Algatuseks nii palju, et auto jõudis minuni 2010.a suve lõpus ning kui nii võib öelda, siis puhta juhuslikult/ootamatult. Esmalt torkas pähe mõte, et ülal pidamine läheb hirmkalliks, kuid peale lugemist ja info otsimist jäi süda rahule. Kui ma nüüd ei eksi, siis enamus jupid sobivad nagu valatult E36-e juppidega, mida ei saa nimetada hirmsaks rahakoti tühjendajaks.(Lisaks sellele on odav ka kindlustus)
Autost väheke:
1998.a
1,8L 85Kw
ls ~120000 Km
el istmed/aknad
R18 255/40 | 255/35
Rohkem praegu kirjutada ei oska, nii et küsige, kui midagi huvi pakub.
Sõitnud praeguse seisuga vast kuskil paar tuhat kilomeetrit, nii et üritan selle väike sõiduaja jooksul tekkinud muljed kirja panna...
Kõigepealt pani imestama see, et salongis on üllatavalt palju ruumi, mida enne auto nägemist ei oleks uskunud. Ei saa just nimetada kõige luksuslikumaks ja mugavamaks autoks, kuid ütleme nii, et sellepärast sõidud tegemata ei jää.
Tänu lahjale mootorile on bensiinikulu umbkaudselt arvutades ~9L sajale, kuid seda tänu laiadele rehvidele ning mitte kõige ökomale sõidule, nii et võib rahule jääda. Mootor on küll ainult 1,8L, mis tekitas alguses kahtlust enda võimekuses, kuid peale esimest sõitu võis täitsa rahule jääda. Auto liikus üllatavalt nobedalt ning seda võibolla küllaltki väikse tühimassi tõttu.(Kui ma nüüd ei eksi, siis 1,1X tonni)
Tuli talv ja tuli lumi ning sai huvipärast proovitud ka kabrioletiga "talvemõnusid" nautida. Suureks üllatuseks oli sõita nagu igagi teise autoga. Auto läheb väga ruttu soojaks, tänu väiksele salongile ning püsis ka ilusasti sedasi, ilma, et puhurid peaksid koguaeg põhjas olema.
Suurema lume tulles pidi auto ikkagi talveunne panema(mis oli ka alguses plaanis), kuna lihtsalt liiga madal, et seda üle elada.
Praeguseks on autol ära võetud katalüsaator, vahetatud pütt ning nokitsetud nipetnnäpet ka muud. Kevadel on esimeseks asjaks ära vahetada pidurikettad, piduriklotsid, õli ning aku. Peale seda hakkab alles mõtlema ning uurima, mida veel lisaks autoga teha või vahetada.
Mõned pildid:


