Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 28.04.2024 06:03

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 236 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa
PostitusPostitatud: 03.02.2012 17:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2011 17:10
Postitusi: 1591
tõõtas ta auto aku pealt.
need ebay omad on ka natuke ülepakutud näitajatega.900w ju üle poole geneka võimsusest.
ja tegu on niiõelda tigu tüüpi ventikatega,või kuidas keegi nimetab.
tavaline ventikas küll nii kõvasti ei puhu,kui vaja oleks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa
PostitusPostitatud: 03.02.2012 17:26 

Liitunud: 08.04.2003 21:43
Postitusi: 2117
Väiksed bemmid ja japsid kasutavadki 60A genekat, seega tuleb muud toites tagant ära võtta.

_________________
http://www.k1.ee/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa
PostitusPostitatud: 03.02.2012 18:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2010 08:49
Postitusi: 2272
Läheb jube läbuks kätte ära...

..aga ega väikese võimsusega mingit effekti ei saagi saavutada! E-bay kit-id on müügil põhjagaasilülititega, millega boostid 400m reissi ära ja seejärel normaalsõiduga laed akusse energia tagasi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa
PostitusPostitatud: 03.02.2012 19:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.04.2006 00:48
Postitusi: 911
Salupa kirjutas:
[Jätkub] Panin siis auto käima ja kurat ei käi hasti. Diagnostika näitas, et kolmas silinder ei tööta. Kuna mul kütuselatist voolas üksjagu bensiini pihustite august sisse ning pihustid olid ka tegelikult ju kastatud, mõtlesin, et peaks äkki vähe pikema tiiru tegema. Mul meeldib ikka öelda, et peeneks laskmine aitab pea iga vea vastu. Seekord ei aidanud. Tiirult tagasi tulles ei töötanud silinder ikka. Võtsin küülna välja - kuiv. Uuesti kütuselatt üles, kolmas pihusti välja, proovisin 12V peale lasta - klõpsub. Puhusin otsast sisse klõpsutamise ajal - õhk käis läbi ka. Ega siis midagi, vahetasin omavahel 2. ja 3. pihusti ära et veenduda, kas viga on pihustis, panin kokku ning kõik silindrid hakkasid tööle. Töötavad siiani. Ei teagi, mis viga oli.



Räägin siinkohal loo, kuidas me kasutajaga saarlane, tal mingit bemmirisu turgutasime, oli mingi valge rullik, millel 141kw peal. kuskil kartulipõllul ei läinud vist ka käima ja mingil hetkel millegipärast oli kütuselatt maas. Siis tuli idee et prooviks kas pihustid töötavad, ja üks käias ja teine hoidis latti. Igatahes töötas küll, ja võttis silindrist tuld ka veel. Mipeale rulliku mootor kõik leekides. sinna läks vist tühjaks üks pulberkustuti (faktides võin eksida natuke) mina viskasin sinna veel mulda peale ja kasutaja saarlane isa tuli mingi ämbritäie veega veel. Igatahes see mootor väga kena välja pärast ei näinud. Siit lihtsalt teadmiseks, mida ei maksa teha, isegi kui ilge tahtmine tuleb korraks proovida :think


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa
PostitusPostitatud: 03.02.2012 23:37 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2008 19:23
Postitusi: 3190
Asukoht: Kuressaare
Tegelt oli tumesinine sedaan 1.8 IS mootoriga ja pölema läks sest latt vupsas ise välja, jäi kuidagi poolde vinna vms. Kustuti ja mitmed peotäied mulda läks :D Kahjudeks oli palju mulda ja hävinenud mootorijuhtmestik. Aku ka.

_________________
Ostan 1. gen Civicu vöi varuosi. BMW E21 varuosi. Vjatka varuosi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa
PostitusPostitatud: 04.02.2012 01:10 

Liitunud: 08.04.2003 21:43
Postitusi: 2117
Mälu oleneb joobeastmest. :D

_________________
http://www.k1.ee/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa
PostitusPostitatud: 04.02.2012 03:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.04.2006 00:48
Postitusi: 911
siis meil on väga erinev mälu sest seda IS-i ma pole sõitmas näinudki, aga see latt võis sealt ise ka välja vupsata majandamise peale. Igatahes latiga võib huvitavaid asju juhtuda


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa
PostitusPostitatud: 04.02.2012 17:38 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2008 19:23
Postitusi: 3190
Asukoht: Kuressaare
IS söitiski garaasi eest pöllu peale ja läks pölema.

EDIT: Jah ma veits joomane oli. Oli jah valge touring aga mootoriks oli ikka IS. SÖitis garaasi eest pöllule ja köik. Siis läks 141kw peale.

