Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

AZLK 2137 1979 List_man
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=66276
1. leht 5-st

Autor:  List_man [ 04.05.2011 20:16 ]
Teema pealkiri:  AZLK 2137 1979 List_man

No nii...
Teeme ära 2011

Mark, mudel:AZLK (Mosse) 2137
Aasta: 1979
Mootor: Poolteist liitrit reas
Wõimsus: tehase kilowatid sai ehk peale kõva tuuningut kätte :kill ehk siis 55+
Käigukast: 4-käiguline manuaal

Soetatud 2007 aastal Põltsamaalt. Kere olukord polnud oluline, kuna oli vaja dokulaare. See plaan läks muidugi luhta, kuna põhi oli täielikult ära keevitatud ja väljast tundus ka korralik. Sõitisn vist aasta aega kuni Alfa ostuni. Peale seda seisis garaazis.
2007
Pilt
Pilt

Mingi aeg hiljem oli ka toonkile ees 8)
Pilt

Pool aastat sain sõidetud, siis sain korduva :)

2009/10 talv
Pilt
Pilt
Saba sai lagedaks tehtud, kuna auto seisis tööjuures. Seisis seal....
Mingid jorsid mõtlesivad, et neil oli raadiot vaja, ja võtsid mossest mu uhke denveri cd raadio, mille sisselulitamis nupp (on/OFF) oli katki.
Sitta kah mõtlesin, ajasin auto teise kohta. Järgmine hommik olid tagant ka Händimänni 600W ovaalid lännu :kill :bs
No siis oli tõsiselt kahju, kuna tagaluuk keerati totaalselt perse. Hoob, mis luuki avas keerati pooleks.
Ja kuna talvel sõidan mossega siis:
Pilt
Pilt


Aasta tagasi võtsin lolli idee pähe: Võimalikult odavalt ülelaadimine peale!
Draw-through süsteem oli algul, aga kuna turbo ei kannatanud sellist vaakumit ära, ning hakkas õli sisselaskesse ajama, siis tegin Blow-through:
Pilt
"Targemad" mehikesed olla siis linnapeal rääkinud, et see ei kesta kaua, ning kohe-kohe lasen kepsu välja.
Nüüd juba aasta sellest ajast ringi vuranud 0.5 bar-i rõhuga.
Kõige hilisem pilt:
Pilt

Mingi aeg, kui raha/ vaba aega tuleb, läheb vahejahuti külge. Uus plokikaan tuleb valmis teha.
Rõhku tõsta :twisted:
Korralik kollektor turbole.
Suurem turbo, kuna praegune liiga väike.
Karpale voolujoonelisem "kaan"
Tagasillaga oleks vaja midagi ette võtta. Kas phantom grip-i proovida, või üldse mõne tugevama vastu vahetada.

Praegu ei oska midagi rohkemat lisada. Midagi meelde tuleb, siis lisan :D

Autor:  irukas [ 04.05.2011 20:33 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2137 1979 List_man

Lihtsalt ülikena Mosu :rokib :hail

Autor:  Kert_P [ 04.05.2011 20:37 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2137 1979 List_man

Vägagi kena ja haruldane masin,palju tal minekut selle 0.5 Bar-iga juurde on tulnud,võrreldes stockiga?

Autor:  List_man [ 04.05.2011 20:43 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2137 1979 List_man

No tunda on kui laadima hakkab. Seega... natukese parem ehk on. 50km/h tuleb "hetkega" :D

100km/h tuleb mõne hetkega. Selle testimiseks peavad aga kõrvatroppid kõrvas olema, kuna tagasild undab jubedalt :D
peaks mingi aeg laiali raisa võtma ja ära reguleerima.... üritama vähemalt.

Autor:  Kombimiis [ 04.05.2011 22:10 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2137 1979 List_man

0.5 on ju mõistlik, arvestade Mosse surveastet... Kuidas ARKi poisid asja suhtuvad?

Autor:  diidzei [ 04.05.2011 22:44 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2137 1979 List_man

vot see on alles vägev aparaat :D

Autor:  List_man [ 05.05.2011 07:35 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2137 1979 List_man

Kombimiis kirjutas:
0.5 on ju mõistlik, arvestade Mosse surveastet... Kuidas ARKi poisid asja suhtuvad?

Kuss-kuss :D Sellest ei tohi kõvahäälega rääkida.

Mootorist:
sees on deforseeritud (madalamad) kolvid. Kunagi sai kogu sisu ära vahetatud. Hülsid kolvid, rõngad jne. Samal ajal sai muidugi kaanest ka mingi millimeeter/poolteist maha võetud, ei mäleta enam :) Sellepärast ongi uus kaan valmimas. Proovin siis 0,7bar-iga liigelda
Nukkaratas reguleeritavaks tehtud.
muud nagu midagi.
Solexi suurte lõõridega karpa on ka. Topelt kiirenduspumba pihustitega.

Eks linnapeal ole juba raudselt juttud lahti, kõik latravad ju kõigile ja saladust ei oska keegi hoida... nagu turumutid. Ja siis iga teine Rakvere "striitreisser" tahab vägisi kapotti alla näha. Kopp jumala ees sellest.

Autor:  Kombimiis [ 05.05.2011 07:42 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2137 1979 List_man

Deforss kolvid - seda parem :D
Väike keemiline ülelaadimine kah juurde?

Autor:  List_man [ 05.05.2011 07:50 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2137 1979 List_man

:D Tuletan siiski meelde, et tegu on säästu projektiga

Autor:  l6vikuningas [ 05.05.2011 09:54 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2137 1979 List_man

väga vahva käru, aga oled sa kindel et numbri uus asukoht ikka välimusele kasuks tuli? :D

Autor:  KristoM [ 05.05.2011 11:13 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2137 1979 List_man

Sügisel nähtud :P Mõnus pill

Autor:  List_man [ 05.05.2011 12:24 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2137 1979 List_man

l6vikuningas kirjutas:
väga vahva käru, aga oled sa kindel et numbri uus asukoht ikka välimusele kasuks tuli? :D

Ei ole :D

Autor:  01tuner [ 05.05.2011 16:46 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2137 1979 List_man

Oh sa vana perse, see on alles käru! :D
Masinat tahaks ära näha küll, aga kui kopp ees "striitreisseritest", siis ma ligi ei astu, kui juhuslikult näen. :D

Vägagi huvitav projekt, peaks ära mainima.
Veidike meenutab Ghost Busterseid ka.

Autor:  List_man [ 05.05.2011 19:37 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2137 1979 List_man

MIngi plaan on usa mõõdus nr-id panna. Taga plaanisin stangelt nr-i laiuse tüki välja lõigata ning numbrit üles poole liigutada.

mingid laiemad ja tolli võrra suuremad veljed oleks ka suht kõvad.

Autor:  Kombimiis [ 05.05.2011 20:47 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2137 1979 List_man

Ahjaa... Kunagi vaadati mees kes teeb/omab Mosset väga imelikult aga paistab et ajad muutuvad :D
Mis kollasega teed?

1. leht 5-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/