Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Audi 100 2.8 93a. Mairo
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=6809
1. leht 1-st

Autor:  Mairo [ 01.03.2009 16:03 ]
Teema pealkiri:  Audi 100 2.8 93a. Mairo

Nii teen ka siis väikese teema oma igapäeva liikurist.Kuna eelmine auto oli 96a. Primera 1,6 mootoriga,aga hing ihkas ikka midagi võimsamat ja suuremat siis sai vaadatud igasugu autosid.Kuna saatus mängis sõbrale käru,siis ta ei jõudnud enam seda Audit ülalpidada ja me vahetasime masiinad ära.Minu kätte rändas ta siis 2008a. alguses.
Üldised andmed ja olud:
Mootor V6 2.8 128kw mis plaanis tsippida 140kw-ks
Käike tuleb vahetada manuaalselt ja edasi veavad kahjuks esimesed rattad.
Sisu on must nahk,mis on väga hästi säilinud,siis aknad on kõik 4x elektriga.Millest veidi puudust tunnen on kliima,kuid selle teeb hästi tasa ka kahes suunas avanev katuseluuk.
Vigadest oli nii palju,et akust imeti ööga vool ära ja jahutusventika andur oli ära.Andur sai uus ja voolu kadumise vastu aitas süütelukupõhja vahetus.
Selline nägi/näeb ta välja soojal ajal.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Kuna mulle meeldib puhas ja jõuline muusika siis sai ka veidi heliisüsteemi tehtud.Kõike seda juhib Alpine CDE-9871RR(miks just see,sest sellel oli punane valgus,tagasihoidlik ja 2 rca väljundit,millel üks eraldi juhitav) siis esimesi kõlareid ei ole suutnud veel välja valida,aga tagumised on vahetatud DLS R6A-de vastu ning taga müdistab HERTZ'i ES 300.Kuna raha kulub igale poole siis ei ole jõudnud osta korraliku võimendit ja seega subwoofer peab leppima lahjema võimuga mis on mõeldud 4x uste toitmisteks.
Armatuuri valgus sai kõik kokku viidud maki valgusega,kuna mulle meeldib,kui kõik on ühtlast värvi(sai siis pandud vähe võimsamad pirnid vastavate punaste luttidega).
Nii,2008 suve algul sai ettevõetud sildade remont.Selle käigus sai tagumine sild uued amordid,puksid,piduriklotsid ja sadulad said uuendus kuuri.Ees sai vahetatud õõtsad,stabika puksid,amordid(üks oli gaasikas,teine õli :uhoh )rooliotsad,tugilaagrid said lahti võetud,ära pestud ja uue määrdega kokku,ning ka pidurid said uuenduse ja uued klotsid.Roolivõimu süsteem sai läbi uhatud ning sisse löödud õige õli(keegi pani sinna ennem tavalist mootori õli).
Väga kaua ei saanudgi sõita kui üks õhtu ei tahtnud enam käigud sisse lülituda?? Nii sai siis auto jälle pukkidele lükatud ja käima alt ära.Siduri poldid lahti ja tee mis tahad ei tule hooratta otsast ära.Sai seal siis pikatl mässatud ja ära ta tuli,põhjus:siduri ketas oli väga kõvasti kinni jäänud hooratta külge ja korvi külge kah.Kui kast maas juba siis pesin mitu korda õliga kasti läbi ja uus korralik õli sisse ning kõik uued tihendid/simmerid.Uus siduri kompl. sai kah alla lükatud.Kuna oli juba oli aeg käes rihma vahetada sai ka see nikerdus ette võetud.Kõik katted maha ja laiali.Vahetusse läksid: termokas,veepump(vana ajas juba võlli juurest läbi),2x rullikud,hammasrihm.Sisse läks uus jahutusvedelik(ennem oli solk) ja uus õli.Lamerihma ja rullikut ei hakand veel vahetama kuna oli heas korras veel.
Vahepeal siis sai veel nipet näpet tehtud ja halli andur vahetatud.Ette said tuled uued klaasid(Hella omad(vana üks sai kivi klaasi)) ja ka uued suunatuled kuna pakuti väga väga odava hinnaga.
Talvises kuues on ta selline,aga enam ilukilpe ei ole
Pilt
Pilt
Kõik oli ilus ja tore kuni selle aasta jaanuari lõpuni kui see suvel vahetatud veepump otsustas laiali minna ja tulemus oli selline:
Pilt
Ega ei midagi kui auto jälle laiali:
Pilt
Väga viga ei olnudgi kui juhipoolsel kaanel olid kõik 3 väljalaske klappi muutnud enda kuju märgatavalt :D Sai siis tehtud nimekiri ja tellitud vähe kvaliteetsemad jupid.Vahetusse läksid viga saanud klapid, 12x klapisääre tihendid,kõik mootori ülemise otsa tihendid ja jälle kohu hammasrihma möll ja seekord ka lamerihm,hüdrotõukurid sai ka vahetatud,nüüd päris vaikne teine.Kaaned said kerge lihvi igaksjuhuks. Nii ja valmis ta jälle oligi.
Pilt
Peale mootori remonti vähenes kütusekulu 14-15 liitrilt 10-11 liitrile.Ennem olid siis väljalaske tihendid ja ühendused ära ning osad klapid olid läbi pussanud.
Nüüd ootan millal me oma töökoja valmis saame,siis saan masina tõstukile ajada ja poolteljed ära vahetada.Sisemised kolisevad juba algusest peale ja varsti lõpetab oma töö kõrvalistuja poolne.Kui need saavad kõik ära vahetatud siis ei ole autol ühteegi asja vist mida ma ei oleks ära vahetanud 8)
Plaanidest on nii palju veel,et kui rohkem raha hakkab järgi jääma(2 auto pidamine ei ole odav õpilasele :( )siis sudi saab pagassi uue ja korraliku kasti,võibolla ka teise samasuguse elemendi juurde ja ja korraliku võimu ning ette uued kompod ja uksed olemasoleva võimu taha.
Ahjaa see kevad peaks tulema teised valukad alla ning taha uued vedrud kuna keedi jopsik on sinna alla sedaani vedrud pannud ja seega on tagaots mööda maad,eriti veel kiirendades :angry
Aga seniks jutu lõpp ja viimane pilt
Pilt

