Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
VAZ2106 1986 / VAZ2102 1973 Kytt http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=62026 |
1. leht 3-st |
Autor: | kytt [ 09.03.2011 02:23 ] |
Teema pealkiri: | VAZ2106 1986 / VAZ2102 1973 Kytt |
Vältimaks foorumihärraste kisa, et ma siia liiga palju "venelasi" topin ja plastmassautode omanike/lõhnakuuseriputajate teemade vahele mingeid panne lisan, teen oma mõlemast hobikast komplektteema. "Kui aasta jooksul ikka uut Ladat ei osta, siis pole aasta korda läinud" ütles Kytt ja muretses oma autoparki järjekordse Lada Seekord osutus väljavalituks siis 21063, ja valisime me kaua. Mingi hetk võisin ma ennast lausa Põhja-Eestis müügis olevate Ladade spetsialistiks pidada, vaatamas sai käidud mitmeid, helistatud veelgi rohkematele - ma arvan et oma veerandsaja müüjaga sai suheldud. Järeldus oli, et Põhja-Eestis ei ole müügis yhtegi Ladat mis ei vajaks rohkemal või vähemal määral keevitust või värvkatte uuendust. See, et müüja manab telefonivestluse käigus mu silmeette ideaalse auto, osutus enamusel kordadest tõeliseks pullikakas, aga see selleks. Muretsetud sai see 2009 aasta algul. Auto, mida vaatama läksin, nägi välja selline: ![]() Hoolimata sellest, et ilmselgelt ei kuulunud see auto 80-aastasele kirikuõpetajale, kes masinaga vaid suveti jumalateenistusele sõitis, oli see siiski parimas korras siks mida ma peale mitme kuust otsimist näinud olin. Oma osa konkreetse auto ostul mängis ka see, et ma suutsin leida ka auto varasema omaniku kontaktid ning peale pisukest taustauuringut veereski 06 mu hoovipeale. Selline nägi see välja enne rahvaralluri karjääri: ![]() Nimekiri, mis autoga minu käes tehtud on, tõotab tulla üpris pikk, kronoloogiliselt ei vasta see absoluutsele tõele ning tõenäoliselt jääb nimekirjast välja niimõnigi detail, 2 aastat on liiga pikk aeg, et kõik tehtu meeles oleks. Mootorivahetus 1,3 asendus 1,6 liitrisega Jämedam nukk Reguleeritav nukaratas Kergem hooratas Elektronsüüde Tootlikum õlipump Mehaaniline karpa suuremate düüsidega 110-seeria aknapesuvedeliku paak/pump Veidi väbam hingamine suvekuudel Ees topeltstabikas Muudetud esisilla geomeetria Tugevdatud õõtsad Kiire rool Kõik esi- ja tagasilla detailid vahetatud Kõik puksid asendatud polüuretaanpuksidega Pidurisüsteem vahetatud Tagumine stabikas Tagumised lühikesed vardad tugevdatud LSD Custom väljalase 5k kast(nüüdseks paraku jälle neljane) Taga Sachs Advantage amordid ja lühemaks lõigatud 2102 vedrud Ees suvel Sachs Advantage amordid ja lühemad vedrud, talvel KYB gaasikad ja orig. vedrud Rool allapoole toodud Tundmatu "sportrool" asendatud ajastutruu Luisi tootega(pildil puudub) Juhiistmeks Kadett GSI iste Tavalised "paelad" asendatud rullikutega turvavöödega Turvavöid dubleerivad Norma traksid(nüüdseks ka kõrvalistujal samasugused traksid nagu juhil) ![]() Talvel all plekid Conti naeltega Suvel laiendatud plekkveljed 185/60r13 Falkenitega peale üht eelmise suve päeva Rapla kardirajal olin sunnitud ühe rehvipaari samas mõõdus Barumite vastu vahetama, põhjust näed pildil: ![]() Ees valged suunad, samuti vahetatud reflektorid, mõlemad stanged, lisatud kroompeeglid, küljes kärukonks, karteri- ja põhjakaitse, vahetatud veel hunnik pudinaid, alates kasti simmeritest kuni veepumbani(viimast, tulenevalt vene varuosa kvaliteedist, korduvalt). Mõned pildid ka siis: Eesti Ladaklubi vigursõidu päev Vana-Võidus ![]() ![]() Eesti Ladaklubi SummerCamp2010 Rutjal ![]() ![]() Eesti Ladaklubi WinterCamp 2011 Savernas |
