Sai siis soetatud perekonna tekkimise tõttu endale suurem ja ehk ka vastupidavam liikur. Autoks siis universaalkerega mersu ajast mil need autod veel töökindluse ja koostekvaliteedi musternäited olid. Edasi veab 3.0 132kw bensiin ja käike vahetab kast ise.
Väevuseks mingisugune pruuni variatsioon(tooni nimetamine tekitab lahkhelisid, ei ole veel täpselt MB nime otsinud ka sellele)
Peamine põhjus ostul oli, et autol passis 7 kohta

pere küll nii suur ei ole aga ost oligi pigem emotsiooni ajel. Kärukonks ka taga ja võib 1500kg piduritega vedada, ilma 750kg. tehasest peal siis 2x elektriaken ja katuseluuk(ei toimi) ning käetugi esiistmete vahel. Lisaks normaalne toonklaas taga.
Kerel roostet ja lakikahjustusi leidub, aga midagi läbivat ei ole, põhi on super heas korras. Juhiuks ja esimene vasak tiib on kõige hullemad. Esimese asjana vahetasin termostaadi mis olu suure ringil lahti. Lisaks teeb jubedat häält roolivõimu pump - sain küll juba asenduspumba aga sedaani pealt, peab proovima kas ikka sobib( räägitakse et nivooamortidega on tandempump vms) Lisaks vaja vahetada klaasipuhasti mehanism- vedru väsinud. Ka see on juba teine olemas. Kardaani leevendupuks ja tagarattalaager kunde poolne ka lähiajal plaanis vahetada. Kütusekulu ei oska mõõta kuna odomeeter ei keri edasi ja ära võtab ta kõik mis sinna valan.Läbisõit ka usutavasti sinna poole milli kanti.
suured tänud kallile Epule piltide eest
http://fotoalbum.ee/photos/vetu/81980763/