Läks see kahe auto teema ühes topicus liiga segaseks.
85 kw, esivedu, manuaal käigukast.
Alustan tsiteerides ennast, kuidas ma selle auto omanikuks sain, kuupäev oli siis
18.09.2010.
Eile ta kogematta Audi klubi foorumist "Huviliste autod" teema alt leidsin, kus omanik poole sõnaga müüki mainis. Esialgu armusin autosse ja siis sai kohe õhtul kõne tehtud ja täna bussiga Tartusse sõidetud - sealt tagasi juba sellega. Audi siiski esiveduline, kuna ei näinud mõtet soetada teist nelivedust, selleks mul Blazer ja kindlasti tõhusam. Eesmärk oli just võimalikult soodsate ülalpidamiskuludega ja samas ka taaskord vähe haruldasem liikur. Ainuke lisa on katuseluuk ja see ka vändaga ning kui kütusenäidik ei kala, siis tegu on öko massinaga.

Kaasas on ka hooldusraamat, mille põhjal võib lugeda läbisõidu reaalseks (280K lõpp on vist, kui umbestäpselt mäletan), seda usku süvendab ka salongi seisukord, mis on IDEAALNE, kena shokolaadipruun. Välimuses on koopaäärtel paar kohta, kus rooste on hakanud mullitama, aga kõik muu on sile ja sirge. Pisemaid nokitsemisi leidub, aga kõik on lihtsalt tehtav. Ei oskagi oodata, et 25 aastat vana auto uus peab olema, kuid oma vanuse kohta on ta hästi säilinud. Lõpupütti summutil ei ole, on 3'' toru, all on -30mm madaldust. Hinna kohta nii, et üle keskmise palga.

See mul tegelikult teine sama kerega Audi.
Panen mõned vana omaniku pildid, sest tal ilusa ilmaga ja puhtast autost tehtud. Minu tänastele klõpsudele eelnes 200km märga ilma:






Natukese ajapärast tegi kütusenäidik mulle suuremat sorti tünga.

"Ja täna õhtul sain ka Audi käima jälle. Aitas bensu lisamine.

Kütusenäidiku järgi oli ca. 15 toopi sees, aga mõtlesin, et äkki näitab see mulle aiateibaid. Saigi kanister bensu täis lastud ja Audisse valatud. Lõpptulem oli positiivne."
13.10.2010 sain uued kasutatud, kui korralikud esimesed suunatuled:

Vahelduseks tegin pilte:






01.11.2010 soetasin Forssist uued suunatule pistikud 261 eeku 2 tk.
02.11.2010 paigaldasin uued kasutatud blinkerid, koos uute pistikutega:

Vanad suunatuled jäid kappi paremaid aegu ootama, juhuks kui praegustega peaks midagi juhtuma. Ei jää vähemalt tühja auku.
04.11.2010 ostsin Aabe varuosa poest uue õhufiltri, õlifiltri ja klapikambrikaane tihendi. Rahaline kulu 289.90 eeku.
Paigaldamata on nad siiani, ootavad kevadet.
10.11.2010 läks ta garaazi kevadet ootama, kuigi nädal hiljem pidin kasutama veel tema teenuseid, sest Chevy loobus oma genekarihmast.
Ja õige pidu algas
28.12.2010, mil ma hakkasin valet esitule klaasi vahetama. Nüüdseks on saanud sellest suurema mahulised keretööd.

Järgneb pikem pildiseeria.








Salong välja ja põrand puhtaks:


Ja sealt edasi:







Vahelduseks veel üks kena pilt:
01.02.2011 sain osa uusi plekid kätte:

Asjad hakkasid järsku kole kähku liikuma ning
02.02.2011 oli Fronti juba treilal ja teel pleki - ja värvitöödesse.

Ja hetkel tööd käivad:
