Teen kah uude foorumi teema ära siis.
Sündinud 30 juunil 1989a Lääne-Saksamaal. Ostis selle auto Herr Konrad Freiburgist. Nimeks on pandud Sierra LX Bravo. Rohkem eriti ei oska vahepealsest arengust rääkida.
Igatahes 16 juunil 1995a läksime kogu perega Tallinnasse. Mingi Tallinna autoärikakäest osteti see Sierra siis, oli kohe treileripealt tulnud. Hoovis paistis ka üks kirsipunane sedaan Sierra, mustade tagatuledega ning mäletan et küsisin isakäest miks toda ei osta, vastati mulle et too tegevat traktori häält (diisel). Sierra oli tol hetkel 6a vana, spidomeeter alustas kolmandat ringi (läbisõit 200tuh kanti), polnud kohe kindlasti pastori või kirikuõpetaja auto (vahetatud stanged ja esitiivad kohe kindlasti) ja salongis oli 1 recaro iste. Lisadest oli tookord vändaga katuseluuk.
Üks pilt ka autost 95ndal aastal.


Sõitis igapäevaselt kuni 2005a suveni. Peale seda sõitnud kõigest ca 3000km.
Aeg oli teinud oma töö. Ning viimase tõuke andis asjale Leedus juhtunud kergem avarii, kus purunesid esituli, suunakas ning esitiib, kapott, stange said kergemaid kahjustusi (loe andis taastada).

Kuna minul veel lube polnud, ning mõttemaailm oli, et sõitma hakkan tulevikus kohe kindlasti Vene autodega (Sigullid, Mossed, Sapakad jne), siis teen kerge müügiks ettevalmistuse ja läheb müüki.
Igatahes läbi oli: kapott ähvardas tõstmisel küljest pudeneda, ukseääred kõik läbimädanenud, põhi suhteliselt läbi, üks poolraam läbi, tagapaneel laksuga ja mäda ja muud sellist. Üleüldiselt oli igast otsast vägagi kehva olemisega. Samas polnud nende aastate jooksul kordagi teele jätnud. Vägagi töökindel ja vastupidav masin ning näinud kõvasti elu. Käima läinud alati kergesti. Hooldused tehtud korraliselt ning ka see arvatavasti põhjuseid miks hästi pidanud vastu. Mõtles küll isa et sõidab kuniks lõplikult auto otsa saab, kuid seda lõppu olekski ootama jäänud...
Niisiis et mõned pildid

Sai mingilhetkel tehtud kerge töö, aga läks ja läks ja seega asi järjest arenes rohkem.











[img]
















Rohkem pilte
http://tamar.relibet.ee/index.php?cat=3" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Lõppkokkuvõttes sai keevitatud seda autot tohutult. Vahetatud kõik tuled (taga tehase toontuled, ees valged suunad ja tutikad esituled lisatuledega et näitaks paremini), piduritrumlid, silindrid, klotsid, kettad (uued), ette topitud elektriaknad, tulevikus ka taha lähevad, ´´tümm´´ sisse aretatud, RS spoilaring, 15valu (tulevikus suurem ja kurjem), kapotialusel vahetatud õlid ja filtrid jne (tulevikus midagi kurjemat seal vast) jne. Vot seda mis ma kõik vahetanud olen vist välja kirjutada pole mõtet.
Mõned pildid siis suvist





Ja nüüd siis talvel läks alla 13tolli plekkvelje koos ilukilbiga, jah on jube aga elab üle. Suhteliselt madal on samuti, seetõttu kevadel läheb ka natuke värvimisse. Kerel tehtud korosiooniennetustöö, seetõttu ka ukseääred veits õlised ja tiivaääred.

Ei ole margieelistusi hoovis nagu näha. Tänaseks päevaks muidugi mk1 Mondeo ja universaal Sierra (värskendatud kujul) kadunud

.
Tõstsin pukkidele et veits õlitada põhjaalust aga enne tuli talv.

Fordi Keskklassi Ghiad. Sierra on nagu poeg kõrval

Nii väike lihtsalt.


Uksepolster, armatuur vaja veidike paremini kinnipanna.
Salong. Makiks siis noname suht, kuid telekas, dvd mängija, usb väljund, pult jne. Mina väga rahul.





Stangekinnitus vaja ülevaadata ja kroomliist panna selle nässaka punase asemele.
Tulevik toob tagumised elektriaknad (kogu system olemas, vaja külge kruttida) siis SIERRA kirja pagassikülge tagasi, pisividinaid teha seal (aknapesuvedeliku paagi pump), natuke stanget värvida kevadel, kapotialust uuendada (kohekohe läbisõit 600tuh saamas ja pole remonti saanud mootor veel ja kaaned avamatta kõik).
Kes jagab midagi Coppermine galeriist siis võib PS-i teada anda, väike probleem sellega.
Muidu Head Uut Aastat minupoolt.
Sry pildid suured, teen korda lähiaja jooksul, seniks varuge kannatust.