Autor: | EnricoN [ 09.03.2011 02:25 ] |
Teema pealkiri: | Re: VAZ2106 1986 Kytt |
täitsa kuri pill ![]() Siin pildil näeb nagu tutikas välja ![]() |
Autor: | zizzalik [ 09.03.2011 14:55 ] |
Teema pealkiri: | Re: VAZ2106 1986 Kytt |
Ladaklubis jäi juba silma see 06, eriti meeldib nende valgete laiendatud pelekkvelgedega. ![]() |
Autor: | Kert_P [ 09.03.2011 15:01 ] |
Teema pealkiri: | Re: VAZ2106 1986 Kytt |
Hea et ta ralliradadele ei jäänud ja ta ilusaks jälle tegid ![]() |
Autor: | Iff [ 11.03.2011 22:36 ] |
Teema pealkiri: | Re: VAZ2106 1986 Kytt |
Ahoi Kytt. Imelik on sind sellises foorumis näha ![]() |
Autor: | kytt [ 16.03.2011 23:33 ] |
Teema pealkiri: | Re: VAZ2106 1986 Kytt |
Karbiliistud sellele autole tõenäoliselt külge ei lähe, kogub ainult roostet sinna alla ning pealeselle pole mul korralikke sirgeid liiste kuskilt võtta. Iff, viimasest rääguringist tõesti juba igavik möödas, aga suts läheb aega enne kui autot oma silmaga näha saad, sest siks seisab hetkel ja ootab kõveraks sõidetud pendelhoova vahetust. |
Autor: | keijooo [ 16.03.2011 23:45 ] |
Teema pealkiri: | Re: VAZ2106 1986 Kytt |
ilus pill ![]() |
Autor: | kytt [ 06.10.2012 00:08 ] |
Teema pealkiri: | Re: VAZ2106 1986 Kytt |
Pooleteise aastaga ei ole sellel autol erilisi arenguid olnud, võiks lausa öelda, et muutunud on vaid rooste hulk auto esi ja tagapõllel. Tegelikult on auto saanud veidi põhja keevitust ning laiendatud plekkveljed sai 15" valukate vastu vahetatud ning uutele velgedele sai peale tõmmatud Toyo Proxes T1R rehvid. Velgedest tulenevalt said külge ka tikkpoldid. ![]() Kuna ühe talverehviga juhtus veebruaris nii: siis selleks aastaks sai muretsetud 14" valukad ja ContiIceContact rehvid. ![]() Põhjus miks 06 areng praktiliselt seisma on jäänud peitub selle masina valmis ehitamises ![]() ![]() ning nii mitmegi ürituse korraldamises |
Autor: | Killer666 [ 06.10.2012 00:43 ] |
Teema pealkiri: | Re: VAZ2106 1986 Kytt |
Tunnen kaasa, miskine lada haigus , see on see esimene , loodame et saad üle ka vv6tad mingiaeg päris autod käsile , aga müõmi ei saagi üle ja jääbki nende siksi käuladega sõitma. |
Autor: | kytt [ 06.10.2012 01:06 ] |
Teema pealkiri: | Re: VAZ2106 1986 Kytt |
Muideks Sikside kõrval pean paari sakslast ka, oluliselt värskema väljalaske aastaga kui venelased aga lagunema kipuvad need rohkem ja üleüldse on jube igav selle halli massiga kokku sulada. Seega jah, tegu on ravimatu LADA-haigusega ![]() |
Autor: | l6vikuningas [ 06.10.2012 01:35 ] |
Teema pealkiri: | Re: VAZ2106 1986 Kytt |
killer666 kirjutas: Tunnen kaasa, miskine lada haigus , see on see esimene , loodame et saad üle ka vv6tad mingiaeg päris autod käsile , aga müõmi ei saagi üle ja jääbki nende siksi käuladega sõitma. võibolla tõesti ![]() ![]() täitsa lahedad tegemised teemaalgatajal ![]() |