Autor:  k2 [ 01.03.2009 18:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 100 2.8 93a. Mairo

Mis jurakad need iluvõre&tulede all on?

Autor:  trykmann [ 01.03.2009 19:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 100 2.8 93a. Mairo

Palju vaeva oled ära näinud! Edu sulle!
Kahjuks ei saanudki aru, kas monoveoline?

Autor:  mihkel-m [ 01.03.2009 19:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 100 2.8 93a. Mairo

trykmann kirjutas:
Palju vaeva oled ära näinud! Edu sulle!
Kahjuks ei saanudki aru, kas monoveoline?


Tsiteeri:
edasi veavad kahjuks esimesed rattad.


... eks see veidi ebatavaline kirjeldus ole, aga esivedu jah.

Muidu mulle C4 kerel universaalid eriti ei meeldi, aga see näeb päris korralik välja. Pealegi auto eest päris head hoolt ka kantud. :)

Autor:  Patrick! [ 01.03.2009 19:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 100 2.8 93a. Mairo

Päris sile A100 on! Ega sisust/salongist pole pilte juurde lisada? Ja lisatulede kinnitused jäävad või eemaldad nad?
Perevagun :beer .Hoia hästi!

Autor:  Mairo [ 01.03.2009 19:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 100 2.8 93a. Mairo

Stange küljes jah lisatulede kronsad,seal olid suured laternad,aga siis kui sõbra oma oli see veel,sõitis mingi Opeli kortsu,nii,et üks latern läks katki,hetkel on pisikesed lisatuled sinna pandud,aga need lendavad millalgi minema,kui keretööd peale tulevad.

