Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Audi 80 b3 1.8 66kw 1987- Ruttar
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=57460
1. leht 2-st

Autor:  Ruttar [ 30.12.2010 19:29 ]
Teema pealkiri:  Audi 80 b3 1.8 66kw 1987- Ruttar

Tervist!
Olen peaaegu 2 aastat seda foorumit lugenud ja lubanud endale nelja rattalise saamise korral ka siia teema teha(selguse mõttes ütlen ette ära et olen 16 aastat vana). Üritades sõna pidaja mees olla teen, siis teen selle nalja ära :)

Masinast siis nii palju, et on teine varustatud reas neljase 1.8 bensiini mootoriga millel on monopritse(võin ka pange panna nimetuse kohapeal) käigukast on viie käiguline manuaal ja vedav sild on esisild.
Kere kohapealt pole erilist tarka peale punase värvuse midagi õelda.
Lisavarustust on sellele masinale kuidagi jube vähe juhtunud- katuseluuk ja hiljem väheke roostet.
Ajaloost nii palju et auto on olnud peres umbkaudu 10 aastat ja olen selle masina kõrval üles kasvanud mis tähendab seda et, kindlasti jääb ära auto piinamine, lõhkumine ja kindlasti igasugused sõidud ennem lubade saamist.
Plaane on palju kuid kõigepealt tahaks auto ilusti korda saada. Kunagi hiljem võiks 90-ne iluliistud, stanged ja tuled külge putitada ja roolivõim ei teeks ka paha. :D
Samas võiks keegi aidata pilte üles panna, sest omal ei tule see välja vist eriti :kill

Loodan et nüüd sain kõik kirja mis õelda tahetud.
Ruttar

Autor:  päks [ 30.12.2010 20:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 b3 1.8 66kw 1987- Ruttar

Niisis pildid:
Pilt
Pilt

Autor:  rixvill [ 30.12.2010 20:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 b3 1.8 66kw 1987- Ruttar

Täitsa ok näeb välja. Hea lihtne ja kui heas korras, siis ka väga öko masin. Rallitamist ei kannata, sillad lihtsad, kuid nõrgad, samas jupid ei maksa midagi.

Kui mingeid juppe vaja, siis küsi, omal sama motoga masin juppideks ainult minu omal on ka roolivõim.

Autor:  Giorgi [ 30.12.2010 20:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 b3 1.8 66kw 1987- Ruttar

Kärukonks on kuidagi robustne või tundub see ainult mulle ? :D

Esimeseks autoks väga hea: lihtne, odav ja kui kuuma ei anna, siis ka vastupidav. Oli endalgi plaanis selline osta kunagi aastaid tagasi :D

Autor:  Andres003 [ 30.12.2010 22:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 b3 1.8 66kw 1987- Ruttar

Harjuta kätt ja katsu stange alumised osad punaseks võõbata. Jääb värskem ja ilusam. Muidu pildi pealt vaadatuna tundub igati eeskujulik liikur. Suur miinus kindlasti on roolivõimu puudumine antud isendil.

Autor:  Ruttar [ 30.12.2010 22:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 b3 1.8 66kw 1987- Ruttar

Tänud heade sõnade eest :)
Ega ise sellega rallitada eriti ei julge ega taha ka, mingis mõttes pere reliikvia ikkagi :D . Need stanged mustana veits koledad jah aga tegema saab kahjuks alles kevadel hakata kuna garaaz pole eriti külma kindel. Veokonksust nii palju et see on ammustel aegadel vanema venna poolt kokku keevitatud ja näeb päriselust kõvasti hullem välja, nagu ka terve ülejäänud auto. Tänud kasutaja Giorgi soovi saadan PS-i teel :D

Autor:  Peetrus [ 30.12.2010 23:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 b3 1.8 66kw 1987- Ruttar

Kui masin ei ole laksu saanud ja üldiselt tehniliselt korras soovitaks ikka säilitada originaali lähedast välimust (ära topi uuema juppe või 90-ne juppe külge kuigi kihk on ju raudselt suur). Mustad stanged sobivad erk punasega väga hästi vajavad vaid värskendust. 1987.a b3-sid olen väga vähe liikvel näinud. Tulede all olev metallriba vist peaks olema siiski kere värvi?

