Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Iž 412 IE 1984 stern100
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=67778
3. leht 13-st

Autor:  stern100 [ 29.08.2011 17:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Iž 412 IE 1984 stern100

Kuna mul ammu helerohelisel alt üks lõdvik tilkus, mõtlesin et uurin täna mille probleem on. Nii kui lõdvikule vastu läksin, selgus et radika alumine väljund oli praoga. Seega vahetasin ära mootoriradika. 4 kuuga praegu sõidetud 7000km. Kontrollisin õli taset käigukastis ja tagasillas. Juurde lisama ei pidanud midagi. Küll aga panin mootorisse 300 grammi õli juurde. Leidsin ka ühed kroomkapslid ning panin need proovimise mõttes külge ning tegin proovisõidu, et näha kas uus radikas lekib.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Autor:  stern100 [ 09.09.2011 14:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Iž 412 IE 1984 stern100

Sai siis just lõpetad helerohelise kasimine homseks nostalgiapäevade paraadiks. Homme saab siis Haapsalus "laivis" katsuda ja uurida kel soovi :D

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Autor:  stern100 [ 11.09.2011 17:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Iž 412 IE 1984 stern100

Paar klõpsu siis nostalgiapäevadelt Haapsalus.

Pilt

Pilt

Autor:  stern100 [ 04.10.2011 20:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Iž 412 IE 1984 stern100

Varsti talv tulemas ning siis tuleb Salat kuurialla kevadet ootama ajada. Praeguse seisuga olen 5 kuuga selle mossega maha vurand pea 9000km. Kütet läheb praegu maanteel keskmiselt sinna 6-7 liitri vahele.

Kellel juhuslikult üle mõned uued mosse ülemised või alumised õõtsad, võivad neid mulle pakkuda.

Autor:  stern100 [ 05.10.2011 20:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Iž 412 IE 1984 stern100

Salatiroheline mosse on juba Haapsalus igal pool tuntud...Täna siis paluti et koolis väheke huumorit teeks :D

Pilt

Pilt

Autor:  -motomees- [ 05.10.2011 21:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Iž 412 IE 1984 stern100

vahva mosu ja väga hea on, et selliseid vendi ka on kes uunikumidesse investeerivad :)

Autor:  jalamees [ 06.10.2011 12:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Iž 412 IE 1984 stern100

stern100 kirjutas:
Salatiroheline mosse on juba Haapsalus igal pool tuntud...

pole ka mulle nähtamatuks jäänud,roheline värv ja valged prillid sobivad nii ilusti,mosse on minumeelest alati üks väga sümpaatne auto olnud,soovin edu :)

Autor:  stern100 [ 06.10.2011 22:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Iž 412 IE 1984 stern100

jalamees kirjutas:
stern100 kirjutas:
Salatiroheline mosse on juba Haapsalus igal pool tuntud...

pole ka mulle nähtamatuks jäänud,roheline värv ja valged prillid sobivad nii ilusti,mosse on minumeelest alati üks väga sümpaatne auto olnud,soovin edu :)


Edu tarvis. Niikaua kui lund ei ole, võib teda veel igal pool küll ja küll liikumas näha. Homme võib seda mosset peale tööpäeva ka Tallinna kandis näha.

Autor:  stern100 [ 19.10.2011 16:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Iž 412 IE 1984 stern100

Kuna helerohelisel esisild üsnagi mäda(see jäi auto taastamise käigus vahetamata), valmistan ette uut silda. Tala on juba puhtaks tehtud, töödeldud ja ka värvi all. Kui lumi maha tuleb, lükkan auto garaasi ja hakkan vaikselt sellega tegelema.

Pilt

Lisaks ootavale sillatalale, sain täna liivapritsist kätte ka alumised õõtsad. Varsti teen kõne ning sinna peaks saama külge ka uued puksid. Siis loomulikult värv ja jäävad oma allapanekut ootama. Helerohelisel kindlustus kestab 26 oktoobrini, siis hakkan vaikselt tegelema.

Pilt

Nüüd veel jäänud muretseda uued sarniirid, rooliotsad ja midaigi ülemiste õõtsade suhtes välja mõelda.

