Sa siis vana 100 maha måådud ja uus toodud. Nimelt oli asjal päevahind mis kehtis ainult täna ja oli soodsam kui tavaline hind. Sai siis kohe köned peale tehtud ja ära toodud.
Seekord siis nelikvedu e quattro. Talv oli mega, sest sellel veel käsitsi lålitatav dif.lukk. Ronib nagu tank. Edasi käib rahuldavalt, hätta ei jää. Korras 2.8 käib ilusti edasi. Kaasas on veel hooldusraamat kus köik tööd. Rihmad, rullid, veepump jne vahetatud köik.
Auto ise 1994 löpp, et suht viimase kuu 100, siis tuli juba A6. Värvuseks tumeroheline metallik(Ragusa Pearl) ja mootoriks 2.8 V6 128kw mille otsas automaatkast mis töötab mega hästi, mootoril läbisöitu vaid 180 000km ja täissånt öli sees, mida ei kao. 2003 toodud Saksast. Välimusest A8 poleeritud veljed, 17 tollised ja uued suverehvid Dunlop SP9000 225/45/17 , lisaks Audi S4 pakett (esi-ja tagatuled, spidopaneel jne) ja toonklaasi ring. Söitnud on ta väga hästi (3x yle öla), suurematest asjadest 12k km jooksul vahetanud vaid öli, pidurivoolikud tagumised, termostaadi. Väiksemad näppimised köik vedelikud, filtrid, tagumine sild(kondid), klapikambrikaane tihendid, nahahooldus jne ja kuna tuled ei tahtnud näidata eriti said xenonid ette pandud(4300K), näitavad väga hästi ja jamasid 0.
Varustust on asjal kövasti - elektri istmed, istme mälud, parkimisabi, kliimaautomaatik, pysikiirusehoidja, välistemp näidik, nahksisu, sportistmed ees, 4x istmesoojendus, 4x el. aknad, el. luuk(klaasist), el. peeglid (kokkuklapitavad), kompuuter, pikad kellad, immo, Bose audio, intetsiivpesu, ees laekaga käetugi, airbagid, esituledepesurid, reguleeritav rool, valgustusega sirmid jne..ei viitsi köike kirjutada. Veel åks suht huvitav lisa on Inverter sisse ehitatud, kus hea läpakat vöi miskit laadida. Autol väga korralik ajalugu, sai just väljavöte tehtud Forssist. Egas midagi kui jutu juurde pilte. Väga usaldusväärne masin igaljuhul ja ei näe välja nagu iga teine 100. Kere samuti heas korras.





