Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 29.03.2024 05:09

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 236 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 16  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa
PostitusPostitatud: 26.01.2012 10:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
x2k kirjutas:
Seda lugedes muutusin mina ka natukene murelikuks kuna mul enda e39 on ka tagumine parem ratas pisut lääpas. Peab ka igaksjuhuks tõstukile minema

ära muretse. Tagasild annab järele vaid superchargeritega autodel...

Pilt

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa
PostitusPostitatud: 26.01.2012 21:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 15:31
Postitusi: 164
Asukoht: Tallinn/Rakvere
charly kirjutas:
x2k kirjutas:
Seda lugedes muutusin mina ka natukene murelikuks kuna mul enda e39 on ka tagumine parem ratas pisut lääpas. Peab ka igaksjuhuks tõstukile minema

ära muretse. Tagasild annab järele vaid superchargeritega autodel...


Mina arvan, et siin mängib suuremat rolli katuse peal seismise aeg. G mõjub ju täitsa valele poole ja nii need mikropraod tulevad mis siis omakorda vett täis lähevad ja jää paisumisega suuremaks kasvavad. Huvitav, et pemmi tehase insenerid pole selle peale mõelnud, et nood masinad hakkavad arvestatava osa eluajast katuse peal seisma või lumehanges, kivi kõrval. :)

_________________
Eritellimisel mööbel. Köögid, kontorid, eluruumid jms.
http://www.marklai.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa
PostitusPostitatud: 26.01.2012 22:05 

Liitunud: 05.06.2005 15:39
Postitusi: 130
Vipp kirjutas:
charly kirjutas:
x2k kirjutas:
Seda lugedes muutusin mina ka natukene murelikuks kuna mul enda e39 on ka tagumine parem ratas pisut lääpas. Peab ka igaksjuhuks tõstukile minema

ära muretse. Tagasild annab järele vaid superchargeritega autodel...


Mina arvan, et siin mängib suuremat rolli katuse peal seismise aeg. G mõjub ju täitsa valele poole ja nii need mikropraod tulevad mis siis omakorda vett täis lähevad ja jää paisumisega suuremaks kasvavad. Huvitav, et pemmi tehase insenerid pole selle peale mõelnud, et nood masinad hakkavad arvestatava osa eluajast katuse peal seisma või lumehanges, kivi kõrval. :)



Seda ma kahtlustasin ise ka, minu oma on ilmselt vihmase ilmaga leedust katusepeal eestisse toodud


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa
PostitusPostitatud: 26.01.2012 22:16 

Liitunud: 13.04.2009 20:47
Postitusi: 5048
Autost mingeid pilte ka on?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa
PostitusPostitatud: 26.01.2012 23:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.12.2008 02:57
Postitusi: 627
Asukoht: Tallinn
Nii, peale tööd hakkasin pihusteid vahetama. Uued (kellegi teise vanad) pihustid olid hoolikalt hispaaniakeelsetesse ajalehtedesse pakitud. Väidetavalt olid küll "remanufactured", kuid taastamisele viitas vaid läikima löödud metall. Tihendid olid vanad ja kõvad. Õnneks leidus töökaaslase sahtlis uusi tihendeid.

Pilt

Ega siis midagi - kütuselatt üles ning vanad pihustid välja:

Pilt

Siin on reas alt vaadates vanad pihustid, uued pihustid ning üleval on lisapihustitena proovitud Cadillaci 19lb/h ja Saabi 36lb/h pihustid:

Pilt

Uued külge ja kokku:

Pilt

Panin siis auto käima ja kurat ei käi hasti [jätkub..]

_________________
BMW 540 SUPERCHARGED! + Mazda 626 + Frontera TURBO


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa
PostitusPostitatud: 26.01.2012 23:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.12.2008 02:57
Postitusi: 627
Asukoht: Tallinn
remain kirjutas:
Autost mingeid pilte ka on?

Eks aegade jooksul on pilte tehtud küll. Esimese posti pildid olid ära kadunud, panin need uuesti. Või mis sind täpsemalt huvitab?

_________________
BMW 540 SUPERCHARGED! + Mazda 626 + Frontera TURBO


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa
PostitusPostitatud: 27.01.2012 00:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2011 17:10
Postitusi: 1591
mul ei taha kohale jõuda nüüd kas see ventikaga ülelaadimine,siis oli tõene?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa
PostitusPostitatud: 27.01.2012 01:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 21:27
Postitusi: 1194
Asukoht: Värvikambris
Muidugi on, ja õõtsad ongi selliselt modifitseeritud et auto istuks madalamal :D
Salupa, hr Pomerants veel möllab kõrvaltoas teil seal?