Autor:  stern100 [ 21.10.2011 13:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Iž 412 IE 1984 stern100

Alumistel õõtsadel uued puksid sees ja värv seljas. Samuti värvisin teise mosse jaoks ühed kitsad veljed ka ära.

Pilt

Täna, ootasin oma võimalust et kõrvaltee pealt maanteele surgata, parajast seisis tee ääres üks valge kaubik, kust mulle naeratati ja pöialt näidati :D Uhke tunne sõita ikka mossega.

Autor:  stern100 [ 31.10.2011 22:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Iž 412 IE 1984 stern100

Juba eelmine kolmapäev sai Helerohelisel kindlustus läbi. Sellega võib hooaja lõppenuks lugeda. Kilometraasi kogunes suvega 9700.
Talvel vaja teha :
1: esisillatala koos kõikide muude juppidega uute vastu vahetada ja sellega seoses nina natukene madaldada.
2: 4.22 reduktor vahetada 3.88 vastu.
3. Selgitada kas undas geneka või veepumba laager ning see välja vahetada.
4: Lasta endine radikas ära tinutada ning see külge tagasi panna.
5: Põhja all mastiksiparandusi teha, salongipõhi ning muud urkad uuesti õliga üle käia.
6: Eemaldada tagumine klaasiring (supaka raha eest saab kenasti kvaliteetse tooni) :D ning see pärast tagasi panna.


Kui läheb tegemiseks, kostitan teid loomulikult piltidega.

Autor:  Killer666 [ 31.10.2011 22:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Iž 412 IE 1984 stern100

Kas õiged mossemehed lasevad endiselt talveks vee välja või oled sa oma autot tosooliga rüvetanud?

Autor:  apsu [ 01.11.2011 01:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Iž 412 IE 1984 stern100

Miks ma küll ei tahaks uskuda, et selles Mosses tavalist vett kasutatakse. See, et tegu on vana masinaga ei tähenda, et see ei tohi ajaga kaasas käia ja tosooli kasutada. Tollal polnud lihtsalt väga muud saada...

Autor:  stern100 [ 01.11.2011 08:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Iž 412 IE 1984 stern100

killer666 kirjutas:
Kas õiged mossemehed lasevad endiselt talveks vee välja või oled sa oma autot tosooliga rüvetanud?


Muidugi ei kasuta tosooli. Alumiiniumbloki sees käib antifriis :)

Autor:  stern100 [ 05.11.2011 17:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Iž 412 IE 1984 stern100

Kui ma helerohelist natuke üle aasta aja eest taastama hakkasin, mõtlesin et seekord ei vaheta esisilda ning jätan selle töö tulevikku. Nüüd siis sai see asi tõsiselt ette võetud. Kaks õhtut lammutasin ja nüüd ühe hommiku parandasin. (ehk andestate piltide väga viletsa kvaliteedi)

Nimelt sai siis auto pukkide otsa aetud ning vaikselt terve esisild eemaldatud. Ühtegi asja puruks ei keeranud.

Pilt

Peale tala eemaldamist selgus karm tõsiasi. Usun, et tegelikult on see viga väga paljudel mossedel, seda lihtsalt ei ole näha :P

Venelastel on veel hästi tehtud see raam...eest ju on raam lahtine nind seest kenasti paksult kruusa täis.

Juhipoolne raam siis

Pilt

Pilt

Kundepoolne raam

Pilt

Pilt

Ega siis ei jäänud muud ülegi kui otsida välja ketaslõikur ning keevitusaparaat. Sai mõlemad augud korda tehtud ning mingi väike lapitaoline asi peale suristatud.

Pilt

Kuna mul tuleb veel niikuinii eemaldada terve varraste süsteem ning ka roolikarp, mõtlesin et võtan ka karteripõhja ära ning teen õlisõela puhtaks, ning samas kontrollin ka 110tuhat sõitnud saalede seisukorda. Õlisõel ei olnud nii puhas kui lootsin, kuid tegin selle puhtaks. Saalede seisukord oli rahuldav.

Pilt

Pilt

Pilt

Homme plaanin siis raamid veel puhtaks ajada, roostesurmaga töödelda ning ka mingi värv selga tõmmata. Uut tala enne alla ei pane kui roolikarp ja vardad on välja vahetatud.

Järgmise korrani.

3. leht 13-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/