Sai siis mõned päevad tagasi pego ära müüdud ja oli siis kohe midagi head odavat asemele vaja.
Eelmine pühap sai kõik automüügi portaalid läbi lapatud ja jäi foorumis silma üks golf mis sammuti auto24-jas oli.
Sai naljapärast järjehoidjatesse lisatud aga olin kindel et rautselt ostetakse ennem ära.
Reedel siis osteti päeval pego ära ja mõtlesin õhtu 8 paiku et tõmbaks kõne äkki alles.
Oligi.
Sai siis tapsist kärmelt männikule tõmmatud.
Ühe laoplatsi nurgas siis vedeleski 2010 oktoobrist üks õnnetu golf.
Ega ise rohkem süvenenud polnud kui et 1.8 66kw 3 ust,90 ja hea hind.
Kohapeal autot pm ei vaadanuki.
Nii kui auto juurde läksin sai kohe kapott lahti tõmmatud ja hakatud akut maha kiskuma.
Vahepeal korra kõndisin ümber auto, et mutrivõtit otsida aga kuna oli julma s*ta kihi all siis nagunii midagi näha polnud.
Umbes poole tunniga sai siis vana kinni mädanenud aku maha kistud ja uus surnud aku peale
Täkud külge ja süüdet, jube vaevaliselt vedas ja kontrollimisel selgus,et tilkagi õli pole

Õnneks vana omaniku sõber oli mingi eriti püssi varustusega hooldus sõidukiga lähedal ja lasi golfi õli täis.
Egas midagi, uuest täkku ja tuld proovi ringile.
50 meetrit kõik käigud läbi,pidurdab... selge võtan ära

Kiire tingimine ja olingi jälle golfi omanik.
Sai siis rõõmsalt koju paugutatud ja siis nüüd päeva seisis ja täna hakkasin vaatma mis ma ostsin.
Alususeks kuulutuse pildid ja paar nigelat telefoni klõpsu.







Sellise asja siis alguses sain.
Täna siis 4.5h pesu koos väikese õlle ja jõmisemisega,ning sealt hallituse ja tolmu hunnikust tuli välja täitsa ponks 90a. pika klaasiga pärla lilla golf.
Pehme armatuur, triibuga polstrid,katuse luuk,tulede regul, roolivõim. Veermik on pukside ja amortide kohapealt jumala värske.
Mootor sammuti jumala timm aint rooli täitsa välja keerates käib nagu mingi metalli kolks õrnalt.Eks järgmine nädal paistab.
Eriline üllatus oli käigukasti hoovastik mis on täiesti laitmatu ja täpne. Pole nii korraliku hoovastikuga golfiga veel sõitnudki.
Paar pilti ka pärast pesu ja igast asjade komplekteerimist õlitamist, näit istmed ei liikunud ja pagassi luuk ei käinud lahti.







Nägu näha siis suurimaks probleemiks rooste.
Selle üritab kuidagi võimalikult odavalt ära teha, esimene plaan hetkel oli et liisude ja karpide vaheline osa ning tagastange alune kivikaitmega üle tuisata.Sammuti tavad ukselingid külge panemist,uued originaalid vedelesid autos aga mitte originaalid ja esmaselvaatlusel tundus et kruvikohad nagu ei kattu originaalidega :S
Lõplikud plaanid selguvad nädala alguses,aga kui midagi ei muutu siis ilmselt see jääb nüüd mõneks aja pidama.
Plaanis siis uued veljed, kohustuslik madaldus ja hakkata mussi sisse panema. 15" MTX element kodus ootab, täna said veel sebitud 600w võim ja kaabeldus. Homme hakkan vaatma makki ja ustesse kõlareid.
Btw kui kellegil on pakkuda neid kõlari katteid ustele oleksin väga huvitatud.
Tartus hetkel bronnitud ka selline sisu,oleks vaja vaid transa leida:


Vanad istmed olid hallitanud ja esimesed suht koledad, juhiomal auk ka sees ja julmalt ära istutud.

Oskab keegi öelda mis pistikud need on?
Aga jah jään nüüd nädala algust ootama et, lõplikud plaanid paika panna...