_________________
Powered by IŽ 212501, JAWA 638, Mercedes Benz 230 CED


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa
PostitusPostitatud: 27.01.2012 13:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2011 17:10
Postitusi: 1591
Kombimiis kirjutas:
Muidugi on, ja õõtsad ongi selliselt modifitseeritud et auto istuks madalamal :D
Salupa, hr Pomerants veel möllab kõrvaltoas teil seal?

väärt huumor!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa
PostitusPostitatud: 03.02.2012 02:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.12.2008 02:57
Postitusi: 627
Asukoht: Tallinn
[Jätkub] Panin siis auto käima ja kurat ei käi hasti. Diagnostika näitas, et kolmas silinder ei tööta. Kuna mul kütuselatist voolas üksjagu bensiini pihustite august sisse ning pihustid olid ka tegelikult ju kastatud, mõtlesin, et peaks äkki vähe pikema tiiru tegema. Mul meeldib ikka öelda, et peeneks laskmine aitab pea iga vea vastu. Seekord ei aidanud. Tiirult tagasi tulles ei töötanud silinder ikka. Võtsin küülna välja - kuiv. Uuesti kütuselatt üles, kolmas pihusti välja, proovisin 12V peale lasta - klõpsub. Puhusin otsast sisse klõpsutamise ajal - õhk käis läbi ka. Ega siis midagi, vahetasin omavahel 2. ja 3. pihusti ära et veenduda, kas viga on pihustis, panin kokku ning kõik silindrid hakkasid tööle. Töötavad siiani. Ei teagi, mis viga oli.

Nüüd on olukord parem - segu enam lahjaks ei jää ning sumps ka ei paugu. Rohkem ei saa hetkel praeguste külmade tõttu öelda/proovida, peab soojemat ja kuivemat ilma ootama. Loodetavasti umbes kuuke veel.

Kombimiis kirjutas:
Salupa, hr Pomerants veel möllab kõrvaltoas teil seal?
On küll. Eelmine reede värvis mu WC lae ja radikatorud ära.

fedja. kirjutas:
mul ei taha kohale jõuda nüüd kas see ventikaga ülelaadimine,siis oli tõene?
Muidugi on! Mis muu mul siis boosti puhub ja mille pärast ma siis pihusteid vahetan?

_________________
BMW 540 SUPERCHARGED! + Mazda 626 + Frontera TURBO


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa
PostitusPostitatud: 03.02.2012 12:21 

Liitunud: 08.04.2003 21:43
Postitusi: 2117
Vahest on nii, et kui pihusti pikemalt seisnud, siis ei taha avada selle väikse impulsi peale.

_________________
http://www.k1.ee/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa
PostitusPostitatud: 03.02.2012 12:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.09.2009 16:42
Postitusi: 53
Asukoht: Tallinn/Vaida
fedja. kirjutas:
mul ei taha kohale jõuda nüüd kas see ventikaga ülelaadimine,siis oli tõene?
Muidugi on! Mis muu mul siis boosti puhub ja mille pärast ma siis pihusteid vahetan?[/quote]

Hästi paned :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa
PostitusPostitatud: 03.02.2012 12:29 

Liitunud: 08.04.2006 21:33
Postitusi: 3611
eclipse kirjutas:
Vahest on nii, et kui pihusti pikemalt seisnud, siis ei taha avada selle väikse impulsi peale.


Mul oli seismisega kõik 4 pihustit hakanud mittetöötama. 3 neist äratasin ellu diisli sees leotamise ja hiljem haamriga koputamise teel. :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa
PostitusPostitatud: 03.02.2012 16:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2011 17:10
Postitusi: 1591
sai ka ükspäev nalja pärast ventika asja proovitud 1,8l mootri peal,kasutasin 1,3 amprist ventikat.
ja isegi minu väikest mootorit hakkas see ventikas piirama.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa
PostitusPostitatud: 03.02.2012 17:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2010 08:49
Postitusi: 2272
fedja. kirjutas:
sai ka ükspäev nalja pärast ventika asja proovitud 1,8l mootri peal,kasutasin 1,3 amprist ventikat.
ja isegi minu väikest mootorit hakkas see ventikas piirama.

Amprid on väheinformatiivsed näitajad. Mis pinge juures see ventikas töötab?

Ebay-s räägitakse nende "kompressorite" juurest 900w võimsusest, mis teadupäraselt töötava auto elektrisüsteemi ühendatuna on 60A.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 236 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 16  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 23 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7