Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Fiat Bravo 1.9 JTD, 2000a - reck16
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=70872
1. leht 2-st

Autor:  reck16 [ 27.07.2011 05:03 ]
Teema pealkiri:  Fiat Bravo 1.9 JTD, 2000a - reck16

Tere kaasvõitlejad.

Alustaks siis algusest ! Algselt sai auto toodud naisele, kuid auto peale 3 kuulist kasutamist hakkas jamama ja ei saadud veale jälile.Seega siis naisele uus auto ostetud. Seega sai enda kurbik mersu müüdud oli aega tegeleda ka fiatiga. Sai teda veetud Autoalarmid.ee kus siis uuuriti ja puuriti ja jõuti järeldusele, et aju peetis ja uut vaja ( Maksma läks 88 eur ). See vastus aga ei rahuldanud ja sai viidud Baltijaama lähedusse remondi töökotta. Seal siis "nö" tehti diagnostika ja vigu ei leitud. Ja vastuseks samuti, et aju peetis. Lõppude lõpuks viisin metro autosse kus oli 12 tunniga viga käes. Peetis oli siiski pöörete andur. maksma läks 94 eur ja elu oli nagu lill.Auto käis jälle. ( Algselt ei tahtnud Metro Autosse minna kuna väga halbu kogemusi olnud seal ).

Kuid autost lähemalt ka. Tegemist Fiat Bravo, 2000a, 1,9 JTD 77kw+ VKM Motorsis lastud Chippida ( 409eur ). Ja chipiga lubatakse 103 Kw. Auto hõbedat värvi, toon klaas, nahk sisu, el aknad, el peeglid, konditsioneer,4xairbag, teisaltatav konks.

Mõned pildid ka eelmise omaniku poolt. ( Enda tehtud pilte hetkel pole ). Kahjuks auto saatus minu käes oleku ajal on olnud nutune. Kui autot sai sleppitud, tõmbas kõie ratta alla, rebis puruks ja tõmbas esi tiiva kõveraks. Teine juhus siis kus 100km/h viskas äkitselt kapoti lahti. Selle tagajärjel kapott kõver, katus kerged lained sees. Õnneks klaas jäi terveks.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt


Auto edasised plaanid on viia auto heasse seisukorda nii väljast kui ka tehniliselt. Vahetusse läheb hammas rihm koos pinguti ja juhtrullikuga ( ostetud metro auto, 154eur ). Ennem talve ka eelsüüte küünlad, peale tiksumas ka õlivahetus intervall.

Hetkel vahetatud geneka rihm koos pingutiga. Küttefilter, õhufilter ( läheb peale koonus filter edaspidi ).

Kuna teema tegin tegelikult selleks, et auto jääb kauemaks kätte siis on hea oma nö autohooldus päevikut vms pidada.

Autor:  Harri_K [ 27.07.2011 08:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat Bravo 1.9 JTD, 2000a

No kuidas muljed on peale chippimist? Krt 409 euri, päris räige ja natuke uskumatu. Konditsioneer töötab ka?

Autor:  reck16 [ 27.07.2011 13:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat Bravo Evolution 1.9 JTD, 2000a

Peale chipi läks juba päris nobedaks. Kuid vaja veel suuremat coolerit, koonus peale, kat alt minema, egr vb kinni, turborõhku tõsta ja kütet peale keerata. Kuid rõhu tõstmisega probleeme. Panin siis boost controlleri ka vahele kuid sellega rõhku kõrgemaks ei saanud. Vkm viljar pakkus ka, et otse wastegate vahele boost controller võib karu teene teha. Seega keegi diisli tark võiks pakkuda kuda rõhku juurde saada, ja kust temal seda pumpa näppida ( see moto juba pump pihustitega ).
Ahja, salongi paigaltatud ka Autogauge Smoke II series rõhukell ka. Ja praegu puhub see 0,9 bar

Konditsioneer paraku hetkel ei tööta. Sai kliimameistril vms lasta asjal kontroll teha, kuid leiti üks pisikene leke. Pole jõudnud kahjuks sellega tegeleda( kuigi peaks, sest kuumaga ikka piin sõita eriti kui veel koer ka kaasas ).

Autor:  HeavyCuda [ 27.07.2011 14:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat Bravo 1.9 JTD, 2000a

Imo chip annaks sul sellise jõunumbri välja, kui sisselase ja väljalase ka vähe näpitud. Stock autole vast nii palju ei anna juurde, muidugi peale turbo näppimist läheb sellele numbrile lähemale. Võimalik ka muidugi see, et see originaalis nii ökopill, et chip annab teise elu :D A eks ma jätan selle osa kommenteerimise laias laastus targematele :think Eniveis päris huvitav aparaat :rokib

Autor:  reck16 [ 27.07.2011 14:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat Bravo 1.9 JTD, 2000a

Igaljuhul peale chipimist (nö aju softi vahetamist ) läks asi lillelisemaks küll. Kuid tahaks siiski kiiremaks võimsamaks saada. Öko on ta küll. viimase arvutuse järgi 5,97 L sajale keskmine. Kuid täpsemalt oskaksin lähimate päevade jooksul õelda.

Kui keegi oskab õelda kuidas saab tal rõhku juurde jne siis igaljuhul olen valmis kuulama mis ja kuidas. Lähipäevil teen värskemaid pilte ka hetke seisust.

Autor:  DeLaBig [ 27.07.2011 14:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat Bravo 1.9 JTD, 2000a

Palju enne chippimist puhus? Mul Audil peale chippimist 2,0bar (vb ka rohkem, kuna kell kuni 2 bari näitabki).
Raha peale tige, et sellise varanduse chippimise eest maksid? :?

Kasutaja jyrisoo oleks sulle Saksast uue softi tellinud ning oleks 100-130 euriga hakkama saanud.

Autor:  reck16 [ 27.07.2011 15:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat Bravo 1.9 JTD, 2000a

Ennem chipi kahjuks ei tea palju puhus kuna polnud siis veel kella. Raha peale tige ei ole. Uurisin siin foorumis samuti chipi kohta. Siis aga ei pakutud midagi. Seega tuli VKM motorsisse pöörduda. Oleks too aeg pakutud jyrisood vms oleks loomulikult lasknud mujal teha. 409 eur paraku ülehinnatud hind tõesti.

Autor:  r6ss [ 27.07.2011 17:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat Bravo 1.9 JTD, 2000a

sellel peaks geomeetriaga turbo olema, mingit pidi geomeetriat keerates sai rõhku juurde.
kütust juurde nende pihustitega anda ei saa, sellepärast topitakse sinna see chip et kütet juurde saada

Autor:  reck16 [ 27.07.2011 19:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat Bravo 1.9 JTD, 2000a

Minuarust peaks tal tavaline turbo olema. Rõhuga juhib vaid wastegate klappi. Kui mboostcontroller vahele panna, ja piirata wastegate minevat rõhku, siis sellest ei muutu midagi pm. Rõhk jääb sinna ikka 0,9 bar kanti. Kas sisselaskes tal kusagil ülerõhuklapp vms siis ? Ja egas vist väga paljut rõhku juurde saakski keerata kui kütet juurde ei saa keerata ? Pm peaks siis nö kütte ja õhu vahekord paigast minema ja peaks detonatsioon tekkima ? Paraku ise ei ole jõudnud aja nappuse tõttu asjaga end päris kurssi viia. Seega kõik sooviused jne on tere tulnud !!!

Autor:  r6ss [ 27.07.2011 21:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat Bravo 1.9 JTD, 2000a

Ma olen kursis ainult 110kw mootoriga, ju nad on siis nii erinevad, 110kw mootor käib stokis juba väga hästi edasi
Aga kui kütet saab palju siis on seda näha korstnast tulevast värvist.

Autor:  Siller [ 30.07.2011 21:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat Bravo 1.9 JTD, 2000a

Kui WG vahele MBC paned, ja rõhk endiselt ei tõuse, tundub probleem olema vanas turbos. Alustada võiksid sellest.

Autor:  reck16 [ 01.08.2011 01:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat Bravo 1.9 JTD, 2000a

Ise arvamusele jäänud, et see turbo ei suudagi rohkemat puhuda. Külmakoda praktiliselt nagu polegi. Ime pisike vurr see.
Kord kui see turbo üles ütleb siis eks vaatab. Plaanid liiguvad passati 1,9 tdi geomeetria turbo poole. Aga pole uurind kuidas geomeetriat juhita siis saaks.

Autor:  r6ss [ 02.08.2011 16:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat Bravo 1.9 JTD, 2000a

vanematel fiat diislitel juhiti geomeetrita turbost tuleva rõhuga, siis pole mingit solenoid klappi vaja. Pead lihtsalt selle passati turbo ümber ehitama

Autor:  reck16 [ 03.08.2011 18:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat Bravo 1.9 JTD, 2000a

Eks turbo teemat tuleb uurida siis edasi kui vana turbo peaks õhtale jooksma vms.

Kuid hetkel suuremaid probleeme ! Nt tagurdades nö käriseb. Algselt arvasin, et ratas käib kusagile vastu vms. Kuid ei käi. Seega käigukast hakkab vist väsima. Milline kast sobiks ? bravo/brava/marea bensuka omadest sobiks mõni mu diisli moto otsa ? Imelik on see, et 1-2-3-4-5 käik ei tee mingit häält. Ainult R käiguga ragistab ja läheb ka raskemalt sisse.

Autor:  reck16 [ 14.08.2011 12:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat Bravo 1.9 JTD, 2000a

Niisiis kuna viimasel ajal on ka sidur päris palju libisema hakanud siis otsiks juba käigukasti koos kogu siduri majandusega. Kas keegi oskaks pakkuda kas 1,6 bensuka oma vms sobiks selle mootori otsa ? Ise paraku googlega parim sõber ei ole ja ei oska eriti otsida ka nende sobivust jne.

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/