Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 07.05.2024 23:11

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 120 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Lada 2107 (projekt: Niva MPI mootor peale) - Oliver13
PostitusPostitatud: 24.02.2011 19:16 

Liitunud: 10.08.2009 12:50
Postitusi: 174
Asukoht: Paide - Türi
Räägi täpselt välja, mida mõtled selle "süüte juhtme" all. Enamiku jaoks on seesamune juhe süütepoolilt jagajasse minev juhe, või siis mõni kõrgepingejuhe.

kas mõtlesid seda madalpingeahela juhet, mis süütepoolile iga silindri särtsu jaoks hetkeks massi annab???


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2107 (projekt: Niva MPI mootor peale) - Oliver13
PostitusPostitatud: 24.02.2011 20:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.02.2011 08:54
Postitusi: 49
Asukoht: pärnumaa
nustu826 kirjutas:
Räägi täpselt välja, mida mõtled selle "süüte juhtme" all. Enamiku jaoks on seesamune juhe süütepoolilt jagajasse minev juhe, või siis mõni kõrgepingejuhe.

kas mõtlesid seda madalpingeahela juhet, mis süütepoolile iga silindri särtsu jaoks hetkeks massi annab???

üks selline juhe peaks minema kompuutrisse, et kui sellele juhtmele plussi anda peaks terve süsteem sisse lülituma, et säde bensa pump pihustid jne hakkaksid toimima,nagu milline see juhe peaks olema ? seda on vaja teada


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2107 (projekt: Niva MPI mootor peale) - Oliver13
PostitusPostitatud: 24.02.2011 21:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.02.2011 08:54
Postitusi: 49
Asukoht: pärnumaa
pilt nendest pistikutest

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2107 (projekt: Niva MPI mootor peale) - Oliver13
PostitusPostitatud: 27.02.2011 00:32 

Liitunud: 08.04.2003 21:43
Postitusi: 2117
Pane el. skeemist parema kvaliteediga pilt.

_________________
http://www.k1.ee/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2107 (projekt: Niva MPI mootor peale) - Oliver13
PostitusPostitatud: 28.02.2011 09:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.02.2011 08:54
Postitusi: 49
Asukoht: pärnumaa
alustasin siis kere töödega

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2107 (projekt: Niva MPI mootor peale) - Oliver13
PostitusPostitatud: 28.02.2011 11:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 21:27
Postitusi: 1194
Asukoht: Värvikambris
Huvitav keevisliide.

_________________
Powered by IŽ 212501, JAWA 638, Mercedes Benz 230 CED


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2107 (projekt: Niva MPI mootor peale) - Oliver13
PostitusPostitatud: 03.03.2011 00:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.02.2011 08:54
Postitusi: 49
Asukoht: pärnumaa
et siis homme ehk 3.märtsil peaksin saama mootori käima panna esimest korda kuna mul oli üks karp puudu juhtmetes tahan väikse video ka teha esimesest käivitusest eks sis näha kas töötab loodan ise et ikka toimib asi :) muidu salong on ka seest värvitud aga pole pilte hetkel teinud siis teen kui autol värv peal ülenisti


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2107 (projekt: Niva MPI mootor peale) - Oliver13
PostitusPostitatud: 03.03.2011 01:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.10.2009 20:27
Postitusi: 24
Kombimiis kirjutas:
Huvitav keevisliide.

+1 :hail


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2107 (projekt: Niva MPI mootor peale) - Oliver13
PostitusPostitatud: 03.03.2011 01:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Kas see on ikka hea idee juba mädanenud plekki "keretööde" juures kasutada?
Seal ju rooste juba poorides sees ja mädaneb sama moodi edasi.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2107 (projekt: Niva MPI mootor peale) - Oliver13
PostitusPostitatud: 03.03.2011 10:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.02.2011 08:54
Postitusi: 49
Asukoht: pärnumaa
M-Tech kirjutas:
Kas see on ikka hea idee juba mädanenud plekki "keretööde" juures kasutada?
Seal ju rooste juba poorides sees ja mädaneb sama moodi edasi.

ma ei kujuta ette ma muidu lasin lamelliga pärast need plekid puhtaks ja sis lasin krundiga seest üle kõik ja kohe lähen linna pahtelt ja uut värvi tooma :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2107 (projekt: Niva MPI mootor peale) - Oliver13
PostitusPostitatud: 03.03.2011 11:47 

Liitunud: 04.09.2007 21:30
Postitusi: 124
Asukoht: viljandi
Keevitus ikka täielik si..umine.Plekk peb äärest siniseks tõmbama,sul puha külmkeevitus,samahästi oleks võinud neediga panna paigad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2107 (projekt: Niva MPI mootor peale) - Oliver13
PostitusPostitatud: 03.03.2011 12:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 08:58
Postitusi: 108
Asukoht: Tartu
Mis keevitusi puudutab, siis eks inimene alles õpib. Põhja keevitamine kogemuste hankimiseks on iseenesest hea otsus. Keevitused paistavad tõesti koledad ning alla arvestuse. Mida ma oskan soovitada, on see, et puhasta mõlemad pinnad (vana ja uus plekk, mis kokku keevitad) nii värvist kui roostest - piltidelt on näha, et uute tükkidega oled viimase tegematta jätnud. Ühtlasi oleks sul endal mugavam, kui need roostes plekitükid ennem puhtaks nühid - auto küljes nende puhastamine ei pruugi nii lihtne olla.

