Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

VW Golf II '88, oovi
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=71581
1. leht 4-st

Autor:  oovi [ 08.08.2011 23:03 ]
Teema pealkiri:  VW Golf II '88, oovi

Tuli selline õnn või õnnetus õuele.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Tegemist on sünni poolest tavalise CL'iga, millele on edasiviivaks jõuks külge pandud 79kW Digifant 2 täispritsega GTI mootor. Kast on neljane manuaal.
Edasi käib üsna hästi ja kerel pole veel kah väga viga. Välimuselt tundmatu kärgvelg, sile tagaluuk, laiad stanged ja mõõdukas toonklaas, toonitud tuled ka taga.
Kuna plaanis on auto endale jätta aastateks siis paari kuu pärast mil ülevaatus ja kindlustus lõpeb, läheb loom ära garaaži ja juppideks. Ehk siis vaja mõnest kohast keevitada ja ilmselt läheb ka ülevärvimisele. Värv jääb poolmatt nagu praegugi, tooni ei tea veel kas muudan. tehnilise poole pealt vaja kindlasti ära vahetada tagarataste laagrid ja üks rooliots, samuti pidurid veits lahjemad kui tehasest tulles. Juhiiste kah maru ära vajunud, ideaalis vahetaks esiistmed üldse välja ja siis teeks kõikidele istmetele uued katted. Õde mul seda õmblusvärki jagab, saaks tööraha taskusse jätta. :D
Muusikat teeb JVC makk + ees ustes Pioneerid miskised ja pagassis on kasti löödud kaks noname ovaali. Päris head häält teeb see kooslus, kuigi ovaalidele oleks võimu mingi aeg vahele vaja, esmalt ikka kere ja tehnika. :) Alguses oli makiks Pioneer DEH-2020MP aga tollel CD ei tule välja, ju siis mingi mehaaniline viga.

Hetkel muud ei tule meelde mida rääkida, ise selle isendi omanik alles nädal või nii. Eks tuleb juurde teksti mingi hetk.

Autor:  oovi [ 28.08.2011 20:13 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II '88, oovi

Vahetasin laiad stanged kitsaste vastu. Ikkagi vanakooli värk.
Pilt

Esistange tahab enne külgepanemist värvimist. Nüüdsest esipõll ka olemas, selle kruntisin ära ja varsti läheb külge. Enne vaja tiivad maha võtta ja neid veits töödelda. Kogu alumine ring läheb ka musta tooni alla, enne külmasid üritan valmis saada kuna sooja garaaži pole.
Käigukangi nupp sai vahetatud ka GTI oma vastu, see golfipall :rokib Tühiasi küll aga maru hea meel tolle üle. Muusika sain ka käima, võimu ega woofrit ei tule juurde enam. Kastis asuvad ovaalid + veel ees ka mõned kõlarid teevad piisavat häält minu jaoks.

Autor:  GTA [ 28.08.2011 20:37 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II '88, oovi

Tagaluuki ei plaani originaalseisu ennistada või uut luuki hankida? Mind isiklikult eluaeg häirinud kui kadette, astraid ja golfe sedasi tuunitud :P

Autor:  shortshifter [ 28.08.2011 21:09 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II '88, oovi

Päris kena masin,jõudu ja jaksu sellega.

Autor:  El Presidente [ 28.08.2011 21:11 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II '88, oovi

Neljane kast see ainuke murelaps selle kompoti juures vast

Autor:  oovi [ 28.08.2011 21:36 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II '88, oovi

Kast vahetub kevadel 100% viiese vastu. Tagaluuk jääb sama, endale sile luuk meeldib. Kui ta juba seal on siis las olla. :) Numbrimärgi paigutus pole küll ideaalne aga ajab asja ära.
Ülejäänud tuuning läheb küll eemaldamisele ehk siis need sinised porilapakad ja ralli kapotikinnitused. No porilapakad tulevad vast tagasi aga kindlasti mitte sinised, midagi soliidsemat. Veljed peab ka korda tegema, hetkel vist rekord 75g raskusi ühel tagumisel, vb seespool rohkemgi :kill Igatahes kerge vibra roolis sees on. Muidu liikuvuse koha pealt pole midagi halba öelda, päris äkiline golfi kohta.

Seda unustasin ka öelda, et übercool fake carbon koonukas ka lärmab kapotiall. 8) Mis vahetub originaalfiltri vastu.

Autor:  oovi [ 18.09.2011 19:56 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II '88, oovi

Nii, vahepeal masindus katuse alla viidud ja algab kere korrastamine. Esistange oli tõsiselt jube, alustasin sellest. aega läks paar õhtut ja tuli päris hea asi välja.
Pilt
Pilt

Ühtlasi hakkasin ühe tagapiduriga seonduvat temaatikat uurima. Seis nagu vanal autol ikka- kolvid kinni, käsa ei võta ja rattalaagris loks sees. Homme õhtuks saab vast ühe poole korda. "Garaažis" krt üldse nii vähe ruumi, et vaevalt mahub ühel pool tegutsema, no elab üle. Parem kui lageda taeva all või kuupaistel. Vaikselt järjest paremaks läheb, kevadeks peaks üsna sõidetav asi saama sellest veel.

Autor:  EnricoN [ 18.09.2011 22:12 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II '88, oovi

See vana nr märk ei sobi enam nii ilusa stangega :D

Autor:  axo [ 19.09.2011 09:14 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II '88, oovi

See uus euro nr märk on just kole.