Autor:  Ruttar [ 30.12.2010 23:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 b3 1.8 66kw 1987- Ruttar

Kui nüüd aus olla siis masin on saanud kerge paugu mille tõttu vahetasime isaga esisilla välja. Tulede all olevast metallribast nii palju et see on täielikult läbi roostetanud ja püsib koos vaid vabast tahtest. Stanged omale ei istu mustana ja selle päras lähevad ilusti punaseks kui asjaga kunagi värvimiseni jõuan, senikaua aga üritan lahti saada pritsugi veast mis seisneb selles et auto võtab keskmiselt 20l sajale, 2000 pöörde pealt puterdab korra ja vahel kaob jõud täielikult ära ise arvan et pritsepea on omadega kutu(umbes) ja mingi elektri jama on ka arvatavasti sest paljud asjad nagu näiteks tagatuled.
Seniks aga lubade omanikele head külglibisemist :rokib

Autor:  Markko [ 31.12.2010 00:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 b3 1.8 66kw 1987- Ruttar

rixvill kirjutas:
Täitsa ok näeb välja. Hea lihtne ja kui heas korras, siis ka väga öko masin. Rallitamist ei kannata, sillad lihtsad, kuid nõrgad, samas jupid ei maksa midagi.

Kui mingeid juppe vaja, siis küsi, omal sama motoga masin juppideks ainult minu omal on ka roolivõim.




Mine p*rse oma nõrkade sildadega :kill B3 ainuke nõrk koht sillas on amordi tugilaagrid, see on ka kõik. Endal on olnud 2 B3 kerega Audit, neist üks oli 2.3 20V 125kw Audi 90. Esisild on ikka päris asjalik. Muidugi, kui sõidad nagu viimane urood, 120.ga mööda kruusateed ja täie pasaga aukudest läbi, on ta jah nõrk. Normaalse kasutamise korral kestab B3 sild hästi.

Autor:  Kunnark [ 31.12.2010 03:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 b3 1.8 66kw 1987- Ruttar

Täitsa õige jutt mehel . :)

Autor:  Peetrus [ 31.12.2010 15:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 b3 1.8 66kw 1987- Ruttar

Ruttar kirjutas:
Kui nüüd aus olla siis masin on saanud kerge paugu mille tõttu vahetasime isaga esisilla välja. Tulede all olevast metallribast nii palju et see on täielikult läbi roostetanud ja püsib koos vaid vabast tahtest. Stanged omale ei istu mustana ja selle päras lähevad ilusti punaseks kui asjaga kunagi värvimiseni jõuan, senikaua aga üritan lahti saada pritsugi veast mis seisneb selles et auto võtab keskmiselt 20l sajale, 2000 pöörde pealt puterdab korra ja vahel kaob jõud täielikult ära ise arvan et pritsepea on omadega kutu(umbes) ja mingi elektri jama on ka arvatavasti sest paljud asjad nagu näiteks tagatuled.
Seniks aga lubade omanikele head külglibisemist :rokib


On endalgi selline isend aga 2.0 ja Q, pean üle küsima milles oli viga kuna sümptomid olid enne samad e võttis kõvasti kütet ja vahepeal suri mootor täitsa maha, algul arvasime ka et pritsungi viga kuid selgus et ei olnud.

Autor:  Andres003 [ 31.12.2010 15:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 b3 1.8 66kw 1987- Ruttar

Kui tegu monopritsega ( ehk siis ilma karbussita ) siis tasub üle vaadata ka pritsungi all olev selline padja moodi asi. Kust võib saada lisa õhku mille tõttu hakkab igavene jama peale. Olles kunagi omanud samamootoriga Passatit siis see puterdas ja töötas vahelduva eduga aasta otsa mille tõttu sai see üldse maha müüdud.

Autor:  Ruttar [ 31.12.2010 16:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 b3 1.8 66kw 1987- Ruttar

Ega tegelikult pole ise ka veel jõudnud selle veani, ühe sümptonina võiks veel välja tuua et üle 2000p/min lastes süttib õli tuli ja hakkab karjuma tulesi mahavõtta käskiv signaal. Õlitulest veel nii palju et audi keskuses tehti sellega igasugu katseid ja tõdeti et ei sõltu teine kuidagi õlist. Arvatavasti annab halvasti eemaldatud immobilaiser kuidagi tunda, kuid peaks selle padja-moodi-asja ka üle vaatama, siis süda rahul . Tegelikult võiks juba soojaks minna :D , saaks tegutsema hakata, muidu lõhub külmas midagi ära ka veel

Seniks aga head vanaaasta lõppu ja veel paremat uut! :)

Autor:  Peetrus [ 31.12.2010 16:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 b3 1.8 66kw 1987- Ruttar

Nii uurisin seda viga ja vastus oli et kütusefilter oli väga umbes mistõttu ei saa korralkult kütet peale kui annad gaasi (filter asub paagi juures kere all) kokku kulus veast lahtisaamiseks 2 filtrit.

Autor:  Ruttar [ 31.12.2010 16:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 b3 1.8 66kw 1987- Ruttar

Kui sa ütled, et kakskorda peab neid vahetama, siis on ilmselge et mõni saarema autopood saab käivet juurde. Samas ma ei usu et minu omal ainult see veaks on, sest kusgil juhtmesüsteemis peab kala sees olema.

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/