Mõtlesin, et paneks enda liikuri ka siia ülesse siis. Oman seda masinat juba 2-3a juba. Registeeritud rootsis kuna elan ja töötan siin praktiliselt. Eestis aga liikvel suviti.
Masinast siis:
Mootor siis 4,4 V8 210kw
Bensiin
Automaat
Seni tehtud remondi tööd. Eks mõni on kirjutamatta võibolla ka:
14. juuli 2010: Rataste balanseerimine
15. juuli 2010: Õlivahetus kus nüüd valvoline 10/40w
04. August 2010: Bensiini filtri vahetus
28. august 2010: Vahetatud tv navi(ekraan ei töödanud enne, kuid nüüd ok)
20. September 2010: Esimene spoiler vahetatud M5-e vastu
22. Oktoober 2010: uued esimesed kettad, Piduri klotsid uued, stabika vardad, juhipoolne sarniir, õõtsad, puksid( Täis remont ), Käigukasti õli ja muud
19. November 2010: klapikambrikaane tihendid juhipoolne ja kõrvalistuja poolne. Sisemine ja suurem. Kokku 4tk
4. Veebruar 2011: Tagumised tuled vahetatud( mitte led )
27. Märts 2011: Uued veljed Rondell 58
1a praktiliselt ei teinud auto juures miskit ja oli täis originaal:



Eelmine aasta aga hakkasin vaikselt välimust niiöelda sättima. Mingit erilist tuuningut ei tule, kuna tahaks hoida M5-e originaali poole, kuid küljepeegleid ei vaheta, et hoida natuke erilisem.
Sai siis mustad liistud värvitud ja M5-e esispoila Abc plastist siis loomulikult mitte läti jama:

Pärast seda sai aga pandud uued taga tuled celis omad mitte Led:

Ja kuna veljed olid originaalid all juba jutti 14a olid nats kõverad ja sai vahetatud uute vastu 17 tolli Rondell 58
Ees siis michelini rehvid 225/45 17 ja taga nankang 235/45


Ja nüüd hiljuti hakkas häirima värvitud liistud niiet panin tagasi mustad. Ja samuti ka esi pidurikettad olid pidevalt kõverad

Niisiis puurisin mõningad augud esispoilerisse ja enda treitud torud pandud ette (mis käis ka kroomimisel), et jahutaks maha kiiremini kettaid:



Plaanis nüüd loomulikult uued esituled panna m5-e omad ja tagumine m5-e spoiler ja täiesti uus torustikk alla 4ja toruga mootorist saadik roostevaba. miskit sellist siis:

Tegemis plaanide list selline siis:
1. M5-e spoilaring(esimene olemas)
2. Karbonist diffuuser
3. Xenon angel-eyes
4. Üleni värvimisse
5. Velgede rant poleerida
Nüüd, kui välimus saab ühelepoole siis hakkab vaatama mootori koha pealt. Tulemas ka loomulikult Lcd differ ja ka kiibistamine.