Korra on ka siit läbi vilksanud minu auto, kuid nüüd võiks ju ka lähemalt jutustada.
Värvipilti alustuseks:

Vineda Racing garaažis, kus kogu protsess toimub. Taustal teine tänavaauto ja S1600 klassi masin.


Ostsin ta sellisena:

Peugeot 306 XSi, 2.0, 8klappi ja tehasest tuli 89kw.
Auto eesmärk on fun, õppida sõitma ja tehnikat tundma. Suvel võtta osa opentrackidest ja ilmselt ka AG-karikasarjas sõita.
Siiani on tehtud:
Bilstein amordid
Sachs vedrud, millelt lõikasin ühe keeru maha
Uued kettad, DS2000 klotsid.
Salong seest tühjaks visatud
Aku eest vasakult taha paremale viidud
Otseläbi väljalase ja originaalsit lühem ja hingavam sisselase.
Miski on mõjutanud mootorit niivõrd hästi, et dynos (mida küll peetakse optimistlikuks) tuli selline kriips:

Graafik ütleb siis suurusjärku 90-100kw mootorist, mis on igati rahuldav. Ka ringrajal ei ole tulemus üldse halb- Audru parim aeg 1.07.3.
Praegu auto ootab, kuni saan käivitatud oma igapäevasõiduki.
Esimeste asjadena on vaja tagasillapadjad jäigaks teha.
Akule ja ka ECU-le on vaja karp ümber saada.
Voolukaabel kriitilise pilguga üle vaadata.
Pidurid üle käia.
Õhufiltrile vastav kronstein teha, et too vastu kütuselatti ei hõõruks.