Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Mercedes-Benz ML320 2003.a-Thunder
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=61223
1. leht 2-st

Autor:  thunder [ 26.02.2011 21:35 ]
Teema pealkiri:  Mercedes-Benz ML320 2003.a-Thunder

Tere!

Teen ka siia teema ära enda uuest sõidukist. Eelmine auto, jeep grand cherokee 5.2 V8, on hetkel alles, aga müügis ja loodetavasti varsti uue omaniku käes. Põhjus miks siis jeep ei sobinud enam on see et sõitmist on piisavalt palju et keskmine 18l/100km peale muutuks häirivaks nii rahakotile kui ka pidev tankla külastamine on üldiselt tüütu. Samuti kui on võimalik, sõidaks ikka uuema autoga.
Otseselt plaani autot osta muidugi polnud aga see kindel mudel kuulus ennem sõbrale ja olen selle auto elulooga enamvähem kursis, tekkis võimalus saada auto mis on hästi hoitud ning ökonoomsem kui jeep oli, lisaks ei pidanud 4veost loobuma. Olen hetkel 3mas omanik autole. Tegu on siis facelift mudeliga mis on Vin-koodi järgi toodetud 2002.a ja arvele võetud esmaselt Eestis ja seda 07.2003.a
Hooldusraamat olemas ja LS hetkel 170 800km, ostes oli 167 xxxkm.
Eelmine omanik vahetas: Generaator, esiklaas, kõik piduri kettad, klotsid, mootori õli.
Mina olen vahetanud xenonid(vanad olid tuhmunud ja ei valgustanud midagi), rehvid ning tagumise kojamehe ja hetkel kõik. Lähiajal tuleb väike hooldus teha ja mootori õli vahetada, süüteküünlad ja õhufiltri.
Tehnilisest ka väheke:
Mootor on 3.2 V6 mis annab 160kw ja kuskil 320nm väänet. Kütust võtab hetkel keskmiselt 13l/100km peale. Usun et soojemate ilmadega saab maanteel 11 liitriga ja linnas äkki 16 liitriga hakkama. Pole just öko üldpildis, kuid eelmise autoga võrreldes on tegu puhta säästuautoga :D
Lisadest on must nahksisu, 12 turvapatja peaks olema, ABS, ESP, 2x el. istmed soojendusega, el. peeglid soojendusega/kokkuklapitavad, kliimaseade, püsikas, park. andurid tagumised, lisatuled, xenonid, rauad+põhjakaitse, kesklukk, aeglusti ja rohkem eriti midagi. Üks asi millest puudust tunnen on reisiarvesti/pardaarvuti. Huvitav kas sel mudelil oli selline asi siis lisavarustuses?
Pilte ka lõppu:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Eks uuendan varsti.

Autor:  vertex [ 26.02.2011 21:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz ML320 2003.a-Thunder

väga "mõtekas" vahetus , suurelt bensuröövlilt vahetus väikema bensuröövli peale. Võtnud siis 270cdi juba kui säästa oleks tahtnud.

Autor:  thunder [ 26.02.2011 21:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz ML320 2003.a-Thunder

Autovahetuse point oli uuem/kallim auto saada, mitte tingimata kütust säästa. Sel juhul oleks mõistlik olnud juba üldse näiteks E46 330Xd vms võtta, või mis?

Autor:  oopc [ 26.02.2011 22:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz ML320 2003.a-Thunder

Kena masin aga ilma raudadeta vist isegi soliidsem oleks.Nendel piltidel ei paista rauad eriti kena lahendusena-

Autor:  jOnts [ 26.02.2011 22:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz ML320 2003.a-Thunder

90% tuttavatest ML omanikest on põrgupõhja seda saasta kirunud.
eks nüüd ole paista, kuidas sul asi kestab.

muus osas pean nõustuma Antiga.

Autor:  thunder [ 26.02.2011 22:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz ML320 2003.a-Thunder

Välimus on nagu ikka maitse asi, mulle nt meeldib, meeldis ka ennem kui auto ostsin üldse. Kvaliteedi osas tean ma seda et enne 2001.a toodetud mudelite kohta ma olen aind halba kuulnud ise ka, faceliftiga olevat asi paranenud. Eks paistab kuidas mul auto kestab.
MLi eelis X5 ees on see et pidada on odavam ning MLil on siiski aeglusti olemas+raamil kere(natukenegi maastur). Touaregi jaoks pole raha ja jeepi enam ei taha. Õõtsuvad usakad liiga palju. Pealegi WJ seeria ei paku huvi ja see uuem 2005-> põlvkond on jällegi kallim kui ML.
Pilt eestvaates on jah väheke ebaõnnestunud, ehk see on parem:
Pilt

Autor:  oopc [ 26.02.2011 22:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz ML320 2003.a-Thunder

No palju kenam kohe.

