Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=67386
5. leht 16-st

Autor:  charly [ 26.01.2012 10:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa

x2k kirjutas:
Seda lugedes muutusin mina ka natukene murelikuks kuna mul enda e39 on ka tagumine parem ratas pisut lääpas. Peab ka igaksjuhuks tõstukile minema

ära muretse. Tagasild annab järele vaid superchargeritega autodel...

Pilt

Autor:  Vipp [ 26.01.2012 21:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa

charly kirjutas:
x2k kirjutas:
Seda lugedes muutusin mina ka natukene murelikuks kuna mul enda e39 on ka tagumine parem ratas pisut lääpas. Peab ka igaksjuhuks tõstukile minema

ära muretse. Tagasild annab järele vaid superchargeritega autodel...


Mina arvan, et siin mängib suuremat rolli katuse peal seismise aeg. G mõjub ju täitsa valele poole ja nii need mikropraod tulevad mis siis omakorda vett täis lähevad ja jää paisumisega suuremaks kasvavad. Huvitav, et pemmi tehase insenerid pole selle peale mõelnud, et nood masinad hakkavad arvestatava osa eluajast katuse peal seisma või lumehanges, kivi kõrval. :)

Autor:  x2k [ 26.01.2012 22:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa

Vipp kirjutas:
charly kirjutas:
x2k kirjutas:
Seda lugedes muutusin mina ka natukene murelikuks kuna mul enda e39 on ka tagumine parem ratas pisut lääpas. Peab ka igaksjuhuks tõstukile minema

ära muretse. Tagasild annab järele vaid superchargeritega autodel...


Mina arvan, et siin mängib suuremat rolli katuse peal seismise aeg. G mõjub ju täitsa valele poole ja nii need mikropraod tulevad mis siis omakorda vett täis lähevad ja jää paisumisega suuremaks kasvavad. Huvitav, et pemmi tehase insenerid pole selle peale mõelnud, et nood masinad hakkavad arvestatava osa eluajast katuse peal seisma või lumehanges, kivi kõrval. :)



Seda ma kahtlustasin ise ka, minu oma on ilmselt vihmase ilmaga leedust katusepeal eestisse toodud

Autor:  remain [ 26.01.2012 22:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa

Autost mingeid pilte ka on?

Autor:  Salupa [ 26.01.2012 23:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa

Nii, peale tööd hakkasin pihusteid vahetama. Uued (kellegi teise vanad) pihustid olid hoolikalt hispaaniakeelsetesse ajalehtedesse pakitud. Väidetavalt olid küll "remanufactured", kuid taastamisele viitas vaid läikima löödud metall. Tihendid olid vanad ja kõvad. Õnneks leidus töökaaslase sahtlis uusi tihendeid.

Pilt

Ega siis midagi - kütuselatt üles ning vanad pihustid välja:

Pilt

Siin on reas alt vaadates vanad pihustid, uued pihustid ning üleval on lisapihustitena proovitud Cadillaci 19lb/h ja Saabi 36lb/h pihustid:

Pilt

Uued külge ja kokku:

Pilt

Panin siis auto käima ja kurat ei käi hasti [jätkub..]

Autor:  Salupa [ 26.01.2012 23:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa

remain kirjutas:
Autost mingeid pilte ka on?

Eks aegade jooksul on pilte tehtud küll. Esimese posti pildid olid ära kadunud, panin need uuesti. Või mis sind täpsemalt huvitab?

Autor:  fedja. [ 27.01.2012 00:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa

mul ei taha kohale jõuda nüüd kas see ventikaga ülelaadimine,siis oli tõene?

Autor:  Kombimiis [ 27.01.2012 01:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa

Muidugi on, ja õõtsad ongi selliselt modifitseeritud et auto istuks madalamal :D
Salupa, hr Pomerants veel möllab kõrvaltoas teil seal?

Autor:  fedja. [ 27.01.2012 13:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa

Kombimiis kirjutas:
Muidugi on, ja õõtsad ongi selliselt modifitseeritud et auto istuks madalamal :D
Salupa, hr Pomerants veel möllab kõrvaltoas teil seal?

väärt huumor!

Autor:  Salupa [ 03.02.2012 02:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa

[Jätkub] Panin siis auto käima ja kurat ei käi hasti. Diagnostika näitas, et kolmas silinder ei tööta. Kuna mul kütuselatist voolas üksjagu bensiini pihustite august sisse ning pihustid olid ka tegelikult ju kastatud, mõtlesin, et peaks äkki vähe pikema tiiru tegema. Mul meeldib ikka öelda, et peeneks laskmine aitab pea iga vea vastu. Seekord ei aidanud. Tiirult tagasi tulles ei töötanud silinder ikka. Võtsin küülna välja - kuiv. Uuesti kütuselatt üles, kolmas pihusti välja, proovisin 12V peale lasta - klõpsub. Puhusin otsast sisse klõpsutamise ajal - õhk käis läbi ka. Ega siis midagi, vahetasin omavahel 2. ja 3. pihusti ära et veenduda, kas viga on pihustis, panin kokku ning kõik silindrid hakkasid tööle. Töötavad siiani. Ei teagi, mis viga oli.

Nüüd on olukord parem - segu enam lahjaks ei jää ning sumps ka ei paugu. Rohkem ei saa hetkel praeguste külmade tõttu öelda/proovida, peab soojemat ja kuivemat ilma ootama. Loodetavasti umbes kuuke veel.

Kombimiis kirjutas:
Salupa, hr Pomerants veel möllab kõrvaltoas teil seal?
On küll. Eelmine reede värvis mu WC lae ja radikatorud ära.

fedja. kirjutas:
mul ei taha kohale jõuda nüüd kas see ventikaga ülelaadimine,siis oli tõene?
Muidugi on! Mis muu mul siis boosti puhub ja mille pärast ma siis pihusteid vahetan?

Autor:  eclipse [ 03.02.2012 12:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa

Vahest on nii, et kui pihusti pikemalt seisnud, siis ei taha avada selle väikse impulsi peale.

Autor:  raix88 [ 03.02.2012 12:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa

fedja. kirjutas:
mul ei taha kohale jõuda nüüd kas see ventikaga ülelaadimine,siis oli tõene?
Muidugi on! Mis muu mul siis boosti puhub ja mille pärast ma siis pihusteid vahetan?[/quote]

Hästi paned :D

Autor:  ghozt [ 03.02.2012 12:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa

eclipse kirjutas:
Vahest on nii, et kui pihusti pikemalt seisnud, siis ei taha avada selle väikse impulsi peale.


Mul oli seismisega kõik 4 pihustit hakanud mittetöötama. 3 neist äratasin ellu diisli sees leotamise ja hiljem haamriga koputamise teel. :D

Autor:  fedja. [ 03.02.2012 16:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa

sai ka ükspäev nalja pärast ventika asja proovitud 1,8l mootri peal,kasutasin 1,3 amprist ventikat.
ja isegi minu väikest mootorit hakkas see ventikas piirama.

Autor:  jyrgenpii [ 03.02.2012 17:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Bmw 540i Supercharged; 1998; Salupa

fedja. kirjutas:
sai ka ükspäev nalja pärast ventika asja proovitud 1,8l mootri peal,kasutasin 1,3 amprist ventikat.
ja isegi minu väikest mootorit hakkas see ventikas piirama.

Amprid on väheinformatiivsed näitajad. Mis pinge juures see ventikas töötab?

Ebay-s räägitakse nende "kompressorite" juurest 900w võimsusest, mis teadupäraselt töötava auto elektrisüsteemi ühendatuna on 60A.

5. leht 16-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/