_________________
Ostan 1. gen Civicu vöi varuosi. BMW E21 varuosi. Vjatka varuosi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa
PostitusPostitatud: 11.04.2012 00:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Said tööle auto nende pihustitega või


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa
PostitusPostitatud: 16.04.2012 22:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.12.2008 02:57
Postitusi: 627
Asukoht: Tallinn
Reimers kirjutas:
Said tööle auto nende pihustitega või

Pihustid toimivad, aga nüüdseks on hoopis järgmised mured:

Nädal enne avalaksu hakkas üks hüdrotõukur valjult tiksuma. Kuuenda silindri oma. Leidis ikka aja. Tõenäoliselt ei ole mul aega sellega see nädal tegeleda ning peab tulema klõbiseva mootoriga. Variant on veel proovida sellist asja:

Pilt

Kuid ma pole veel otsustanud, kas ma julgen mingeid lisandeid kasutada. On kellelgi kogemusi? Mõtlen just halvemapoolseid, et kas võib tihenditele halvasti mõjuda või laisa eelmise omaniku poolt tekkinud löga lahti pesta?

Teiseks lasin töökaaslasel sillad üle timmida, et tagarattad ikka maksimaalselt maad haaraks, kuid selgus hoopis, et vasak tagumine amort on kõik õli välja lasknud ning parem tagumine verdu on ülevalt pooleks - auto üks ots on 1.5cm madalam :( Jällegi hiljuti tekkinud vead, millega mul ei ole aega enne avalaksu tegeleda.

Nüüd peab suure tuunimise vahel autot remontima ka veel hakkama.

_________________
BMW 540 SUPERCHARGED! + Mazda 626 + Frontera TURBO


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa
PostitusPostitatud: 16.04.2012 22:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.02.2007 22:46
Postitusi: 658
Olen kokkupuutunud antud Liquid Moly tootega. Minul oli probleem selles, et kui kõvasti pähe andsin, siis hakkasid tõukurid tiksuma. Mingil määral võttis antud toode tiksu vähemaks, kuid päris ära see ei kadunud. Mingeid muid negatiivseid mõjusid hiljem ei täheldanud. Tihendid lekkima ei hakanud ning õlikanalid/filter umbe ei läinud.

Võtnud Tõnise juurest see võlutoigas kaasa, millega ringi askeldasid. Sellega lausunud sõnad Abraka-tabra ning puudutanud kuuenda silndri tõukureid. Äkki oleks tiksu ära võlunud :D

_________________
Roller


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa
PostitusPostitatud: 17.04.2012 11:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.10.2006 21:36
Postitusi: 289
kui oled veidi skeptiline liquid moly toodete suhtes siis on üks venelaste toode XADO. Seda soovitaks soojalt.
Tallinnas on olemas ka lasnamäel XADO pood.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa
PostitusPostitatud: 17.04.2012 13:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.02.2007 22:46
Postitusi: 658
Eksperiment Hado - USKUMATU AGA TOIMIB (õlita mootoriga 48km) - Kui keegi ei ole lugenud, siis tasuks pilk üle visata. Tegemist Xado lisandiga.

_________________
Roller


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa
PostitusPostitatud: 17.04.2012 22:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.12.2008 02:57
Postitusi: 627
Asukoht: Tallinn
Hommikul panin lisandi sisse ning hetkel on igatahes tiks alles, kuid ma olen vaid ~10km sõitnud ka. Mõnikord pidavat see mõjuma alles paari tuhande km pärast, kuid nii kaua mul plaanis oodata ei ole.


Ma ei ole skeptiline mitte Liqui Moly toodete suhtes vaid igasuguste lisandite suhtes üleüldse. Ma arvan, et kõik mis vajalik, on juba tootjate poolt ette nähtud ning tavaõlidesse sisse pandud. Kulunud, rabedate simmerite ja tihendite ning metallipinna taastamine jne on kainelt mõeldes absurd mis absurd. Ma isegi ei tea, mida see hüdrotõukurilisand täpselt tegema peaks, kuid kuna see oli nii odav ja hetkel ajalises mõttes minu jaoks ainus lootus, siis ma otsustasin seda proovida. Eks selle peale need lisanditootjad panustavadki.


Mis puutub ilma õlita sõitmisse, siis kes romurallidel käinud, need näinud, et kõik mootorid töötavad ilma igasuguste vedeliketa päris tükk aega. Eriti visad on Šiguli mootorid. Peale sõitu on komme mootorid põhjagaasiga kokku jooksutada. Huumoriga võib öelda, et siksi mootorite kokkujooksmist ei viitsi rahvas ootama jääda - enne läheb brändi halvaks kui siksi mootor kokku jookseb.

_________________
BMW 540 SUPERCHARGED! + Mazda 626 + Frontera TURBO


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa
PostitusPostitatud: 18.04.2012 16:49 

Liitunud: 04.03.2009 14:05
Postitusi: 63
Räägi sellest elektriliselt ventikast, mis selle võimsus vattides ongi ?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 236 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 75 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7