Autor:  Karuliin [ 27.02.2011 00:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz ML320 2003.a-Thunder

Mjaa.. ML. Isegi sai enne Jeepi ostu vaadatud 2.7 ML'i aga valik langes siiski Jeepi kasuks. Nimelt endale isiklikult ei meeldi ML'i sisu. On tegemist tóesti 2003aasta autoga aga seest näeb välja küll nagu 1993.aasta auto. Mitte ei meeldi see :). Aga muidu isegi sai uuritud siis need faceliftid pidid parema töökvaliteediga olema, kui vanema aasta pillid. Sóbral oli ka 2003 ML aga 500-ne ja ulmeliselt see ei lagunenud aga janune oli küll :D.
Antud konkreetne auto näeb väljast täitsa kena välja. Rauad teevad selle nina ilusamaks minu arvates isegi. Aga need prosed viskaks küll sealt minema vói siis paigutaks nad kuidagi teisiti. Hetkel näevad minu arvates jubedad välja :uhoh . Vói on see sellest, et need tunduvad vildakad seal :). Muretuid kilomeetreid :).

Autor:  vertex [ 27.02.2011 01:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz ML320 2003.a-Thunder

ML ju algusest peale USA turu jaoks mõeldud, pole ime üldse ime, et kole seest on.

Autor:  RoomstaRaida [ 27.02.2011 02:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz ML320 2003.a-Thunder

mul oli 270CDi sama aasta.
ja krt, armastasin ja kirusin seda autot käsikäes.
ta on kihvt, samas on ta väike.
lisadest tuleb tal küll puudu, arvestades seda et tegu mersuga ja küllaltki uus aasta...

Autor:  jOnts [ 27.02.2011 04:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz ML320 2003.a-Thunder

vertex kirjutas:
ML ju algusest peale USA turu jaoks mõeldud, pole ime üldse ime, et kole seest on.


see sisu ei ole ainult ML teema.
eranditult kõik mersud toodeti selle sama vana ja rõveda salongiga ühtekokku 20 aastat, ilma suuremaid muudatusi tegemata.

Autor:  thunder [ 27.02.2011 09:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz ML320 2003.a-Thunder

Visuaalne külg on siiski maitse teema. Kellele meeldib, kellele mitte. Mercedestel on vb tõesti sarnane sisu mudelitel, aga kas siis nt BMW on parem? Pigem tundub et saksa luksusmarkidel on kombeks mingil väljalaske aasta perioodil kõigile enamvähem sama sisu toppida.
Miks aga mitte 2.7 diisel? Põhjus on lihtne...Nimelt on mul kõik autod bensiini põletavad olnud ja kavatsen seda traditsiooni senikaua jätkata kui olen võimeline ostma maksimaalselt 3.a vana auto, siis võib see diisel olla. Vanemat diislit ei taha. Aastas sõidan ma alla keskmise autokasutaja(kuni 30 000km) ja ei tea kas diisel sel juhul üldse ära tasukski.

Autor:  Harri_K [ 27.02.2011 13:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz ML320 2003.a-Thunder

Viimasel pildil on minu töökoha kraanad ka näha, kõige tagumised mis seal näha on :D

Aga töökaaslane just rääkis et huvitav miks kõik kiruvad MLi välimust ning ma ütlesin et ma pole kordagi kuulnud sellist asja ning nüüd loen siit ka sellist asja :D ma ei saa küll aru, et ml seest ja väljast kole oleks? Mersu puhul sisu isegi päris hea ju.

Töökaaslasel auto võtab keskmiselt ka 13 ning meil mõlemil juuksekarvad püsti, ei tahagi sellega kuskile minna, kalla suurtes kogustes kütust ainult sisse :D saaks juba minu trakats elu sisse :P

Autor:  moribundity [ 28.02.2011 01:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz ML320 2003.a-Thunder

See konkreetne auto valjast ilus, aga vanem ml seest toesti viimane peldik...

Autor:  Borat [ 28.02.2011 12:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz ML320 2003.a-Thunder

olles ise sama mootoriga isendiga s6itnud oskan 6elda vaid seda et mega uimane ja janune kooslus on see mootor sel autol. Muid v'limuselt konkreetne isend p2ris kena.

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/