Ühtlasi vaata üle ka traadi etteande kiirus ja voolutugevus. Traati peab ilmselt sutsu maha keerama ja voolu kindlasti juurde. Ma ise olen alati keevitanud võimalikult suure vooluga (sellise piiripealsega, et plekist kohe auku läbi ei sulata), sest nagunii tuleb enamus tükke lihtsalt punktimise teel kokku lasta. Mida veel peaksid silmas pidama, on see, et keevita tükid serv-servaga kokku. Usu mind, kui asjale pihta saad, kuidas aukudesse täpselt sobivaid tükke lõigata, on asi lihtsamast lihtsam ja jätab ka ilusa lõppmulje.

Andres @ vahetanud Cherokeel terve pagasniku põhja, tiivakaared, karbid, ukste alumised servad + veel hulgim väiksemaid kerekeevitusi erinevatel autodel.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2107 (projekt: Niva MPI mootor peale) - Oliver13
PostitusPostitatud: 04.03.2011 01:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.02.2011 08:54
Postitusi: 49
Asukoht: pärnumaa
Andres75 kirjutas:
Mis keevitusi puudutab, siis eks inimene alles õpib. Põhja keevitamine kogemuste hankimiseks on iseenesest hea otsus. Keevitused paistavad tõesti koledad ning alla arvestuse. Mida ma oskan soovitada, on see, et puhasta mõlemad pinnad (vana ja uus plekk, mis kokku keevitad) nii värvist kui roostest - piltidelt on näha, et uute tükkidega oled viimase tegematta jätnud. Ühtlasi oleks sul endal mugavam, kui need roostes plekitükid ennem puhtaks nühid - auto küljes nende puhastamine ei pruugi nii lihtne olla.

Ühtlasi vaata üle ka traadi etteande kiirus ja voolutugevus. Traati peab ilmselt sutsu maha keerama ja voolu kindlasti juurde. Ma ise olen alati keevitanud võimalikult suure vooluga (sellise piiripealsega, et plekist kohe auku läbi ei sulata), sest nagunii tuleb enamus tükke lihtsalt punktimise teel kokku lasta. Mida veel peaksid silmas pidama, on see, et keevita tükid serv-servaga kokku. Usu mind, kui asjale pihta saad, kuidas aukudesse täpselt sobivaid tükke lõigata, on asi lihtsamast lihtsam ja jätab ka ilusa lõppmulje.

Andres @ vahetanud Cherokeel terve pagasniku põhja, tiivakaared, karbid, ukste alumised servad + veel hulgim väiksemaid kerekeevitusi erinevatel autodel.

mnja ma natuke lasingi need ääred lamelliga läikima, pm seda muret ei olnud et ta ei saa ühendust ,kuna tavaliselt ta nagu ei saa ühendust kui metall on must ,aga mul oli lihtsalt sutsu vähe voolu peale keeratud ma testisin alguses ,et kuidas see üks punkt pidama jääb plekk murdus ära aga keevitus jäi külge ja see oli suht kõvasti kinni tegelikult. mis tehtud juba see tehtud ei hakka enam üle tegema kus tal ikka minna ju :D ega seal mingit suuremat raskust vms asja peal pole kah ,aga tänud väikse õpetuse eest


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2107 (projekt: Niva MPI mootor peale) - Oliver13
PostitusPostitatud: 04.03.2011 01:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.02.2011 08:54
Postitusi: 49
Asukoht: pärnumaa
hundu615 kirjutas:
Keevitus ikka täielik si..umine.Plekk peb äärest siniseks tõmbama,sul puha külmkeevitus,samahästi oleks võinud neediga panna paigad.

see oli mul muideks esimene suurem töö traat keevitusega elektroodiga olen päris kõvasti teinud


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2107 (projekt: Niva MPI mootor peale) - Oliver13
PostitusPostitatud: 04.03.2011 02:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.02.2011 08:54
Postitusi: 49
Asukoht: pärnumaa
väike küsimus kuidas ma saaksin sellised tuled teha või osta või ma ei tea
igaljuhul tahaks ka selliseid 8)
Pilt


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 120 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 99 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7