Ei arvand, et siia foorumisse enda autost teema teen, kuid mis seal ikka, polegi sellisest autost siia teemat tehtud vist. Enamasti copy-paste ühest teisest foorumist.
Auto sai ostetud oktoobri lõpus Tallinnast, hetkel küll hoiab autot sõidus peamiselt õde, seniks kuni saan A6 C4st lahti. Siiski tuleb ka endal nn "test sõite" vahepeal teha, kuna naisterahvad tihtipeale ei saa aru, kui autoga midagi valesti on.
Autoks siis 1998a a4 avant 1.8TQ 110kw manuaal kastiga.
Mõned lisad mis meelde tulevad: kliimaautomaatik, 4x el. aknad, el. peeglid ( soendusega, kokkuklapitavad ), S-i rool, 4x turvapadi, nahaga kaetud käigukangi nupp, käsipiduri hoob, väidetavalt ka soendusega klaasipesudüüsid, juhiukse luku südamik, comfort sisu ( plüüs vist ) ? pin-koodiga immo ning kahepoolse sidega alarm.
Ostu hetkel oli läbisõitu 236xxx, hetkel kellal 248xxx. Kohe peale ostu sai alla vaadatud korralikud HKPL 4 naastud, pidamine nendega super! Selle ajaga on nii mõndagi juba ka tehtud, kuid samas on ka asju mis vajavad veel tegemist. Kohe peale ostu läks kõrvalistuja poolne pooltelje ots, iseenesest olin sellest teadlik, et kaitsekumm on katki, oli ka juba aeg kinni pandud vahetamiseks, kuid jäin hiljaks ikka. 240t pealt läks sisse uus õli BP visco 5000 5w-40. Järjekordset "test sõitu" tehes tundsin kohe peale 100m sõitu, et mingi kahin tuleb tagumise kõrvalistuja ratta juurest, ratast loksutades oli asi selge, rattalaager läbi. Koos sellega sai vahetatud ka esimene juhipoolne, ka sellel oli õrn lõtk sees. ABSi aju lastud remontida, kuna ABSi tuli põles ning (!) märk vilkus kuna jumal juhatas.
Sai lastud ka uurida, misasi teeb seda "põntsu" nii kohalt võtul, kui ka käiguga pidurdades ning siis gaasi andes, väidetavalt on läbi diffri see suur padi, hinnaga ca 150eur. Plaanis nüüd lähiajal ka see vahetada. Roolilatis on õrn lõtk sees, kuid hetkel mingit õli kadumist täheldanud ei ole, see tuleb lasta kas siis taastada või juba taastatud lati vastu ümber vahetada. Edasi on uuritud seda SERVICE OIL kotermanni, millega ka eelmine omanik pead vaevas, nagu arvata oli, siis ilma kelladeploki remontimata seda ära ei saa. Iseenesest siis peaks auto tehniline pool tiptop korras olema.
Kevadel/suvel peab arvatavasti mõned detailid üle värvima, juhipoolsel tagumisel tiival on värviparandusi tehtud väga kehvalt. Sammuti tundub mulle, et kui võrrelda esitiiba ja juhiust tagumise poolega, siis on väike värvivahe sees. Juhipoolsel tagumisel tiival esineb "apelsini koort" selle saab ehk poleerides välja? Eks kevadel vaatab selle värvi teema kriitilise pilguga üle, hetkel selliste ilmadega ei hakka pead sellel teemal üldse vaevama, kuna neid asju on näha vaid ninapidi auto juures olles.
Lisada plaanis kindlasti boosti kell, ning mis seal salata, hakkab see auto ka vähe aeglaseks jääma. Eks näis kas tuleb chip, või jätan selle etapi üldse vahele ja liigub vähe kaugemale




