Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

BMW 320 touring, 1996/2, -raiko-
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=70645
1. leht 1-st

Autor:  -raiko- [ 22.07.2011 19:58 ]
Teema pealkiri:  BMW 320 touring, 1996/2, -raiko-

Tervitus;)

Teen siis ka enda liikurist teema;)
Autoks siis e36 320 touring, automaat ja 1996/2
Mootoriks siis M52B20

Auto minu käes olnud natuke üle kuu aja, selle aja jooksul vahetatud siis: õli + filter, tagumised ratta laagrid ja karteri tuulutus klapp.
Ise olen autoga väga rahul ja ei oskagi midagi paremat tahta.
Autoga sain ka kaasa suure paki arveid mis autoga tehtud;) eilmine omanik on väga hoolas olnud ja kavatsen ka ise sama rada jätkata.
Lisad siis:
OBC 18 nupuga pluss kang
püsikiiruse hoidja
istme soojendused
kliima
parkimis andurid
käetugi ees ja taga
jne.
Teha vaja weel siis: kere( vaja oleks uut tagumist luuki, esimest neeruplekki); comp. tahab timmimist, starter (ei tõmba alati esimese hooga järgi soojast peast).
Mis siis plaanis, mhh ega otseselt ei olegi miskit vb siis, et rieger splitter, eest natuke madalamaks, ja mingi asisem velg.
Selline ta on;)
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  Killer666 [ 22.07.2011 20:38 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 320 touring, 1996/2, -raiko-

M apole kunagi varem nagu tähele pannud , aga kust sa salongis nende parkimsiandurite näite vataad?

Autor:  HeavyCuda [ 22.07.2011 20:48 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 320 touring, 1996/2, -raiko-

Need kulmud kaota küll ära :uhoh Iseenesest päris hea varustusega e36. Parimat..

Autor:  -raiko- [ 22.07.2011 22:07 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 320 touring, 1996/2, -raiko-

Parkimisandurid hakkavad piiksuma, mida lähemale jõuab objekt, seda lyhemaks jääb piiksumine ja kui päris vastas siis on pikk toon vms.
Ee kulmude peale olen mõelnud, et võiks maha kakkuda aga las jääb esialgu, samas suht selline teistsugune. Aga eks näis mis saab, mind ei häiri:)
Hetkel, mis oleks nagu eriti vaja, oleks juhipoolne neer, st et seda sisemist grill vms mitte seda kroom äärt.
Nii et kui kellegil pakkuda FL oma siis PS.;)

Autor:  -raiko- [ 14.08.2011 00:24 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 320 touring, 1996/2, -raiko-

Uuendan siis veidi teemat;)
nimelt vaevleb mu auto probleemide käes:S
Esiteks see kuradi õlituli, sai siis remondis käidud ja asja aga ei midagi, lihtsalt ei leitud viga üles.
Prob. siis selles et sooja mootoriga hakkab õli tuli põlema:( (tyhikäigul, aga kui kas või natuke, st et õrnalt pöördeid anda, kustub)
Algselt kui auto sain siis oli see prob. ka aga eilmine omanik rääkis et õlipump tuleb ära vahetada.
Ok, alguses läksin sinna Kotka tänava remonti rääkisin loo ära, et selline pull et soojalt viskab tule pölema. Et vaja õlipump ära vahetada, aga vahetati ainult õli ära. Prob. kadus nii kaheks nädalaks vms, siis hakkas sama pull pihta. Remondist õeldi, et vaja vahetada ka karterituulutus klapp. Ok vahetetasin ka selle ära, prob. kadus nii nädalaks ja siis hakkas uuesti pihta.
Mhh kurat, mõistus otsas.
lõpuks võtsin kätte lasin ära vahetada õlipumpa, et äkki viga selles. et see reduktsioon klapp vms on omadega läbi ja jääb kinni, kui laseb üleliikse surve välja vms.
Lasin kontrollida ka kepsusaaled, raamsaaled ja ülevalt nukid. kõik tip-top.
Isegi kylmalt käivitades ei ole mingit tiksumist vms.
Minul on mõistus otsas:( loodan et saan kuskil esmaspäeval õlisurve ära mööta, kuna ainuke vaba päev.
Lisaks sellele õlitulele, arvas ka tagumine uks et enam ei ole vaja lahti tulla:( ei avane ei seest ega väljast:S Äkki keegi targem oskab õelda et kas selle polstri saab ka nii eest ära, et uks kinni vms.

Ok lisan ka veits pilte;)
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Või, kui kellegil on seda manomeetrit millega õlisurvet mõõta m52b20 mootoril ja sa asud tln, siis tuleks läbi mõõdaks ära;) Sinu abi saab tasustatud;)

Autor:  -raiko- [ 21.08.2011 01:00 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 320 touring, 1996/2, -raiko-

mhh nii minu mure vist lahenes;)
Tasuta remont on vist ala kõige parem;) sai siis nädala alguses käidud mööda remondi kohti, kes mõõdaks õlirõhu ära.
Kahjuks kohad kus sai käidud, polnud kellegil seda manomeetrit vms ...aga see selleks ;) lucky me;) tuli ei pöle enam;)
Sai siis käidud Mureli tn (tallinnas) ja kurtsin muret et selline pull et tuli hakkab soojalt pölema st, et õlituli.
Rääkisin oma mure täpselt ära, mis värk ja kuidas ja mis vahetanud olen.
Härra tuli vaatas, kuulas mootorit, pani testri kylge sinna õlianduri pistikusse ja asja ja veits timmis seal;) ja voilaaa õlituli kustus;)
Ju siis mingi värk et soojalt hakkab jebima vms:(
Aga vähemalt korras;) Enam ei põle;)
Ta arvas ka et soojalt hakkab õliandur segast peksma, ja sellepärast tuli pölema hakkabki. sest muidu oleks mootor ammu koos vms.
Järgmine prob. on starter, kylma mootoriga on kõik korras aga soojalt hakkab jebima:( ei tea mis värk:S aga eks seda uurib;)
Oli plaan panna ka teised veljed alla vms 17 tolli aga jaa see pumba vahetus pluss uus õli ja muud jutud panid rahakotile ikka väikse põnsu.

Autor:  hardi1990 [ 21.08.2011 13:15 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 320 touring, 1996/2, -raiko-

Jamh.. need kulmud tuleks eemaldada, jätavad kuidagi selline mulje nagu esiots oleks hästi ümar vms, kulmude eemaldamine parandaks tublisti üldpilti.
Aga muidu tundub täitsa kena olevat, hea varustus ka :rokib endalegi tahaks kliimat

Autor:  onuwoody [ 21.08.2011 13:38 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 320 touring, 1996/2, -raiko-

Oh jah, need kulmud... rikuvad ilusa auto odava porriga ära, aga kui ennast ei häiri, siis las olla :beer

Ühel pildil kohvitops seisab keskel- kas sahtlis või on sul seal keskel topsihoidja? Salongist võiks paar pildiplõksu veel olla.
Kuidas atm kast ja 2,0 koos toimivad? Keskmisest kütusekulust on aimu?
onuwoody @ 320 touring manuaal jälgib teemat 8)

Autor:  -raiko- [ 21.08.2011 16:13 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 320 touring, 1996/2, -raiko-

Eks neid kulme vaatab;) kuu lõpu poole maale ja siis vaatan mis nägu on ilma ;) Vb tõesti parem;)
Ee kohvitops seisab lihtsalt sahtlis;) ei ole topsihoidjat, lihtsalt tavaline varjant, ainult et tuhatoosi asemel on pisike panipaik ilma kaaneta.
atm. kast ja 2.0, mhh tegelt väga supper, autos särtsu rohkem kui rubla eest;) olen ennem omanud 2.0 manuaali m50 mootoriga e36 ja 2.0 m50 vanos mootoriga e34 manuaali.
Võin päris ausalt õelda, et see on neist kõige särtsakam.
Kyttekulu kohapealt võin seda õelda et linnas kui sõita rahulikult siis 10 või nats alla ja maanteel jääb sinna 7 kanti;)
Minu jaoks suht öko;)
Eest lasen madalamaks alles järgmise aasta kevadel, talv tuleb peale varsti ja siis ei tahaks väga.
Teised veljed tulevad nii kui nii;). Nii, et kui kellegil on soovi neid velgi saada, või st et vahetada suuremate vastu siis minu poolt ka komp;)

Tervitades Raiko;)

Autor:  -raiko- [ 26.08.2011 18:52 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 320 touring, 1996/2, -raiko-

Tervitus jälle;)
Autoga eriti suurt hetkel muutunud ei ole;) ja õlitulega ka enam probleeme pole.
Järgmine kuu siis plaanis veidi muusika värki täiustada, nimelt woofer ja võim;)
Kui nüüd supper hästi läheb siis tulevad ka sept. alguses uued rattad, seekord R17.
Kui kellegil on pakkuda udukaid koos raamidega, siis sooviks ka neid.
Mhh ja siit ka mõned kysimused:
-Kui raske on pääseda starterile ligi m52 mootoril?
nimelt millegipärast annab starter, siis kui mootor soe, üle.
-Kui ma tahan oma OBC paika panna, siis kas need väärtused, st et EINHEIT 1 on ikka 71 ja EINHEIT 2 on ikka FF?
Hetkel on vähemalt nii paika pandud aga kas õige?

Lisan mõned fotod ka puhtast autost;)
Pilt

Pilt

Tervitades -raiko-

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/