Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Audi A4 B5 Facelift 2,4 V6 Anti_K
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=71314
1. leht 3-st

Autor:  Anti_K [ 03.08.2011 23:26 ]
Teema pealkiri:  Audi A4 B5 Facelift 2,4 V6 Anti_K

Mõtlesin ka oma pereautot siin foorumis veidikene tutvustada. Sai siis ostetud eelmine aasta 31. märts Raadi autoturult, KTM autopoest üks legendaarne rahvaauto Audi A4. Autosi vaatama minnes oli tegelikult plaan tuua 1,8 92kW ja 98. aasta oma. Kuid siis otsustasime minna vaatama, mida Raadi autoturul head pakkuda on. Nii me tolle auto leidsimegi. Algul oli küll hind liiga kõrge, 89 500.- ja seadsime sammud autost eemale, kuid siis hakkasid müügimehed hinda hoolega langetama. Pikema jututa võeti hinnast kohe 10 000 alla ja justkui hakkas meenutama ostmist. Autol oli veel platsil olles all väga ilusad 17" valuveljed. Kuna auto sai pere tarbeks, mitte eputamiseks ostetud, sai pakutud, et vahetame veljed välja kõrval seisva C5 A6 2,4 Quattro all olevate tehaseoriginaalide vastu, kukkus veel hind 10 000.-. Lõpuks tõimegi auto ära 69 000 krooniga.

Aga masinast siis veidike lähemalt ka siis

Sedaan
Esivedu
Manuaalkast
2,4 V6 121kW
06/1999 väljalase
Tumesinine metallik

Ohutusvarustus:
ABS
4x Airbag
turvavööde eelpingutid eesistmetel

Mugavusvarustust palju tollel autol pole: 2x el. aknad, kliimaautomaatik, soojendusega tagaklaas, elektripeeglid, tekstiilsisu. Siuke basic stuff

Audioks on tehasestereo, kassetmängija. Kõlareid kiidan väga, üpriski puhas ja selge helipilt ning süsteemis on ka sees tehase helivõimendi, niiet kõiki komponente on helis olemas, bassi ja kõrgeid toone. Kahjuks peale akuvahetust hakkas makk turvakoodi küsima, mida mul ei ole. Seega pole see raadio eelmise aasta lõpust saati muusikat mänginud :?

Rohkem pähe ei tule auto varustust, aga põhiülevaate saab ikka. Esimesed pool aastat selle autoga olid ainult muretud kilomeetrid. Alles sügisel novembri alguses hakkasid tõsisemad probleemid tekkima. Väikse loetelu töödest:

Oktoobris ostsime autole alla Goodyear Kelly Winter ICE talverehvid, 195/60 R15 mõõdus:
Pilt
Pilt

Novembris üks aeg ei tahtnud soojaks minna enam termostaat. Siis vahetasime autol tagasillapuksid(Leämförder), mootoriõli (10W40) ja termostaadi (Wahler) ära.

Detsembri algul juhtus nii, et kliimaautomaatik hakkas sooja õlihaisu autosse ajama. Põhjuseks leidsime väsinud nukkvõlli otsatihendi ja klapisääretihendid. Nii said needki uutega asendatud ja ühtlasi läks peale ka uus aku, kuna vana oli vaid 40Ah ja käivitus oli kehvake külmade ilmadega. Lisaks veel uued kojamehed.

Veebruari lõpus andis saba veepump ja hakkas välja ajama jahutusvedelikku. Ühtlasi tuli ka kahtlast vilinat eest mootripoolt rihmamajanduse juurest. Saatsime siis auto töökotta ja sealt tuli ka selle masina kõige kallim ja kulukam remont. Vahetusse läksid hammasrihm + rullid (hammasrihm oli täiesti praguline ja iga hetk purunemas), generaatori rihm rullid pingutid ja uus veepump. Remont läks töö + uued jupid ligemale 10 000 vana raha. Lisaks sai pandud veel uued summutisukad, kahtlast lörinat tegi auto vahepeal.

Aprillis võtsime ette amordid, mis olid ka väga läbi. Alla panime KYB Excel gaasiamordid. Veel sai vahetatud esimesed kondid (Lemförder) ja veovõlli tolmukatted (SWAG).

Aprilli lõpus said soetatud ka uued suverehvid, kuna need mis müügiplatsilt saime autoga olid nii räbalad, et napilt vedasid end esimese aasta sügiseni ära. Uued rehvid sai valitud mingi väheütlev bränd, Sonar. Siiani kiidan neid rehve, mõnusad pehmed ja väga madal veeremüra. Hind oli ka päris taskukohane, 55 eurot rehv.

Juulis panime alla uued tagumised rattalaagrid. Vanad olid juba korraliku loksuga. Alla läskid SKF toodang. Vahetult peale seda läksime TÜV autoga ja saime kahjuks korduva templi. Põhjuseks oli ülimalt mõranenud ja pragunenud esimesed pidurivoolikud. Ülejäänud auto tehniline seisund oli mõõteseadmete andmeil eeskujulik, co jne. Kohe peale seda lasime autole alla panna uued esimesed pidurikettad (ette Deplhi, taha Bosch) ja uued klotsid (Delphi) ja ka need mõranenud voolikud sai uutega asendatud. Nüüd on siis autol laitmatult head pidurid :)

Mõned tööd oleks veel vaja kunagi teha. Kliimaautomaatik oleks vaja täita, kuna ei puhu enam nii külma õhku kui peaks. Lisaks oleks autole vaja uut esiklaasi, kuna talvel lendas parempoolne kojamees varre küljest sõidupealt minema, ja varras lõi esiklaasi täkke millest nüüd on saanud pikk mõra :?

Pilte kah veel juurde:

Enne ostu oli auto siis selline oma 17" velgedega. Pean tunnistama, et väga ilus ja hästi sobisid need:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Ja mõned niisama pildid mis ise aja jooksul teinud:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  taurtz [ 04.08.2011 00:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A4 B5 Facelift 2,4 V6 Anti_K

Auto väga viisakas, aga nendest 17" velgedest on kahju, need sobisid tõesti nagu valatult. Aga 10k hinnas alla saada, paneks ennastki mõtlema neist loobumisele. Muretuid kilomeetreid!

Autor:  OldCars [ 04.08.2011 00:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A4 B5 Facelift 2,4 V6 Anti_K

Nõustun eelkõnelejaga.

Kui keegi teab nende velgede nimetust, siis võib privas teada anda.

Autor:  Anti_K [ 04.08.2011 00:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A4 B5 Facelift 2,4 V6 Anti_K

Eks endalgi tilkus süda verd, kui neid alt ära keerati,meeldisid endalegi kohutavalt, aga noo kallis auto oli ja raha polnud selliseks luksuseks.

Autor:  raintuul [ 04.08.2011 07:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A4 B5 Facelift 2,4 V6 Anti_K

10k ei maksaks tappes kah nende velgede eest :P
Aga auto nagu perevagun ikka.

Autor:  Anti_K [ 04.08.2011 10:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A4 B5 Facelift 2,4 V6 Anti_K

Perevagun oleks see auto siis kui ta Avant oleks. Hetkel ma võin isegi öelda, et E39 sedaan on rohkem pereautoks sobilikum kui see!

Autor:  jOnts [ 04.08.2011 11:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A4 B5 Facelift 2,4 V6 Anti_K

69 000 ?!?!?!?!


For real nagu ?

:bs

Autor:  neG [ 04.08.2011 11:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A4 B5 Facelift 2,4 V6 Anti_K

Olid ajad olid majad..

Autor:  jOnts [ 04.08.2011 11:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A4 B5 Facelift 2,4 V6 Anti_K

neG kirjutas:
Olid ajad olid majad..


Ma saaks aru kui jutt käiks siin 5 ja peale aastaid tagasi ostetud autost.

Ja ilmselt saan ma rämedalt "tarkade" käest sõimata nüüd aga see 2.4 vau6 on Audi kõige otstarbetum otomoto ever.
Kütust võtab samas suurusjärgus nagu 2.8 (pole mõtet vaielda) aga edasi ei käi.

Tsiteeri:
Täpselt nii, alghind oli veel suisa 89 500 ja ma pean ütlema, et arvestades mis summade eest hooldusi on tehtud siis oleks see olnud ropp ülemaksmine. Ja poolteist aastat tagasi olid sellised Audi A4 veel igati hindas, kui 96 aasta omade eestki taheti saada sinna 60k ääre alla.

'



Kulla sõbrake - pean sind kurvastama aga sa maksid ta igaljuhul TÄIEGA üle. :)

Autor:  Anti_K [ 04.08.2011 11:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A4 B5 Facelift 2,4 V6 Anti_K

jOnts kirjutas:
69 000 ?!?!?!?!


For real nagu ?

:bs


Täpselt nii, alghind oli veel suisa 89 500 ja ma pean ütlema, et arvestades mis summade eest hooldusi on tehtud siis oleks see olnud ropp ülemaksmine. Ja poolteist aastat tagasi olid sellised Audi A4 veel igati hindas, kui 96 aasta omade eestki taheti saada sinna 60k ääre alla.

Autor:  Votex [ 04.08.2011 11:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A4 B5 Facelift 2,4 V6 Anti_K

pean j0ntsiga nõustuma, see 2.4 on tõesti suht mõtetu.. 2.6 oleks etem valik, sest vana 12 klapiline 2.6 käib paremini edasi ja võtab kas samapalju või nõks vähemgi kütet, lisaks sellele on 2.4 kallim kindlustada, kui vanema mootoriga A4, aga see- selleks. Igal juhul ilus masin on sul see facelift A4, jätkuvat edu ja muretuid km sulle temaga :D

Autor:  hallscorpio [ 04.08.2011 13:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A4 B5 Facelift 2,4 V6 Anti_K

Mina küll 2.4 v6 üle ei kurda. Offkoors oleks 2.8 etem aga kui 2.4 on viisakam ja korralikum valiks ikkagi 2.4 :)

Autor:  Anti_K [ 04.08.2011 14:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A4 B5 Facelift 2,4 V6 Anti_K

Ei kurda mina ka! Minek on täiesti normaalne ja küttekulu on ka keskmine koguaeg püsivalt alla 8l/100km kohta. Muidugi, eks 2,8 lippaks paremini, kuid tegu on pereauto, mitte kiirenduspilliga. Ja üle seda masinat ma ei maksnud kohe kindlasti mitte. Lihtsalt olid sellised hinnad tol ajal. Praegu küsitakse jah midagi muud nende eest. Kui siis ost oli valesti ajastatud.

Autor:  jOnts [ 04.08.2011 15:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A4 B5 Facelift 2,4 V6 Anti_K

Anti_K kirjutas:
Ei kurda mina ka! Minek on täiesti normaalne ja küttekulu on ka keskmine koguaeg püsivalt alla 8l/100km kohta. Muidugi, eks 2,8 lippaks paremini, kuid tegu on pereauto, mitte kiirenduspilliga. Ja üle seda masinat ma ei maksnud kohe kindlasti mitte. Lihtsalt olid sellised hinnad tol ajal. Praegu küsitakse jah midagi muud nende eest. Kui siis ost oli valesti ajastatud.



Tähendab seda sedaankerega B5 anelja perautoks nimetada on veidi liiast ;) .
Aga mu eesmärk ei ole su massinat maha materdada. Kindlasti on ta asjalikum valik kui 1.6 . :)

Muretuid kilomeetreid :beer

Autor:  hallscorpio [ 04.08.2011 15:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A4 B5 Facelift 2,4 V6 Anti_K

Kui oled suurem poiss ,siis jah suht kitsas taga (jalaruum). Kaubaveoks ei kõlba, sportauto pole. Paras ämma vedamis masin :D

1. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/