Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Audi V8 4.2 biturbo projekt - rkrimm http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=64472 |
1. leht 5-st |
Autor: | rkrimm [ 10.04.2011 02:13 ] |
Teema pealkiri: | Audi V8 4.2 biturbo projekt - rkrimm |
Panen siis oma igapäeva ökopüssi ka siia üles lõpuks ![]() Auto sa siis soetatud 13 juuni 2008, kus see kuupäev oli muideks reede, ning isegi ark arvas et number 13 sobib sellele autole parasjagu ![]() Algupäraselt siis tuli ta minu kätte 3.6 ja automaatkastiga. Lisadest siis põhimõtteliselt kõik peale tagumise istmesoojenduse ja webasto. Vb ka mingit väiksemat mudru mille olemasolust ma ei tea hetkel ![]() Ning pool aastat peale ostu oli selline vaatepilt siis... ![]() Varsti oli juba selline... ![]() Vahele läks siis audi s6 213kw mootor ning 6k manuaalkast. Kuna ajanappuses ei saanud pool aastat miskit liigutada siis projekt seisis. Lõpuks sai kõik nagu ära ühendatud ning tehtud et liikuma saaks, kuid mootoril puudus säde. Pikalt arvasin et immo, ning lammutasin siit ja sealt otsides seda maagilist immo blokki et miskit ümber teha. Lõpuks muidugi tuli välja, et vända asendianduri juhe oli pooleks... Kuna aga surved silindrites olid seistes vägagi madalaks läinud (1. 3,5; 2. 15 !!!???; 3. 10,5; 4. 4; 5. 3; 6. 7; 7. 3; 8. 4,5) said kaaned maha võetud ning ülemisele otsale kappremont tehtud. Uuesti kokku saades oli vaatepilt kapoti all juba selline ![]() Sai sõitma ning tööle, ülevaatus isegi ausal teel tehtud ![]() Samuti sai ka selline asi tehtud ![]() ![]() Ülemisest asjast vist peaks kõik aru saama, keskmine on A/F näidik, signaal otse lambda pealt ning alumine voltmeeter, mis mind on juba korra päästnud teepeale jäämisest ma arvan ![]() Kuna septembris otsustas nüüd igapäevaauto lahkuda siit ilmast siis sellest ajast on ta mul igapäevaliikur. Pildike siis üldmuljest ka ![]() Mis hetkel on siis tulitavateks punktideks tal: Juhtaju ![]() ![]() Värvkate - Kisendab ülevärvi ja keretööde järgi Vedrustus - Tagumised vedrud on ära väsinud, kuid originaale on päris keeruline saada kuskilt. Pakutakse -35mm pomplekti sisuliselt vaid. Võiks mingisugused coiloverid alla saada siis juba. Salongist käigukangi kate. Vaja seal ikkagi miskit leiutada. Salongi elektroonika vaja ka üle käia, palju asju on ajaga ära surnud, näiteks õhku puhub vaid aknale, ventika mootor mis õhku suunab vist kinni ![]() Hetkel vist rohkem ei olegi mida kirja panna ![]() ![]() |
Autor: | sygnus [ 10.04.2011 03:48 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi V8 4.2 man - rkrimm |
täitsa vinge igapäevakulgur-projekt. kuda kerega lood - nagu naine I või II nooruses ? ![]() |
Autor: | murtak [ 10.04.2011 10:29 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi V8 4.2 man - rkrimm |
cool ![]() |
Autor: | rkrimm [ 10.04.2011 12:57 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi V8 4.2 man - rkrimm |
Kere on üpriski viisakas, paar väiksemat mõlki siin seal (vasaku tagumise ukse peal suurim, keegi parklas löönud paar aastat tagasi). Roostet minimaalselt ning sedagi vaid pindmiselt. Kuid kriime on liigselt, samuti on keegi "helde" inimene pagassi pealt terava esemega pikalt üle tõmmanud. Seetõttu siis ootan seda aega kui saaks ülevärvi saata ta ![]() Ning sisust teen pärastpoole pilti, kuid ega seal muud peale tolmu hetkel väga ei ole ![]() |
Autor: | axo [ 10.04.2011 13:02 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi V8 4.2 man - rkrimm |
Sellise auto puhul loll küsimus,aga palju umbes kütet võtab? |
Autor: | rkrimm [ 10.04.2011 13:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi V8 4.2 man - rkrimm |
Võtab täpselt nii palju kui paaki panen ![]() ![]() Aga numbrite poolest maanteel normaalselt sõites 8-9 sajale ning linnas mitte ummikutes passides ning Pärnu tingimustes olen saavutanud 13 sajale kõige väiksema. Need muidugi tanklast tanklasse sõiduga. Samas ei ole mingi probleem linnas ajada kulu 20+++ ![]() |
Autor: | Tellu [ 10.04.2011 16:29 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi V8 4.2 man - rkrimm |
Oi mis ma küll nüüd leidsin? Rauno audi... Auto on ikkagi super kena ja edasi läheb ka mõnusalt. Kahju, et kui viimane kord tartus olid ei näinud ![]() Aga mind huvitab siiski su pagasniku sisu ![]() Tellu ![]() |
Autor: | Hydration [ 10.04.2011 16:39 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi V8 4.2 man - rkrimm |
Audi V8 on üks vanakooli pärlitest, mis mulle ka väga meeldib. See täitsa kena, mootor ka viisakas peal, ikka see õige! ![]() |
Autor: | rkrimm [ 10.04.2011 17:11 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi V8 4.2 man - rkrimm |
Ütleme nii, et 3.6 automaadi otsas ei olnud jah hea variant minu arvates ![]() |
Autor: | Mairo [ 10.04.2011 20:28 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi V8 4.2 man - rkrimm |
Tubli Rauno,et teema tegid,aga kirjuta midagi sellist ka siia,mida mina ei tea. Siis mul ka huvitav lugeda ![]() ![]() To Tellu,sul on muidugi see,et võimalikult vali muusika oleks ja pidu saaks ![]() |
Autor: | olx1985 [ 10.04.2011 20:51 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi V8 4.2 man - rkrimm |
kõik on tore aga Rauno mootor on ju vale kere peal ![]() |
Autor: | rkrimm [ 10.04.2011 21:03 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi V8 4.2 man - rkrimm |
Mairo kirjutas: Kui järgmisel korral Tartu tuled,siis tahaks ka taga õllet libistada ja sõitu nautida,mitte aknast vaadata,kuidas see elukas maja ees seisab ![]() Loota ju võid ![]() ![]() ![]() olx1985 kirjutas: kõik on tore aga Rauno mootor on ju vale kere peal ![]() Ohh küll ma jõuan kunagi ühe kuubiku ka v8'ks teha ![]() Tellu kirjutas: Aga mind huvitab siiski su pagasniku sisu ![]() Mis seal ikka on, palju soga, kolekott taarat, 4.2 aju, atm kasti aju ning toolkit ![]() ![]() |
Autor: | olx1985 [ 10.04.2011 21:12 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi V8 4.2 man - rkrimm |
tegelt ei mõelnud ma kuubikut ka ![]() ![]() |
Autor: | rkrimm [ 10.04.2011 21:27 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi V8 4.2 man - rkrimm |
Aga paneks siis sapakale juba, keskmootor ja tagavedu ![]() ![]() |
Autor: | olx1985 [ 10.04.2011 21:28 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi V8 4.2 man - rkrimm |
mina oleks käpp ![]() |
1. leht 5-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |