Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Opel Calibra V6 1994 - Andreas0110 http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=65456 |
1. leht 3-st |
Autor: | Andreas0110 [ 23.04.2011 00:12 ] |
Teema pealkiri: | Opel Calibra V6 1994 - Andreas0110 |
Tere! Sai ostetud esiveoline calibra, mis jäi silma oma ilusa värvi ja mootoriga (2.5 V6 125kw). Nüüdseks umbes kuu aega omatud antud isendit ja veel väga rahul. Remondi poole pealt saanud teda siitsealt ikka tehtud ja sätitud. Varustuseks on: *Elektrilised aknatõstukid ja katuseluuk *Istmete soendused *Elektriliselt reguleeritavad peeglid *ABS ja TC *Valgustusega peeglid päikesesirmides ja tagumine toonklaasi ring *Kesklukk signa ja kahepoolse puldiga *Kompuuter *Mittetöötav konditsioneer (toru katki) Kompuuter vajab seadistamist.. momendil näitab maantekuluks 2.2 ja sinna kanti... tõenäoliselt võib selle 4´ga korrutada siis reaalsem ![]() Lisaks kompuutrile sättisin sisse ka 2Din JVC maki ja sobib sinna väga ilusti. Pilte: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Andreas0110 [ 21.05.2011 03:40 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Calibra V6 1994 - Andreas0110 |
Saanud siit sealt remontida teda vahepeal. Kõik lõtkud eemaldatud sillaosades ja käidud sillastendis- peale seda kohe kardikale proovima ![]() ![]() ![]() Peale kerget küürimist: ![]() Makk istub siis sääraselt omal kohal: ![]() Mootor katteta: ![]() |
Autor: | meisner [ 21.05.2011 10:34 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Calibra V6 1994 - Andreas0110 |
tubli hoolitse jh mu vana auto eest ja jälgin heameelega seda teemat |
Autor: | Andreas0110 [ 30.06.2011 23:35 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Calibra V6 1994 - Andreas0110 |
Nüüdseks omajagu autoga tegelenud. Ja tahab veel tegemist saada, momendil sõidukõlbmatu. Juhtus siis sama lugu mis omegalgi, et hakkasin esimest rattalaagrit vahetama ja kui vana täiesti eemaldatud sai ja mööda põrandat laiali kukkus, selgus, et uus ei sobigi. Aga tõstuki vahelt oli välja vaja auto saada, siis korjasin vana kuulid kokku ja ladusin kõik kokku tagasi- vähemalt sai liigutada. Sai tegeletud ka pigimattide paigaldamisega ja polstrite tagasi paneminie käsil ka lisaks laagri vahetusele ![]() Ukse kõik suuremad augud kleepisin mingi õhku mitte läbi laskva pehme materjaliga. Laepolster nagunii rippus igast servast, et sai see ka eemaldatud ja ilusti puhtaks pestud ning täna just panin klaasiliimiga tagasi. Pigimatt ise ei ole tglt mõeldud autosse, vaid hoopis ehitusel kasutatav materjal ![]() Ammusest ajast seisis mul peugeot sportpütt keskmine ja sai see siis ära kasutada senise resonaatori asemel. Tulemusega võib rahule jääda- hääl veidi vaiksem ja sumps ka lekkevaba. Esituled saavad lähiajal omale musta põhja arvatavasti. Siin siis laagriga tegelemine: ![]() Polstrite eemaldamine ja üks matikene katsetamise eesmärgil paigaldatud: ![]() Peamiselt valmis: ![]() Unustasin Raplas tagaistme sisse tagasi visata jaanipäevaks ja õnneks Vändras vedeles mul omega vana iste ja sobis sinna peaaegu päris hästi: ![]() Lagi ilma polstrita: ![]() Lae polster tagasi pandud ja toestatud: ![]() Lae polster peale puhastust: ![]() Ukse tihendamine: ![]() Tuba veel igast manti täis: ![]() Sai kuu tagasi kergelt vahatud toonvahaga ja teostamisel siis: ![]() Summuti enne tegemist: ![]() Valmis: ![]() Sai ka noaotsaga roostetäppe taga aetud ja siis peale veidikest tegemist: ![]() Nüüdseks salong peaaegu koos. |
Autor: | List_man [ 30.06.2011 23:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Calibra V6 1994 - Andreas0110 |
Sinna keevita kohe heaga juurde või tee tinaga üle ![]() |
Autor: | Andreas0110 [ 02.07.2011 21:47 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Calibra V6 1994 - Andreas0110 |
List_man kirjutas: Sinna keevita kohe heaga juurde või tee tinaga üle ![]() See oli alles kinni punktitud ja kergelt käiatud, valmis tööst enam pilti ei teinud ![]() Kuigi seda tina varianti ei kasutanud... |
Autor: | Andreas0110 [ 23.07.2011 22:18 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Calibra V6 1994 - Andreas0110 |
Paari nädala jooksul olen jõudnud lamerihma vahetatud ja katust teinud veidi. Rihmaga oli niuke pull, et kuna kont nagunii ei ole aastaid töötanud ja remont läheks rõvedalt kalliks, siis selle pumpa ei ole mõtet kaasa jooksutada. Põhiline teema oli see, et üks juhtrull oli peaaegu täiesti peetis omadega ja rihm ka eriti ilus ei olnud. Et uus 1900mm pikk rihm (2200 millegagi originaalis) oli odavam osta kui juhtrull, aga probleem oli selles, et mootori kinnituskronsa jäi täpselt rihma teele ette. Sai siis uus kronstein tehtud, teeb oma töö ära. Süsteem siis selline: ![]() Esialgu siis nii... õline ja pasane nagu ikka õige mootor olema peab: ![]() Esimene jupp valmib vaikselt: ![]() Põhitöö tehtud: ![]() Tsinkimiseelne detail: ![]() Jäi siis säärane asi: ![]() Aga nagu ikka igal remondil jääb mõni kruvi või asi üle, seekord siis natuke rohkem: ![]() Katus pani lausa imestama, et kellegil oli vaja paigutada 2 kilo pahtlit kuskile ja see koht oli calibra katus ![]() Kohati oli poole sendi paksune kiht pahtlit ja selle koha peal olid teravad mölgid sees, sai need enamvähem siledaks spotiga tõmmatud. Põhiteema see, et katuseluuk on ise poandud sinna ja katuse plekk on eestpoolt vale koha pealt vahetatud, nimelt siis keset katust, mitte punktide koha pealt- selleks oleks tulnud esiklaas eemaldada. Pilte siis ka, muidu saa vist keegi mu keerulisest jamast aru midagi ![]() Osa pahtlist maha lihvitud: ![]() Punktid siis.. sealt värv kõik mullitas, ek rooste oli all: ![]() Jahutamas vahepeal, valmis tööst pilti pole ![]() ![]() Sai klaaskiudpahtlit kohati peale kantud ja veidi juba lihvitud siledamaks: ![]() Aga kuna see mul ainus 4 rattaline liiklusvahend, siis tuli kasutada krunti nv´ks: ![]() Tahaks juba katuse valmis saada, siis saab järgmiste asjade kallale asuda.. salongi tuunida väheke klaasriidega vms ja velgi korrastada ning vb tarbida ka aerograafi veidi külgedel ja kapotil. |
Autor: | Andreas0110 [ 12.08.2011 23:15 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Calibra V6 1994 - Andreas0110 |
Praegu kulgen siis selliselt: ![]() |
Autor: | irukas [ 12.08.2011 23:29 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Calibra V6 1994 - Andreas0110 |
Päris kena calibra EDU ![]() |
Autor: | Andreas0110 [ 12.08.2011 23:38 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Calibra V6 1994 - Andreas0110 |
irukas kirjutas: Päris kena calibra EDU ![]() Tänud! Tallinnas vahel harva, üleelmine nädal teisipäeval viimati. |
Autor: | Andreas0110 [ 02.09.2011 00:15 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Calibra V6 1994 - Andreas0110 |
Salongi arendamine käib koguaeg, aga momendil viskas üle muusikata sõitmine, et viskasin detailidele kerge värvi peale ja autosse. Umbes nii hetkel siis: ![]() Vastu särab sinine valgus. Alustatud sai umbes nii siis: ![]() ![]() Sebisin teised uksepolstrid ka, mida hea lõhkuma hakata. Miskit on aretatud juba. Peab kinnitusi ja asju mõtlema, et ikka ukse pleki külge ka kõlarid ühendatud oleks, mitte ainult polstri ma arvan. ![]() Katust tegin ka veidi. Eks ta üsna jamaks läks nüüd. Alusvärv on nagu vigane, et pole ära kuivanud, et nitro lahusti ta maha võttis. Kõige muu kõrvalt aega üle jääb kunagi siis teen selle uuesti. |
Autor: | Hydration [ 02.09.2011 00:27 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Calibra V6 1994 - Andreas0110 |
Ma tegelt ei tahaks millegi kohta pahasti öelda, aga hakkab vaikselt ecc ilmet juba võtma.. ![]() Muidu respect ettevõtmine igati.. ![]() |
Autor: | Kahvel [ 02.09.2011 01:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Calibra V6 1994 - Andreas0110 |
Hydration kirjutas: Ma tegelt ei tahaks millegi kohta pahasti öelda, aga hakkab vaikselt ecc ilmet juba võtma.. ![]() Muidu respect ettevõtmine igati.. ![]() Ecc-s on sellest autost ammu teema üleval:D:D:D Aga tegelt ju auto täitsa viisakas,pole mingeid ulme sahkasid küljes jne.Muidugi see..välk on nagu on,aga etem kui roostes kapott ![]() ![]() |
Autor: | ökosohver [ 02.09.2011 06:57 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Calibra V6 1994 - Andreas0110 |
ja kuidas see oopeli v6 ennast seal kapoti all yleval peab? pööretepill või uimaseohtu? |
Autor: | Andreas0110 [ 02.09.2011 21:49 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Calibra V6 1994 - Andreas0110 |
Tänud heade sõnade eest ja ka mitte nii heade ![]() ![]() Ulme sahkasid ei tule ka, kui siis ainult väike lisa ette heal juhul. Ega ta eriti terava minekuga ei ole. Alates kuskil 3000 pöörde pealt hakkab edasi minema päris easti juba. Käigud on pikad, sellest ka see uimasus. |
1. leht 3-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |