Kuna Audiga enam tegemist ei ole, siis Audi klubisse teemat teha ei saanud, Chevy foorumit pole leidnud, siis otsustasin teema teha siia, et enda jaoks päevikut pidada.
Sain rattad alla jälle ja sedapuhku esimest korda usa raua näol. Tegu Chevrolet Blazer LT 4.3 V6 maasturiga.
Autol hooldused tehtud ja tehniliselt tundub siiani heas korras, välimuselt vajab aga natukene nokitsemist, sama lugu ka el. lisadega. Välimuselt häirib natuke see kuldne ring all ääres, millega peaks midagi tegema, koopasse peidetud rattad, samuti tuleb mõned mõlgid eemaldada. El. lisadest ei tööta katuseluuk ja juhiukselt ei saa kumbagi peeglit keerata vasakule (arvan, et lüliti viga). Natuke tuleb ka naginaid eemaldada.
Aegamööda proovin autot ikka uppida. Nädalavahetusel kisun lilla tooniga ja katkise kile klaasidelt maha ja loodetavasti saab uuel nädalal uue peale. Rattad tahaks samuti vahetada ära laiemate velgede ja suverehvide vastu (võite pakkuda). Kas nv jõuab, aga vaha tuleb peale panna, nahk sisu hooldada, põhjamattidele keemiline ja üldse suurem koristus teha. Ja oleneb, kuidas rahakott vastu peab, siis plaan kindlasti panna ette rauad, koos lisatuledega, kollased tuled valgete vastu ees vahetada, külgedele astmetorud, woofer tagasi aretada, kuigi ei tea kas originaal raadioga see võimalik on. Uste kõlarid tuleb ülevaadata, et miks häält ei tee või asendada need.
Ühesõnaga nokitsemist on ja igav ei hakka. Siiani olen rahul.

Aa ja lisad ka, mis paigutatud - 4x el.aken, 2x airbag, automaat, püsikiiruse hoidja, el. katuseluuk, el. istmed, nahksisu, soojendusega istmed, valuveljed 15", kärukonks, tuledepesurid, nahk käigukangi nupp, tumenev tahavaate peegel, el. peeglid soojendusega, reguleeritav rool, signa, immo, kärukonks. Äkki oli veel midagi. Oligi - põhi üleni aetud 2-3 mm metalliga.
98 aasta väljalase, lülitatav vedu aeglustiga, 4.3 V6, läbisõit 170 000, mis kainelt mõeldes tänu hooldusraamatule ja autot vaadates ka õige tundub.
Panen ka paar pilti:


