Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Iž 412 IE 1984 stern100
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=67778
5. leht 13-st

Autor:  wax [ 11.01.2012 11:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Iž 412 IE 1984 stern100

Mis varras see seal üleval vasakus nurgas on? http://img100.imageshack.us/img100/7853 ... ahetus.jpg Esimest korda näen. Mis eesmärki täidab?

Autor:  Martpoiss [ 11.01.2012 11:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Iž 412 IE 1984 stern100

Tagasilla küljes? Seal on tagapidurite pidurdusjõu regulaator, mida rohkem koormat taga on ( madalamale tagaots vajub) seda tugevamini tagapidurid pidurdavad.

Autor:  Zoig [ 11.01.2012 16:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Iž 412 IE 1984 stern100

stern100 kirjutas:
Pilt siis mehhaanilisest õlisurve näidikust, mis sai eile külge pandud.
http://img35.imageshack.us/img35/1539/uuedalumisedtsad003.jpg


Kui mälu väga ei peta on ju õlisurve näidik mossel juba tehasest olemas (2140-ga pole niipalju sõitnud, et peast mäletaks, aga IZevski tehase toodangul oli kindlasti), kas asi on just selles, et ei usalda vene elektrilise näidiku täpsust?

Selles teemas nokitsemisi on lausa lust vaadata, tekitab tahtmise kogu oma mosse kola kokku korjata ja kombiga vaikselt tegelema hakata :)

Autor:  stern100 [ 11.01.2012 18:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Iž 412 IE 1984 stern100

wax kirjutas:
Mis varras see seal üleval vasakus nurgas on? http://img100.imageshack.us/img100/7853 ... ahetus.jpg Esimest korda näen. Mis eesmärki täidab?


Just täpselt nagu Martpoiss ütles. See on pidurdusjõu regulaator, vastavalt taga olevale raskusele reguleerib siis pidurdusjõudu. Vanematel mossedel polnud seda üldse ning ka uuematel visatakse see tihti vahelt ära sest see junn kipub lekkima hakkama. Enda rallikal võtan varsti kätte ja viskan regulaatori vahelt ära kuna tänu sellele suunab esipiduritele palju rohkem jõudu kui tarvis on...

Zoig kirjutas:
stern100 kirjutas:
Pilt siis mehhaanilisest õlisurve näidikust, mis sai eile külge pandud.
http://img35.imageshack.us/img35/1539/uuedalumisedtsad003.jpg


Kui mälu väga ei peta on ju õlisurve näidik mossel juba tehasest olemas (2140-ga pole niipalju sõitnud, et peast mäletaks, aga IZevski tehase toodangul oli kindlasti), kas asi on just selles, et ei usalda vene elektrilise näidiku täpsust?

Selles teemas nokitsemisi on lausa lust vaadata, tekitab tahtmise kogu oma mosse kola kokku korjata ja kombiga vaikselt tegelema hakata :)


See elektriline mulle eriti ei istu jah. Mehhaaniline on siiski palju täpsem. Näiteks elektrilisega ei käinud surve kunagi üle 2 (ühiku :D ). Mehhaanilise näidu järgi saab 4 vabalt kätte.

Ja muidugi, võta omal mosse ette. Ega neid putitajaid ja mossede korda tegijaid eriti palju pole.

Autor:  Zoig [ 12.01.2012 00:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Iž 412 IE 1984 stern100

stern100 kirjutas:
Ja muidugi, võta omal mosse ette. Ega neid putitajaid ja mossede korda tegijaid eriti palju pole.

Originaalnäidiku järgi ma ajastasin õlivahetusi, kui õlirõhk langes võrreldes värskega märgatavalt madalamaks, oligi õige aeg vahetada. läbisõitu ei hakanudki jälgima, niikuinii sõitsin autoga üsna vähe.

Mul mossel on viisaastaku planis ette nähtud kordategemine, es peamine põhjus miks ma temaga enam aktiivselt ei liikle ongi peamiselt selles, et "to-do" nimekirja mitte pikendada. Nimelt häda selles, et kui juba teha siis on kõige odavam asi nullist ülesse ehitada ja korraga kõik jupid vähem või rohkem korda teha. Tõenäoliselt olen ma imelik, aga mulle tähendab see konkreetne mosse rohkem kui keskmisele inimesele. Nüüd on peamine häda selles, et kus ja kuna seda viisaastaku plaani täpselt täitma hakata.

Autor:  stern100 [ 12.01.2012 19:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Iž 412 IE 1984 stern100

Kas just kõige odavam kui jah...näiteks uued supportid mis ma mossele ette (Siberist) sain. Maksid kokku 100 euri. Eestis oleks nende hinnaks kujunenud 200 euri.

Aga tänasest:
sain generaatori paika. Laeb kenasti, enam ei unda midagi.

Veel vaja alla panna porikaitse mootoriruumile ja tagaklaas korra eest ära võtta ja tihendit sättida. Siis jääb vast masin kevadet ja sillastendi ootama.

Autor:  WrcRace [ 13.01.2012 10:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Iž 412 IE 1984 stern100

Ma siin vaatan et ehitatakse veel mossesi väga viis (Y)
Meie käes lõpetas ka oma töölepingu üks mosse :rokib Mis läks vähemalt 6korda ülekatuse ja sõitis ikka edasi :P väike pilt mootorist kah väheke katust kah näha see oli peale esimest katust :P

Pilt

Autor:  wax [ 13.01.2012 12:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Iž 412 IE 1984 stern100

stern100 kirjutas:
Vanematel mossedel polnud seda üldse

Jah seepärast ma mõtlesingi, et mu 1974, 1975 ja 1976 mossedel seda ei ole :)

Autor:  stern100 [ 13.01.2012 19:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Iž 412 IE 1984 stern100

Klaas eest. Tegin pinnad puhtaks, tihendi puhtaks. Hakkasin ette panema. Tihend kole rabe ning sai niivõrd palju kahjustada et seda ma sinna külge enam ei pane. Otsin, kas mul on mõni teine selline tagavaraks, samuti pean teinekord tihendi ikka soojaks laskma ennem kui külge pookima hakkan.

Pilt

Autor:  Terribleone1988 [ 15.01.2012 01:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Iž 412 IE 1984 stern100

väga ilus töö tehtud ! Mul sulle kastitäis mosse vidinaid pakkuda kui soovi on :)

Autor:  vallo [ 22.01.2012 18:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Iž 412 IE 1984 stern100

Kollase mossega Piirsalus nv. ? Mis rehviga sõitsite ? 22 startis minu eest, vaatasin et ei tahtnud kohe kuidagi maha hakata :D

Autor:  raunts92 [ 22.01.2012 18:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Iž 412 IE 1984 stern100

Stern oli kollasega piirsalus jah, 7 koht kukkus, pastla rehviga head kohta ei püüa.
Vallo, millega ise sõitsid?

Autor:  vallo [ 22.01.2012 18:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Iž 412 IE 1984 stern100

valge vaz 2101, nr23, kohe mosse taga startisin. 2 voor finisheerisime ka suht koos :D

Autor:  raunts92 [ 22.01.2012 18:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Iž 412 IE 1984 stern100

Teine voor läks tal õnnetult jah, tegi kerge spinni :D

Autor:  stern100 [ 22.01.2012 18:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Iž 412 IE 1984 stern100

vallo kirjutas:
Kollase mossega Piirsalus nv. ? Mis rehviga sõitsite ? 22 startis minu eest, vaatasin et ei tahtnud kohe kuidagi maha hakata :D



Just, mina sõitsin number 22 all, taga olid mingid eelmise talve jääraja rehvid, mis juba suht pastlad ning kus ka pooled naelad kadunud. Teise vooru ajal tegin ülimalt kitsas kohas spinni mis nõudis oma aja ning seepärast ka järgi jõudsid :D Esimene ots pidas uute masteritega päris rahuldavalt...

Pilt

5. leht 13-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/