Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=67386
4. leht 16-st

Autor:  corbe [ 15.11.2011 21:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw 540i; 1998; Salupa

Pilt

Autor:  eclipse [ 15.11.2011 22:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw 540i; 1998; Salupa

Hetkel on ikkagi vettpidav graafik ees, jutt asja mittetöötamisest on puha väär.

Autor:  M-Tech [ 15.11.2011 22:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw 540i; 1998; Salupa

iz350 kirjutas:
Ei tea, kas M-Tech kaa lugema juhtund on seda teemat? :D Tal oleks siit kindlasti palju õppida.

Ats-iga juba suheldud ning netist sai Corsale juba lehepuhur ära tellitud.

Autor:  Kombimiis [ 16.11.2011 00:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw 540i; 1998; Salupa

:D
Naljamehed

Autor:  RäigeRäim [ 16.11.2011 09:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw 540i; 1998; Salupa

M-Tech kirjutas:
iz350 kirjutas:
Ei tea, kas M-Tech kaa lugema juhtund on seda teemat? :D Tal oleks siit kindlasti palju õppida.

Ats-iga juba suheldud ning netist sai Corsale juba lehepuhur ära tellitud.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=o_a4yZ1VqJ4[/youtube] Puhtalt teemasse :D
M-tech Versioon

Autor:  McRicco [ 16.11.2011 21:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw 540i; 1998; Salupa

:lol :lol :lol

Autor:  madis1080 [ 16.11.2011 22:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw 540i; 1998; Salupa

Paned õhufiltri kopsikusse radika el ventika :kill Karpamootoril siis.

Autor:  ma1t [ 13.12.2011 23:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw 540i; 1998; Salupa

Salupa soovil :P :arrow:

Autor:  Salupa [ 22.12.2011 00:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw 540i; 1998; Salupa

Eile juhtus naljakas lugu. Tegin eclipsele päeval demosõitu ja peale sõitu parkides käis tagant mingi kolks läbi. Mõtlesin et raudselt mingi väike viga ala pooltelg vms ja ei pannud eriti tähele. Peale tööd ajasin auto korraks garaaži sulama ning väljasõites käis uuesti kolks. Mõtlesin, et pikk tööpäev seljataga, kell ka hiline - homme vaatan mis seal kolksub. Sõitsin parklasse, et maja valvesse panna - uus kolks. Mõtlesin, et Ok ajan siis auto korra veel sisse, vaatan kohe mis kolksub. Panin tagurpidi käigu sisse, sain ettevaatlikult paar meetrit sõita kui järsku tagaots vajus ära. Tulin välja vaatama - tagaratas nagu sel VIP Style Lexusel (pilti kahjuks pole - polnd fotokat käepärast). Tõin siis majast selle ratastega abiraami, panin ratta alla, lohistasin tõstukiga majja, tõstsin auto üles ja ennäe - alumine õõtshoob puhta pooleks :D Johhaidii. Jääb üle ainult õnnelik olla, et see ei juhtunud suure kiiruse peal. Pildid:

Pilt

Kuigi kataloog erinevusi ei näita, õnnestus romulast ikkagi saada ilma tule kõrgusanduri kinnituseta õõts. A õnneks pole midagi, mida väikese keevitusega lahendada ei saa.

Pilt

Nüüdseks auto juba sõidab, kulu - 20€ + 2,5 tundi. Lähiajal peab laskma töökaaslasel silla ka üle reguleerida.

Autor:  M-Tech [ 22.12.2011 00:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw 540i; 1998; Salupa

Ma Henrilt kohe küsisin, kui ta minu autosse istus, et miks sul parem tagumine ratas nagu VIP Style all on. :D

Autor:  Salupa [ 22.12.2011 00:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw 540i; 1998; Salupa

Eks ta ole. Ma sain tagantjärgi teada, et üks klient oli me sillamehele ka öelnud, et "kule te elektriku pemmi ratas tuleb kohe alt ära". Sillamees arvas seepeale, et pemmide rattad ongi niimoodi.

Autor:  Salupa [ 25.01.2012 23:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw 540i; 1998; Salupa

BMW M62 mootorite kohta käib kõlakas, et selle mootori tüüpveaks on õlipumba poltide lahtitulemine. Peale ostmist (2008a) kontrollisin - olid kinni. Nädalavahetusel õlivahetuse käigus kontrollisin - olid ikka veel kinni. Sügisel vahetasin sugulase 535 õli ning kontrollisin ka polte - olid kinni. Paljudel nad siis üldse lahti on?

Õlivahetuse ajal sai ka sildu kontrollitud ning teisel õõtshooval olid ka praod sees. Ei hakanud ootama kuna vasak ratas ka lääpa vajub ning vahetasin õõtsa ära. Seekord võttis vahetamine kõigest tund aega (oleks kolmas õõts ka, siis selle vahetaks tõenäoliselt veel kiiremini). Ei tea, kas nende õõtsade purunemine on mingi e39 tüüpviga? Samas nõudlus nende vastu nähtavasti puudub, sest romulas ei küsita nende eest eriti raha ning B-osana neid ei pakuta.


P.S. täna sain kätte USAst tellitud 32lb/h pihustid. Originaalid on 19lb/h. Homme plaanin peale panna, sest enne segusiibrit pandud lisapihustid ei toimi päris hästi - kohati väikese koormusega, madalatel pööretel jääb segu lahjaks (AFR 17-18) ning kohati viskab AFR 10 kanti ning sumps hakkab paukuma. Ilmselt on need lisapihustid liiga kaugel silindritest ja madalal koormusel ei jõua bensiin päris hästi ja õigeaegselt silindrisse.

Autor:  Heigo [ 25.01.2012 23:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa

Minu M60'l ujusid 2 tükki igatahes rõõmsalt karteris ringi. Niiet tulevad lahti küll.

Autor:  KenOlen [ 26.01.2012 00:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw 540i; 1998; Salupa

Salupa kirjutas:
BMW M62 mootorite kohta käib kõlakas, et selle mootori tüüpveaks on õlipumba poltide lahtitulemine. Peale ostmist (2008a) kontrollisin - olid kinni. Nädalavahetusel õlivahetuse käigus kontrollisin - olid ikka veel kinni. Sügisel vahetasin sugulase 535 õli ning kontrollisin ka polte - olid kinni. Paljudel nad siis üldse lahti on?.

Lasin enda 735l ka üle kontrollida ja pooled olid lahti olnud.

Autor:  x2k [ 26.01.2012 10:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa

Seda lugedes muutusin mina ka natukene murelikuks kuna mul enda e39 on ka tagumine parem ratas pisut lääpas. Peab ka igaksjuhuks tõstukile minema

4. leht 16-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/