Esivedu on jah ainult,kuigi nelik oleks väga hea.Auto eest on väga palju hoolt kantud,kõik autod mis mul on olnud ja on,saavad sellist hoolt,ma juba olen kord selline,et kõik peab ideaalne olema(autotehnikute värk :D ) ja edu läheb palju vaja.Alati kui midagi tõsisemat juhtub siis kaalun alati auto maha müüa,aga ei raatsi,sest liiga palju sinna alla tagunud raha.

Salongist teen mõnipäev pildid ära,kui saan ära puhastatud.
Üleeile said siis jälle tagumised rattalaagrid vahetatud,suvel sildade remondiga sai ka kõik laagrid vahetatud,aga tagumised andsid juba saba.Sisemistel laagritel panid laagrid omalt kohalt minekut.Nüüd jälle hea vaikne sõita :)

Autor:  trykmann [ 01.03.2009 21:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 100 2.8 93a. Mairo

mihkel-m kirjutas:
trykmann kirjutas:
Palju vaeva oled ära näinud! Edu sulle!
Kahjuks ei saanudki aru, kas monoveoline?


Tsiteeri:
edasi veavad kahjuks esimesed rattad.





Kurja, kiiruga lugedas jäi kahe silma vahele :D.

Autor:  Mairo [ 10.03.2009 14:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 100 2.8 93a. Mairo

Nonii,lubatud pildid auto sisemusest siis:
Pilt
See veider nupp,mis on istmesoojenduse juures asendub millalgi originaal udukalülitiga.
Pilt
Kui ilmad soojemaks lähevad siis pagass saab suurema puhastuse.
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  tann19 [ 10.03.2009 15:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 100 2.8 93a. Mairo

Väga ilus pill 8)

Autor:  Mairo [ 10.03.2009 20:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 100 2.8 93a. Mairo

Tänud Tann
Mul peab alati auto korralik ja hea välja nägema,muidu ei taha nagu eriti liigeldagi :D

Autor:  Audi200q [ 11.03.2009 23:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 100 2.8 93a. Mairo

V2ga asjalik. :rokib

Autor:  tim1 [ 12.03.2009 17:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 100 2.8 93a. Mairo

Kusjuures tõesti ka meeldib, väga tubli ja kena. Edu selle juures :wink:

Autor:  Mairo [ 12.03.2009 23:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 100 2.8 93a. Mairo

Edu läheb vaja küll jah.
Äkki keegi targematest oskab öelda,palju umbes võiks minna värvi,kui tahaks üle värvida kõik kohad-nähtavad ja nähtamatud,mis on siis millegagi kaetud,kuid seal alla ikkagi sama värv? Plaan oleks selline,et kui auto ennem otsa ei saa,siis tahaks ettevõtta suuremad keretööd,rooste allikad kaotada ja uued tiivad ette ning lõpuks muuta värv elevandiluu pärlaks. :P
Ma loodan,et keeruliselt ei seletanud. :)

Autor:  mait666 [ 12.03.2009 23:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 100 2.8 93a. Mairo

Ai kui sa selle värvimise ära teed siis :beer . Vennal sama kerega S4, plaanib kah hilis-kevadel keretööd+värvimise teha. Odav ei ole aga Audiclubis on näiteid, et jääb mega ilus. C4 kerega Audid on ikka ilusad :evil:

Autor:  Mairo [ 13.03.2009 22:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 100 2.8 93a. Mairo

Njh,tegelt auto pidi tooni muutma juba eelmine suvi,aga siis otsustasin tehniliselt kõik korda teha.Kuna teine auto (BMW E36 projektikas) nõuab ka raha ja aega,siis jääb see kõik jälle vist suve peale.Teadupärast õpilased palka ei saa,siis tuleb kõik ajapikku. :( Odavusega on see lugu,et tuttavaid on küllaga kes,maalerdamisega raha teenivad ja osadega on juba räägitud.Kuid mul on see haigus,et käed hakkavad valutama,kui ise ei saa käsi külge lüüa või kas või aidata,nii et sellega hoiab veel raha kokku :D

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/