Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

MB W116 S280 1978.a Defekt
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=66871
1. leht 1-st

Autor:  defekt [ 14.05.2011 11:13 ]
Teema pealkiri:  MB W116 S280 1978.a Defekt

Tervitusi

Sai siis endale soetatud üks tore ja vahva mercedese S klass aastast 1978, keremudeliga W116. Sellisest S klassist unistasin juba siis kui olin väike poisike. Toodud sai see auto Tallinnast. Passis kirjas S280 aga mootor on asendatud 3 liitrise diislit tarbiva mootori vastu mida veab edasi 3 käiguline automaat kast. Auto on musta värvi.
Kere seisukord aastaga võrreldes on minu jaoks hea kuna põhi on korralik, karbist näppe läbi ei lükka ja pagasnikusse õllet pakkides ei pea muretsema, et need 150 m pärast keset teed ja kildudeks on Eusa_dance . Kuid tõsi, päris ilma roosteta ei pääse, esimesed plekid tahavad vahetamist. Tiivaääred läbi ja pealpoolt auk tulemas. Vajab ka vahetust esipõll mis ilmselt ajahamba ja lumekuhjade koostööle on kõver nagu joodiku joonistatud sirge joon . Ja leiab ka mujal pindmist roostet.

Salongist on kahjuks kadunud orginaalismted mis on asendatud uuema(küll koledamate aga mugavamate) istmete vastu mida saa elektri jõul liigutada nii ees kui taga, salongi seisukord (v.a istmed) on üsna hea. Puudu on kõrvalsituja poolne armatuuri alune paneel mis kinnitub salongi sisemise seina külge. Sisu ise on roheline mis, kui aus olla, siis mulle isiklikult ei väga ei meeldi.

Tehnilise poole pealt on siis vahetatud orginaal 2,8 liitrin bensiini ahmiv mootor diislit sööva 3,0 liitrise (passis 54 kw) mootori vastu(tegelikkuses 6 silindriline 83 kw tootev mootor) millega seoses tuleb välja vahetada tagadiffer õigete ülekande arvudega difri vastu. Otsa korral on ka tagumised amordid. Muus osas ei saa nagu nuriseda, et midagi koliseks,möliseks, hüppaks või laliseks.

Kõik tuled, puhurid singlaalid jms mis tehasest väljudes töötas, töötab sellel autol tänase päevani ilusti (v.a püsikiiruse hoidja ). Tänu mootori vahetusele ei tööta ka autol tahomeeter

Lisadest märkimist väärt vast olekski siis 4xEl aken, 4XEl istmed ja mittetöötav püsikiiruse hoidja.


Minu visioonid/plaanid autoga üsna lihtsad. Asendada roostes plekid ja kaitsta teda suure ja kurja rooste eest. Asendada tagumised amordid uute vastu ning, alla panna vastava ülekande arvuga differ.
Midagi peaks ka ettevõtma salongiga ( loomulikult otsin puuduva paneeli) aga ei tea mida sest praegu tumedad istmed ja heleroheline salong käib minu silmapihta üsna valusalt... Ei tea kui suure tõenäosusega leian tumedad salongi detailid ?? või siis kogu salongi ( koos orginaal istmetega)
Töökorda sean ka tahomeetri. Vahetust vajab esiklaas ja tagaklaasi tihend nõub tagasipaigaldust.
Loomulikult mahub ka mu pisikesse nimekirja loomulik hooldus ja muu kuluosade asendamine uute vastu( halvimal juhul siiski kasutatud osa vastu )
Valisin täna välja meelepärased valuveljed talle alla. Veljed ise on sellised
Pilt
Pildid üritan siia ülesse saada lähipäevil hetke olukorrast.
Kuulutusest pilt
Pilt
autol ei ole all need veljed vaid mingi 14 tolli vana E klassi ?? orginaal veljed.


Igasugune kasulik informatsioon on teretulnud

Autor:  FreeFaller [ 14.05.2011 11:31 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W116 S280 1978.a Defekt

Sai isegi seda kuulutust vaadatud ja mõeldud :D aga edu sulle sellega, kena auto ja suhteliselt haruldaseks muutub juba. Eelmine omanik sõitis sellega õli pealt nii palju ma tean :) ja ma ise mõtlesin, et sisu oleks taastanud ma originaaliks kui seda ainult leiaks :P

Autor:  bemarimees [ 15.05.2011 11:04 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W116 S280 1978.a Defekt

ma tahtsin ka seda omale kuna see diisel..mis istmed seal sees on siis tundus pildil suht norm..

Autor:  ahuna [ 15.05.2011 13:11 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W116 S280 1978.a Defekt

Nii nii, hakkab nüüd tulema neid inimesi, kes sellel autol silmi peal hoidsid. Selle nädala alguses oli tegelikult omanikuga kokku lepitud, et lähen järgi autole aga kuna mul on 1 S veel ehitada, siis jäi see seekord sinnapaika. Edu pusimisel!

Autor:  Scorpio Ghia [ 16.05.2011 15:31 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W116 S280 1978.a Defekt

üks, OT, ega omanik polnud vene poiss Sergei nimega?
ühel tuttaval oli lihtsalt 280SE disla mootoriga, beez(pruun) sisu sees, kunagi läks pikkaks ajaks Rootsi töötama, ja mobla nr ei kehti enam, kui see sama vend äkki saad PM saata mulle, ta pole võlgnik, lihstalt hea tuttav kellel mittu Jaguari olnud

Autor:  defekt [ 16.05.2011 15:54 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W116 S280 1978.a Defekt

Ahsa sunnik. veljed ei istu ette alla.. liiga sissepoole ja käivad vastu rooliotsa või mis iganes see seal on ...
Flantsid on üpris kena hinnaga ... Nii et kes soovib siis need veljed müügiks või vahetan mõne teistüüpi mersu velgede vastu...

Autor:  defekt [ 18.05.2011 19:55 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W116 S280 1978.a Defekt

Mõned pildid siis hetke seisukorrast.


See nahksisu varjant on üsna jube... Tahaks kuskilt leida orginaal istmeid...
Pilt
Pilt
Pilt
need orginaal veljepoisid on ka tegelt päris kenad... Kahju muidugi, et need alguses soetatud veljed ette ei sobinud
Pilt

Mootor peal on selline OM603 3L diisel 83 kW R6

Pilt

Tagaklaasi tihend on üsna tore hetkel :D

Pilt

300SD

Pilt

Üks tagumine piduriketas otsustad puruks minna ( mitte sp et ta oleks õhukeseks kulunud vaid lihtsalt sai tema aeg vist otsa)

Õnneks kettad ja klotsid pole kallid ja need saab lähiajal vahetatud uute vastu mõlemal tagumisel poolel ja ehk saab korda ka käsipiduri süsteemi... Järgmisena tuleb välja sisu, et põrandale saaks uue vaiba.. ja loomulikult põranda metall puhtaks värv peale ja veidi heliisolatsiooni.. Kui kellegil on pakkuda orginaal istmeid mis samat värvi andke aga julgelt teada...

Autor:  defekt [ 18.05.2011 22:27 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W116 S280 1978.a Defekt

Üks asi jäi küsimata seoses diffriga.. Kes oska öelda millise teise keremudeli difrid sinna alla istuvad ?? hetkel all 3.64 ja kuna mootor vahetatud diisli vastu siis peaks ka diffri vahetama.. kuna maanteel pöörded väga laes... alla tahaks panna 2,69 või midagi sinna kanti... Aga kui ma selle võtan W123 alt kas see siis sobib mulle alla ??

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/