Jälle Audi ridades tagasi.

Ostsin ta 12.12.12
Idiootne asi kahe kõrva vahel lasi eelmise a6 maha müüa. Oi ma olen tige enda peale, see on see hetke emotsioon. Vahepeal omasin bemmi ja bensukas golfi(Konkreetselt vihkan bensukaid, megarõve on nendega sõita ikka, igas mõttes), siis hakkasin audisi vaatama ning sattuski minu uus audi müüki. Müüja oli imestunud, et asjad nii kiirelt käisid. Tõin ta Raasikust, vaatasin tüüpvead(rihmaratas-ok, ca1200rpm juures nõkutamine-ok, kiirendamine-ok, soojalt käivitumine-ok) üle ning tegin korraliku proovisõidu, sai kohe käed löödud.
Käima prantsatab hästi, suitsu ei tule üheski asendis, sooja annab ilusti, roostet pole(esimene B4 dislakas millel kere nii hea on).
Lisadest: püsikiiruse hoidja, kesklukk puldist, kärukonks, 1.9TDi mootor.

Eelmine omanik on vahetanud 25000km tagasi hammasrihma jms mudru, tagumised amordid, puksid.
Plaanis:ülikärmelt toonkile peale(olemas), viisakas velg(olemas), sportsisu, chip(olemas). Võite pakkuda igasugust tuuningut talle.
Müügipildid:



Mina vahetasin 269 800km peal:
Hammasrihma komplekt.
Veepump (vana oli läbi, kuigi kuulutuses kirjas, et vahetatud).
Jahutusvedelik.
VV ja NV tihendid.
Geneka ja roolivõimu rihmad.
Termostaat.
Õli/õhu/kütuse/salongi filter.
Mootoriõli 5w40.
Toonkile Vibratsioon oü-s.
Öeldi, et enne oli rihm natuke paigast ära olnud.
Kokku 471.21.-
Järgmiseks vaja esisilda teha, klobiseb midagi seal, arvatavasti amordi tugilaager, parem tagumine tuli on imelik(nagu värv oleks maha pleekinud), kapoti amort läbi.
Rattaid vahetades sain teada, et vähemalt kettad/klotsid on ees/taga vahetatud, üks töö jälle vähem.


Täna sai uus suunatule pirn ka paremale poole osta kuna vanal oli värv maha koorunud, 0.96 eurot.