Autor: | kytt [ 28.01.2013 14:19 ] |
Teema pealkiri: | Re: VAZ2106 1986 Kytt |
Paar nädalat jääradu uhatud ja peaks mainima et ContiIceContact on ikka klass omaette, eelmised talved kasutusel olnud Conti Winterviking2 ei saa ligilähedalegi, teistest rehvidest rääkimata. Phantom Grip LSD stiilis isetehtud sillablokeering on 4 aastaga oma efektiivsuse täielikult kaotanud (ju on vedrud väsinud), seega sõit käib jälle lahtise difriga. Kemppi blokki proovisin ka korra kuid see ei sobi mu sõidustiiliga, seega ei jäägi muud üle kui raha koguma hakata et venest õige asi tellida, Eestist ju Ladale spetsiaaljuppe saada pole või kui on, siis hinnad on sellised, et mõne mehe autogi ei maksa nii palju. |
Autor: | Rene_V [ 29.01.2013 01:46 ] |
Teema pealkiri: | Re: VAZ2106 1986 Kytt |
Väga muhe pill ja borbet c replicad kuidagi tuttavad ![]() |
Autor: | kytt [ 24.11.2013 17:51 ] |
Teema pealkiri: | Re: VAZ2106 1986 / VAZ2102 1973 Kytt |
Vältimaks foorumihärraste kisa, et ma siia liiga palju "venelasi" topin ja plastmassautode omanike/lõhnakuuseriputajate teemade vahele mingeid panne lisan, teen oma mõlemast hobikast komplektteema. Mõned aastad tagasi vedasin koju VAZ2102 kere. Eelmine omanik oli keretöödega alustanud plaaniga autost (põllu)rallikas teha, paraku oli ka keretööde kvaliteet põllukale vastav ning kuna ka mina pole õppind keremeister, ei tulnud sellest masinast kokkuvõttes pill, millega mööda näitusi käia. Ostes oli masin just sellises seisus nagu pildilt näha, ehk siis sain ratastel kere koos osalise salongisisuga. Puudu oli nii mootor, kast, kardaan, bensutorustik, väljalase kui ka rohkelt muid detaile. ![]() Samuti oli autol pisike dokumendiprobleem ![]() Suvega sai auto värvitud ja osaliselt komplekteeritud, kuid saabuv talv, kasin tööriistade varu ja puuduv keevitus (istmekronsad oli eelmine omanik valesti keevitanud) tõmbasid edasisele tööle kriipsu peale. Ja kuna saatus viskab mõnikord eluteele mõne vimpka sisse, siis sellises seisus sai auto mõneks aastaks seisma jäetud. ![]() 2011 aasta sügiseks olin sõbraga kokkuleppele saanud, et auto edasine ehitus toimub tema garaažis. Dvoika sai treilale aetud ja uude ajutisse koju veetud. ![]() Nii vahemärkusena mainin, et oluliselt mugavam on autot ehitada, kui see asub mu elukohast 70km asemel 7km kaugusel ja kasutada on rikkaliku tööriistavaruga garaaž ning tehnikaga väga hästi sinapeal garaažiomanik. Aastaid niiskel pinnal seismist polnud autole hästi mõjunud, niiet esimeseks suuremaks tööks oli põhja korrastamine. Auto sai külili aetud ja kuumavee survekaga mastiks, lahtine värv ja muu sodi maha pestud. ![]() Samuti oli niiskus tagapõllele, kapotialusele ja kuudi põhjale liiga teinud, ka see sai ära likvideeritud ![]() ![]() ![]() Peale meeletut puhastamist ja kõikvõimalike keemiliste elementide peale kandmist sai põhi mastiksi alla. jätkub.... |
Autor: | Aloha [ 24.11.2013 18:43 ] |
Teema pealkiri: | Re: VAZ2106 1986 / VAZ2102 1973 Kytt |
Vao, edu! ![]() |
1. leht 3-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |