:40 ] |
Teema pealkiri: | Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus |
IMO üks ilusamaid Volle. ![]() |
Autor: | oopc [ 25.11.2010 01:44 ] |
Teema pealkiri: | Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus |
Kaunis jah igatepidi.Tee seest ja tagant ka pilte ,pilte ikka hea vaadata ju. |
Autor: | Z!ssu [ 25.11.2010 02:34 ] |
Teema pealkiri: | Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus |
Liitun ka kiitjate klubiga. No on kohe kena auto |
Autor: | DeLaBig [ 25.11.2010 03:52 ] |
Teema pealkiri: | Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus |
Vabandan, kuid ei viitsi Googeldada. Kas tegemist esiveolisega? Kui jah, siis mis selle jõuga peale hakkad? Eriti, kui veel chippida. ![]() |
Autor: | torms [ 25.11.2010 03:55 ] |
Teema pealkiri: | Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus |
esivedu ikka, ega siis jõudu pole vaja ainult selleks et foori tagant kiirendada |
Autor: | DeLaBig [ 25.11.2010 04:00 ] |
Teema pealkiri: | Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus |
Seda küll, kuid siiski, enamjaolt, eriti linnasõidul, on just seda jõudu vaja kohaltvõtuks. Omadest kogemustest, sel ajal kui mina foori all kägisedes rehvi põletan, on Dacia Logan juba järgneva foori all. Seega, isegi mina oma näruse 117kw`ga ja 400nm`ga ei saa jõudu maha. ![]() |
Autor: | RS013 [ 25.11.2010 10:59 ] |
Teema pealkiri: | Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus |
Selle võimsusega on see asi, et ma tahtsin saada tippmudelit. Kaalusin ka automaatkasti, aga siis oleks kusagile kuklasse jäänud ikkagi teadmine, et oleks stockis kiirema saanud. Pealegi... ega ta mingi nullist kiirendamise auto väga polegi... just maanteesõidud on üliiiilahedad, juba mu eelmise 2,4turboga. Ja see rida viis turbo hääl... ![]() |
Autor: | roland525 [ 25.11.2010 13:28 ] |
Teema pealkiri: | Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus |
Sai Raadi rajapäeval oma 141kw 525-ga võidu proovitud. Oli väga külm ja Volvo ei saanud üldse stardist minema. Endalgi pidamine 5+ polnud kuid tunduvalt parem, kui Volvol ning sain kohe algul päris pika edumaa. Lõpuks aga krt jõudis kõrvale ja vb stangejagu ettegi. Aeg oli Volvol vist mingi 15.1 või 15.2, kui mälu ei peta. Ehk siis reaalselt vabalt 14 sek sisse sõitev pill. |
Autor: | oopc [ 25.11.2010 14:13 ] |
Teema pealkiri: | Re: Volvo C70 T5 GT 1998. Rasmus |
Selle autoga peale madalaks laskmise ka veel mingeid ideid on või.Igatahes USA esimesed suunad istuksid vist ka. |
1. leht 18-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |