Niisiis, sai ka lõpuks teema tehtud, nö. rahva soovil:P
Auto peres olnud alates milleeniumi vahetusest, esimesed paarid aastad isa käes, edasi ema käes poodi sõiduks. Vana omaniku käes on parajalt pornot tehtud, parandatud põlve otsas asju ning on selgelt näha, et auto on saanud mõnusa esilaksu, kuna ees paljud asjad vahetatud ning sitalt natuke tehtud. Auto siis minu kasutuses alates Novembrist saati, kuid kuna emal eraldi autot pole, siis aeg-ajalt võib näha ka teda ringi sõitmas nii korra kuus vms. Kohati olen mõelnud, et reaalsuses oleksodavam uus toorik osta sõiduks ja parandamiseks, aga see sama auto endale väga lähedaseks kasvanud ning plaan ikkagi see korda teha.
Tegemist on siis 93a. väljalaskega, luukpära, roolivõimuta, ABS-ita, turvapatjadeta, manuaal ning 1.3L 55kW 75Hp mikromootor kapoti all, mis oma väiksusest siiski autot suhteliselt hästi edasi veab, kui vaja. Taga on ka peal tehasest mingi Bjørn Dæhlie kleepekas täpselt Civic'u kleepeka kõrval, samamoodi pandud, kuid ei tea kas see ka midagi muudab.
Autol on tehase poolt, elektriaknad ning tagaklaasi soojendus ja üks elektripeegel(teine kunagi X-põhjustel asendatud manuaalsega, kuid kui vahetusse lähevad tuleb asemele niikuinii Spoon peeglid). Ülejäänud on ise lisatud.
Suve lõpus, kui endal veel lubade tegemine pooleli, sai isal ema meeleheaks toodud ka plekkvelgedele midagi asenduseks:

Kuid neid ei saanud kaua nautida ning juba selleks ajaks, kui endal load käes olid, olid all sellised papud:

2010a. lõpu kanti otsustasin, et on kopp ees uste käsitsi lukku keeramisest ning tellitigi uued keskluku mootorid(vanad olid läbi), kakuti vana süsteem välja ning pandi lisaks ka veel alarm kahe põrutusanduri ja ühe ultraheli anduriga. Selline oli sisi vana süsteem, mis välja kakuti:

Maidu timmimas midagi:

Alarmiga kaasnes ka mitu kilomeetrit juhtmeid, mis tuli kõik ära ühendada:

Ning kui juba siis juba, mõtlesin, et kui auto on juba 3-ukseline, siis las olla ka viimane uks puldist avatav ning sai pandud ka tagaluugile spetsiaalne solenoid, mis luku puldist lahti teeks:

Kuna vana makk(katkise ekraanig pioneer) oli üpris läbi ning vanad kõlarid olid ka päris räbalad, siis umbes aastavahetuse kanti sai mindud kasutaja udiam juurde sooja garaaži paari asja timmima. Nimelt oli vaja saada sisse uued kõlarid, kuna vanad polnud küll päris originaalid, kuid ikka üpris halvas seisus. Uuteks kõlariteks olid Clarioni seeria ovaalid SRE6931R taha ja 2-ribalised komponent kõlarid SRE1321S ette. Vaja oli installida ka uus makk, Pioneer DEH-2320UB rohelise valgustusega, ehk siis eespaneelil oleva USB'iga makk, mis võib-olla saab kunagi oma USB sisendi taha paneelile mõne tehniku käe läbi:

Lisaks oli vaja sisse saada ka parkimisandurid, mis said täiesti juhuslikult tellitud täpselt õiget värvi. Siin siis ees asuvad mid-bassid:

Siin siis vana maki pilt, mis välja sai visatud:

Ja siin siis vanad kõlarid, vasakul sellises seisus, kudias välja võtsin ning paremal puhastatud olekus, iial ei või teada, kuna vaja läheb:

Ning siin siis tweeteri lahendus(kõlar on osaliselt suunatav ning suunatud tänaseks ilustikõrvadepoole, mitte kõhu poole:P):

Kui ovaale paigaldasime, siis viskasin kiirelt ka paar LED riba pagasiruumi, kuna tehase poolt paigaldatud valgustil ei olnud mingit juhet taga ning ei ole ka olnud(otsisin).Pildilt on näha ka mingit vana isa poolt kiireltkokku klopsitud bass, mis onostetud kuskilt turult, mida toidab 200W RMS Kenwoodi KAC921 võim ning mis teeb oma välimuse ja päritolu kohta hämmastavalt head häält(kuid läheb siiski tulevikus vahetusse):

Mõnda aega oli taga ka korralik lumivalge LED valgus, kuid pärastmitmekordseid punasiniste kohtamisi, tuli need ära kaotada:

Kätte jõudis ka aeg, kui võis uuesti plekid garaažinurka visata ning veljed alla visata. Kuna vanad rehvid olid täiesti slikid, said alla ka tutikad rehvid. Said küll tagantjärele mõeldes natuke liiga laiad(ees nati koopast väljas jaloobivad sitta igalepoole), kuid tänu sellele sain teada, et tagumine parempoolne amort on totaalselt läbi ning tuleb suhteliselt kiiresti uus komplekt taha soetada. Siin siis laiema rehviga:

Ning kuna olen ise täielikult LED valguse inimene ning originaal laelamp ei valgustanud tava pirniga mitte midagi, siis sai originaal lampi pandud sisse külm valge LED pirn ning ette lisatud juurde ka romulast leitud sakslase laelamp, millele ka LED pirn sisse söödeti ning võib öelda, et öösel on valgem kui minu enda tuba:

Kuna autost normaalseid pilte ei olnud, vähemalt mitte uue veljega, sai Vortex'iga pildistama mindud. Esialgu pesti autod puhtaks ning kuna olid väga sopased teed, siis umbes 2-3km/h hiilitud kodunt natukene kaugemale pildistama:

Midagi JDM'i kah:

Ja ka kohustuslik velje pilt:

Järgmine õhtu sai ka veel Apsu ja Vortex'iga käidud veel pidlistamas ning see siis parim pilt minu kaamerast(jah, mul on natuke sinakad LED parkid, aga need hetkeks soojemate vastu vahetatud:

Kuna mul makk oli roheline, siis tahtsin veel tjuuningut teha ning tulemus ei olnudki nii hull kui arvasin, jäi isegi täiesti arvestatav. LED'itasin ära ukselingid(kuna öösiti on kõigil nende leidmisega raskusi) ja siis juba stiili pärast ka väikse sahtli ja luku. Kogu valgustusele tuleb ka 4-astmeline lüliti, mis pole hetkel ära ühendatud viitsimise tõttu, kuid siis saaks valgust kas täitsa välja lülitada või lihtsalt tuhmimaks muuta. Nendelt piltidelt on näha ka, et valgustasin alumise sahtli ära, kuid see oli esimene versioon ning sealt kaotasin valgustuse ära:

Ja öösel:


See NV otsutasin, et kakun esituled lahti puhastamiseks, kuna juhi poolne tuli ei näita midagi, hoolimata selles, et tutikad ja kallid Osram Nightbreakerid sees on:

Ning kui juba lahti võetud, sai ka veitsakene süngemaks tehtud:



Siin siis lõpptulemus:

Ning ka suunad said lahti võetud, kaotatud ära sees asuv nõme oranz kuppel, muudetud natuke süngemaks ning pandud sisse oranzid pirnid(LEd pirn olemas, aga ei viitsi releed sättida):

Ja paar päeva tagasi tiksus ette ka ilus arv(211111km):

Mingi päev sai jälle pakike tulnud hiinamaalt:

Ning tänu sellele oli ka viitsimist ülejäänud kaks taha piilaritele minevat valgustit ära valmistada. Nüüd näeb tänu kõigile laelampidele öösel isegi nõelale niiti taha panna, kui peaks vajadus tekkima. Siin siis põlevas seisus, ehk uks lahti:

Ning siis kui süüde on sees, siis hõõguvad kõik lambid koos ustega roheliselt. Ööseljätab päris hea effekti:p

Reaalsuses on tehtud sellele autole palju muudki, kuid kas pole pilte või ei tule nii laksult meelde, aga proovin siiski pilte kasvõi tehtud töödest pilti teha:D
Hetke prioriteetideks on siis amortide asendamine, bamprite korda saamine ning unistuseks oleks ka US tagaluuk saada, et US numbrid külge panna. Vaja on ka toonklaas lasta uuesti panna, kuna 10a. tagune on täiesti läbipleekinud ning meie enda katse udiam'iga ebaõnnestus täielikult ning nüüd on ajutiselt tagaklaasil olev toon vigane. Vigasid ja plaane on rääkida veel palju, aga teen esialgu selle avateema ära, siis hakkan natukese kaupa juurde lisama:D