Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Mercedes-Benz 190E W201 93a, 190 http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=62105 |
1. leht 4-st |
Autor: | 190 [ 10.03.2011 00:36 ] |
Teema pealkiri: | Mercedes-Benz 190E W201 93a, 190 |
Tervist! Lisan enda auto ka siis siia, 93 a 190 E. Auto on meie peres olnud juba üsna mitu aastat, kuna ema ostis omale uue auto, siis sain tema vana endale. Minu valduses on ta 2010 a. detsembrikuust. Algul kavatseti auto maha müüa, aga kuna sain load kätte ning kehtiva TÜV ja kindlustusega autot polnud, siis said müügiplaanid maha maetud. Auto oli kasutuses igapäevaseks sõiduks ning on seda siiani. Värvuselt siis tumesinine. Jõuallikaks 90 kW 2.0 l bensiinimootor ja 4 käiguline manuaalkast. Läbisõit on üle 326 000 km ja sõidab veel ![]() Enne minu kätte jõudmist on autol vahetatud üsna palju juppe, näiteks 3x esiklaas, plokikaanetihend(esimest korda auto eluea jooksul), summuti, katalüsaator, esiamordid, vasakpoolne esimene poritiib, õhupuhasti fliter, piduriklotsid/kettad, jagajakaas jpm, mis hetkel ei meenu. Veel on temaga üsna palju vaja ette võtta: juhiukse lukku ei saa võtmest avada nagu oleks kinni jäänud midagi seal, kesklukk toimib. Tiivaääred kobrutavad, kohati külmalt käivitades tühikäigul mootor ei taha hästi töötada, käigukangil on üsna suur loks sees, armatuuril välistemperatuurinäidik ei tööta ja ventilaatori sidur ei tee oma tööd. Üldiselt sõita on temaga üsna mugav, juhitavus on väga hea kuigi vedrustus on suht jäik. Bensiinikulu on ainult "veidi" liiga suur ![]() Mõni pilt siis kahh: ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | EnricoN [ 10.03.2011 00:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mercedes-Benz 190E W201 93a, 190 |
190 üks mu lemmikumaid Mersusid, miskine asisem velg ka alla tuleb? Ning huvitav miks tal nina nii taevapoole on ? |
Autor: | 190 [ 10.03.2011 00:47 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mercedes-Benz 190E W201 93a, 190 |
Eks velge tuleb vaikselt otsima hakata, kuid enne suve kindlasti mitte. Kui esimesed amordid vahetatud said, siis vaatasime ise ka, et üsna kõrgeks läks esiots. Lootsime, et vajub ajapikku normaalasendisse, kuid siiani seda juhtunud pole, kuigi enne oli veel kõrgem. PS: Üks minu lemmikumaid Mersusi samuti. |
Autor: | 420 SEL [ 10.03.2011 01:44 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mercedes-Benz 190E W201 93a, 190 |
Kas äkki esivedrud ka ära ei vahetatud, see seletaks miks esiots nii kõrge on? See ehk seletaks ka vedrustuse jäikuse, iseenest pole muidu väga jäik auto. Välistemperatuuriandur peaks esinumbri taga olema, see ära koolenud arvatavasti, suht tüüpiline. Uus maksis ca 1000 vana raha, kindlasti leiad pruugitud ka. Käigukangil arvatavalt kulissis puksid ära kulunud, seepärast loksub. Iseenesest kena "lastekas", viimaste aastate plastiringiga mudelid on täitsa ok. Siia saad muresi kurta ja juppe sebida: http://foorum.clubmb.ee/ |
Autor: | Giorgi [ 10.03.2011 11:06 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mercedes-Benz 190E W201 93a, 190 |
Kas ma lugesin õigesti, et 4-käiguline manuaal ? |
Autor: | 190 [ 10.03.2011 12:57 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mercedes-Benz 190E W201 93a, 190 |
420 SEL kirjutas: Kas äkki esivedrud ka ära ei vahetatud, see seletaks miks esiots nii kõrge on? Võimalik isegi, et esivedrud on vahetatud, kuigi millegipärast jäi nagu meelde, et ainult amordid vahetati.. Giorgi kirjutas: Kas ma lugesin õigesti, et 4-käiguline manuaal ? Sa lugesid õigesti, 4-käiguline manuaalkast. Muidugi võiks olla 5-käiguline, kütusekulu oleks ka väiksem. |
Autor: | 420 SEL [ 10.03.2011 15:05 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mercedes-Benz 190E W201 93a, 190 |
Ma eeldan küll, et vedrud ajavad ta nii kikki. Vedrude ostmine on paras &/&¤¤, näiteks W126 pakkus originaalis 11!!! erineva jäikusega versiooni ![]() |
Autor: | 190 [ 10.03.2011 17:52 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mercedes-Benz 190E W201 93a, 190 |
No eks tegelikult tuleks vaadata pehmemate vedrude poole, kuigi kõrgem esiots peaks juhitavust juurde andma. Sellised vedrud siis ees all: ![]() Ja oleks ka mõni küsimus veel: 1) Täna tanklas kukkus 2€ istmealla, sinna vaadates leidsin, et tal peaks isegi istmesoojendus olema? Lülitit pole küll leidnud ![]() 2) Kas kutsikal peaks tuulekoda ka olema? Minu omal puudub. ![]() 3) Mis asjad need 2 on? ![]() ![]() Lisaks veel paar pilti siia: ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | 190 [ 10.03.2011 18:09 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mercedes-Benz 190E W201 93a, 190 |
Mis neis jubedat on ![]() ![]() |
Autor: | EnricoN [ 10.03.2011 18:54 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mercedes-Benz 190E W201 93a, 190 |
Ei ole vaja eest pehmemaks, vaid madalamaks ![]() EDIT: Ning Hendri mõtles ilmselt seda, et istmed võiks sellised olla http://memimage.cardomain.com/ride_imag ... _large.jpg ![]() |
Autor: | 190 [ 10.03.2011 19:00 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mercedes-Benz 190E W201 93a, 190 |
Nahkistmete peale olen ise ka mõelnud, aga hetkel jääb see sellise maise asja taha nagu raha.. |
Autor: | Kohilapoy [ 10.03.2011 19:20 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mercedes-Benz 190E W201 93a, 190 |
Palju tal siis see kütusekulu on kah? |
Autor: | 4wd [ 10.03.2011 19:46 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mercedes-Benz 190E W201 93a, 190 |
![]() Tegemist diagnostika pistikuga. |
Autor: | 190 [ 10.03.2011 19:59 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mercedes-Benz 190E W201 93a, 190 |
Kohilapoy kirjutas: Palju tal siis see kütusekulu on kah? 12-14 l/100km ![]() 4wd kirjutas: Tegemist diagnostika pistikuga. Ma mõtlesin ise ka, et ehk on midagi säärast. Aga mis asi see rohelise kirjaga sealsamas kõrval on? |
Autor: | 190 [ 27.04.2011 22:43 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mercedes-Benz 190E W201 93a, 190 |
Sai nüüd nädalavahetusel autost matid-asjad välja roogitud, üsna palju niiskust oli kogunenud sinna. Ja niiskus on oma "töö" seal teinud- põhi on ikka suht roostes mõne koha pealt, vasakul küljekarbi ääres haigutas pöidlasuurune auk. Küljekarbid on ka suht mädad. Ülemine katuseäär "mullitab" päris mõnuga. Esitiivad samamoodi. Lansekates ka mõni auk.. |
1. leht 4-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |