No tervist reisserid, leidsin ka oma vana teema üles.
Lugesin siin oma viimast postitust siin teemas ja no kevadeks sõidetav... siis ütlesin endale, et kuule mees, juuli on käes, tee no midagigi.
Miski hakkas igatahes liikuma. Keevitajaga kokkulepe olemas, järgmise nädala jooksul kaotatakse augud ära nagu kord ja kohus. Auguvabast kerest unistatud juba liiiiga kaua. Eks see pikk unistamine lõi pähe ka mingi matsu, mis mõjus psüühikale üsna kõvasti. Seda viimast arvan sellepärast, et ostsin täna värvi ära.

Ravimatu viga, eks?
Aga pole hullu, värv endale meeldib. Isegi väga. Alguses oli küll plaanis oranži värvi teha aga siis tuli meelde Moose ja nii palju mõistust mul veel peas on, et Võrru 2 sama värvi autot ei mahu.

Nii tõsine asi poleks loomulikult aga võtsin siiski kollase.

Muidugi jah, pole ta n-ö autovärv, tavaline metallivärv, RAL kood peal ja puha. Kahjuks siiski olen noor ja peab läbi ajama sellega mis on. Aga pole hullu, eks ta mõne aja kestab ikka. Kus ta pääseb.
Värvivalikut mõjutasid ka mõneti mossed. Ei tea miks aga neid on omal ajal tehastest välja tulnud ikka igasugustes perverssetes värvides. Mulle meeldib, tol ajal ikka värviti ka autosid. Praegu ainult mustad, hallid ja valged.
Purgis sees näeb see värv välja seline:

Peale värvi tõin keemia poolest ära veel krundi, kivikaitse, lahustit, pahtli ning minskit hermeetikut keeviskohtadele. Pidi maru hää olema, eks näis...
Osa vahepeal kogutud nodist keerasin ka täna külge, nimelt heas korras tagumised amordid ja vedrud. Originaalid mõistagi, ses suhtes, et pole miski madaldusvärk või muu selline.
Võrdlus ka, paremal varem all olnud tuulepump ja vasakul see mis alla läks:

Ja no see pilt oli ikka eriti võigas mis enne valitses kui taga olid madaldusvedrud ja ees originaalid:

Peale kerget niblimist muutus pilt märgatavalt paremaks:

Mulle pole mõtet öelda, et lower it või miskit säärast, ma ei allu provokatsioonidele. Vanakool kergete muudatustega on minu jaoks õige tee.
Kui nüüd veel natuke tehnilisest poolest rääkida siis palju tähelepanu saanud juhtmestik on nüüd küll viimse juhtmeni üle käidud ja peaks täitsa toimiv olema. Akut pole küll veel peale pannud(kuna see ahv on selle ajaga maha surnud kui auto seisnud on) aga loodame, et suuremat pauku ei käi kui voolu sisse lasen. Samuti on nüüd olemas täitsa G2 originaal õhupuhasti. Pole küll konkreetse mootori oma aga karastunud mäkaiverina panen ma ta sobima in no time. Käivitamist pidurdab veel kütusepumba juhtmete ühendamine põhja all. Pumba enda sain küll alla ühte külge üles tõstes aga no siis tuli ju meelde, et teises garaažis ju täiesti toimiv kanal olemas. Et milleks mäkra mängida. Niisiis tuleb isend lähipäevil sinna ajada. Ühtlasi tuleb ka veel mõni põhjaalune roostekoht sobiva tükina välja lõikuda ja uus mitteroostes tükk asemele valmistada.
Võiduka lõpuni!