Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

BMW 1986 a. 525Ea - CreAtive1
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=69542
1. leht 2-st

Autor:  CreAtive1 [ 01.07.2011 01:02 ]
Teema pealkiri:  BMW 1986 a. 525Ea - CreAtive1

Tere.

Tõstatan ka siis siinkohal teema oma uue/vana auto kohta.
Sai teine soetatud vahetuse teel Opeli vastu ja arvan, et sai üsna hea diil küll.
Esmamulje oli päris hea kuni esimese peatuseni mil hakkasin uuesti autot käivitama kuid siis, oh imet! BMW ei lähegi käima.
Peal mõnda aega seismist käivitus värskelt soetatud raudne suksu taas ja sõit võis jätkuda. Põhjuseks on ilmselt kas mingi vaakumivooliku jama või on midagi temperatuuri anduriga lahti, ühesõnaga ei ole olnud veel aega asja täpsemalt uurida. Rohkem probleeme pole momendil tuvastanud kui välja arvata eelmisest omanikust "mehaaniku" suhtumist autoremonti kui sellisesse... Midagi otseselt pekki pole küll keeratud, aga on tihtipeale mindud lihtsamat teed ja pole mitte viga parandatud, vaid on viga eemaldatud. :D
Sõidumugavus ja vedrustus on loomulikult võrreldes Calibraga lausa esmaklassiline :D Väga rõõmustav on ka see, et veermik on üsnagi heas seisus. Plekid on sirged ja roostele ka õigel ajal jälile saadud. :D
Andmed.
Mark,mudel: BMW 525EA
Värvus: hall
Mootor: 2,7 L 95 kw (M20b27)
Käigukast: 5k ATM

Lisadest on ainult el.peeglid ja katuseluuk (see kah käsitsi vehkimisega) :)

Mõned hädised kaadrid kah siis:
Pilt

Uploaded with ImageShack.us
Pilt

Uploaded with ImageShack.us

Autor:  Rallymies [ 01.07.2011 01:13 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 1986 a. 525Ea

Tubli poiss :D
Mustad neerud ei sobi või siis riivab ainult minu silma .

Mis plaanid autoga on ka?

Autor:  CreAtive1 [ 01.07.2011 09:06 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 1986 a. 525Ea

Tänud tänud :)
ega ei sobi ja õigemini hetkel neid neeere polegi , kuna need olid päris koledad ja koverad.
Plaan on auto korda- ja ilusaks teha, ehk ka varustust täiendada. Meelsamini jätaksgi ta ainult suvel sõitmiseks.

Autor:  Iff [ 01.07.2011 09:20 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 1986 a. 525Ea

Kena. Millalgi peaks sõbrapilti tegema :D

Autor:  CreAtive1 [ 03.07.2011 18:55 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 1986 a. 525Ea

[quote="Iff"]Kena. Millalgi peaks sõbrapilti tegema :D[/quote

Hea mõte. :) Oled muidu viiekaga arukülas?

Autor:  Killer666 [ 03.07.2011 19:02 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 1986 a. 525Ea

CreAtive1 kirjutas:
Käigukast: 5k ATM

Sel kastil peaks olema siiski 4 käiku.

Autor:  ökosohver [ 03.07.2011 20:05 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 1986 a. 525Ea

mustad neerud sobivad alates hetkest kui stange lisa ja parem velg on... omal olnud mitu e28 t millel mustaks kroom võõbatud... ilus auto igatahes... automaat on vist ikka super luks sellisel asjal...
mõni example ka V.A viimane pilt kus neer on siiski default...
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  McRicco [ 03.07.2011 22:47 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 1986 a. 525Ea

krt selle keskmise velg hakkas huvitama :P

Autor:  Killer666 [ 03.07.2011 22:50 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 1986 a. 525Ea

McRicco kirjutas:
krt selle keskmise velg hakkas huvitama :P


See velg on minuarust ka yks parimaid , mis e28 alla sobib. Vanasti sai ikka koguaeg seda rohelist vaadatud ja ilastatud.

Autor:  CreAtive1 [ 05.07.2011 22:55 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 1986 a. 525Ea

Käimakasti kohta seda veel, et huvipärast lugesin ükspäev käigud üle, tõepoolest 4 Aga üks targem mees teadis rääkida, et need kastid peaks startima üleüldse 2. käiguga. Ning 1. on nö sundkäik, mis on ainult käsitsi lülitatav. See 5. käik pidi olema viimaste E28,te värk, kus tulid poolkäigud, mida ta ka ilmselt on kuna 5. lülitub alles kusagil 90-100 km/h kiiruse pealt sisse ning 4. käiguga on vahe päris suur. Nii, et 100km/h pealt on pöörded vaevu 2000 rpm.

Autor:  Randz [ 05.07.2011 23:19 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 1986 a. 525Ea

Minu soovitus oleks auto võimalikult originaaliks jätta. Kui siis M535i laiendid. IMO neid madalaid e28'd nii palju, et korralike ära taastatuid isendeid polegi. Muidugi sinu auto ja sinu teha, mida teed sellega.

Autor:  rain0102 [ 06.07.2011 00:42 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 1986 a. 525Ea

CreAtive1 kirjutas:
Käimakasti kohta seda veel, et huvipärast lugesin ükspäev käigud üle, tõepoolest 4 Aga üks targem mees teadis rääkida, et need kastid peaks startima üleüldse 2. käiguga. Ning 1. on nö sundkäik, mis on ainult käsitsi lülitatav. See 5. käik pidi olema viimaste E28,te värk, kus tulid poolkäigud, mida ta ka ilmselt on kuna 5. lülitub alles kusagil 90-100 km/h kiiruse pealt sisse ning 4. käiguga on vahe päris suur. Nii, et 100km/h pealt on pöörded vaevu 2000 rpm.


Njaa. Mul on manuaaliga 100 pealt pöörded ca 2000. Natuke isegi alla.

Autor:  CreAtive1 [ 06.07.2011 11:59 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 1986 a. 525Ea

Randz kirjutas:
Minu soovitus oleks auto võimalikult originaaliks jätta. Kui siis M535i laiendid. IMO neid madalaid e28'd nii palju, et korralike ära taastatuid isendeid polegi. Muidugi sinu auto ja sinu teha, mida teed sellega.


Madalaks ilmselt tegema ei hakka jah, kuna tahaks siisgi sõitu nautida ja ringrada pole ka plaanis sõitma hakkata selle autoga.

Autor:  Iff [ 06.07.2011 23:04 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 1986 a. 525Ea

Tsipa ju võiks madalam olla. Aga nt minuarvates need M lisad on üsna inetud E28 puhul. Ühte viisakat esilisa oleks sul hoopis vaja. BBS vms. Ise otsin pikka aega juba taga mõnda. Ja mul on maanteel pöördeid automaadiga 100kmh 2500.

Autor:  Donkey_mike [ 07.07.2011 00:06 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 1986 a. 525Ea

Iff tee teema enda e28-st :D sorry for OT.

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/