Autor:  oovi [ 19.09.2011 19:20 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II '88, oovi

Euro märki ei tahaks eriti jah, ma rohkem 80's lainel. Euro lätakas tollest ajastust ei pärine.

Esimeseks autoks see mul, "juhendajat" pole ja kõik vaja omal käel teha ja avastada. Tehnika üldisemas mõttes väga võõras pole, saab hakkama. :) Täna sai ühel poolel tagarattaga seotud värk joonde. Enne siis ei töötanud ei sõidupidur ega käsa ning oli päris korralik loks sees. Lahtivõttes hindasin nii laagrid kui klotsid-trumli veel kasutatvateks ja asi piirdus puhastamise, uue määrde ja regulliga. Nüüd loks olematu, sõidupiduriga seotud kolvid sain liikuma ja käsa sellisesse seisu, et vähemalt kohapeal käega ratast mingi imega ringi ei pööra, peab sõidu ajal ka proovima mingi hetk veel. Tehniliselt poolelt järgmiseks vaja käigukasti ümbrus üle vaadata, sealt on kõvasti õline. Kuskilt pooltelje juurest umbes. Eks seal mingi simmer läbi ole.
Kere poolest õnneks hullu pole, lihtsa vaevaga tehtav. Koopaääred nt üsnagi ideaalses seisus.

Ahjaa, ühe tagumise velje küljest lugeesin kokku 125g raskusi :rokib Vot see juba on midagi :D Velje nimeks Oscam Traxx kui kedagi huvitab.

Autor:  oovi [ 26.07.2012 22:12 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II '88, oovi

No tervist reisserid, leidsin ka oma vana teema üles.
Lugesin siin oma viimast postitust siin teemas ja no kevadeks sõidetav... siis ütlesin endale, et kuule mees, juuli on käes, tee no midagigi.

Miski hakkas igatahes liikuma. Keevitajaga kokkulepe olemas, järgmise nädala jooksul kaotatakse augud ära nagu kord ja kohus. Auguvabast kerest unistatud juba liiiiga kaua. Eks see pikk unistamine lõi pähe ka mingi matsu, mis mõjus psüühikale üsna kõvasti. Seda viimast arvan sellepärast, et ostsin täna värvi ära.
Pilt

Ravimatu viga, eks?
Aga pole hullu, värv endale meeldib. Isegi väga. Alguses oli küll plaanis oranži värvi teha aga siis tuli meelde Moose ja nii palju mõistust mul veel peas on, et Võrru 2 sama värvi autot ei mahu. :D Nii tõsine asi poleks loomulikult aga võtsin siiski kollase. :) Muidugi jah, pole ta n-ö autovärv, tavaline metallivärv, RAL kood peal ja puha. Kahjuks siiski olen noor ja peab läbi ajama sellega mis on. Aga pole hullu, eks ta mõne aja kestab ikka. Kus ta pääseb.
Värvivalikut mõjutasid ka mõneti mossed. Ei tea miks aga neid on omal ajal tehastest välja tulnud ikka igasugustes perverssetes värvides. Mulle meeldib, tol ajal ikka värviti ka autosid. Praegu ainult mustad, hallid ja valged.
Purgis sees näeb see värv välja seline:
Pilt
Peale värvi tõin keemia poolest ära veel krundi, kivikaitse, lahustit, pahtli ning minskit hermeetikut keeviskohtadele. Pidi maru hää olema, eks näis...

Osa vahepeal kogutud nodist keerasin ka täna külge, nimelt heas korras tagumised amordid ja vedrud. Originaalid mõistagi, ses suhtes, et pole miski madaldusvärk või muu selline.
Võrdlus ka, paremal varem all olnud tuulepump ja vasakul see mis alla läks:
Pilt

Ja no see pilt oli ikka eriti võigas mis enne valitses kui taga olid madaldusvedrud ja ees originaalid:
Pilt

Peale kerget niblimist muutus pilt märgatavalt paremaks:
Pilt

Mulle pole mõtet öelda, et lower it või miskit säärast, ma ei allu provokatsioonidele. Vanakool kergete muudatustega on minu jaoks õige tee. :rokib

Kui nüüd veel natuke tehnilisest poolest rääkida siis palju tähelepanu saanud juhtmestik on nüüd küll viimse juhtmeni üle käidud ja peaks täitsa toimiv olema. Akut pole küll veel peale pannud(kuna see ahv on selle ajaga maha surnud kui auto seisnud on) aga loodame, et suuremat pauku ei käi kui voolu sisse lasen. Samuti on nüüd olemas täitsa G2 originaal õhupuhasti. Pole küll konkreetse mootori oma aga karastunud mäkaiverina panen ma ta sobima in no time. Käivitamist pidurdab veel kütusepumba juhtmete ühendamine põhja all. Pumba enda sain küll alla ühte külge üles tõstes aga no siis tuli ju meelde, et teises garaažis ju täiesti toimiv kanal olemas. Et milleks mäkra mängida. Niisiis tuleb isend lähipäevil sinna ajada. Ühtlasi tuleb ka veel mõni põhjaalune roostekoht sobiva tükina välja lõikuda ja uus mitteroostes tükk asemele valmistada.

Võiduka lõpuni!

Autor:  EnricoN [ 27.07.2012 09:58 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II '88, oovi

G2 peab madal olema :err

Autor:  Melter [ 27.07.2012 10:22 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II '88, oovi

Ma oleks pigem ära kaotanud selle koleda tagaluugi kui madalduse kallale läinud. Golf näeb maadligi ilus välja.

Autor:  Moose [ 27.07.2012 11:09 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II '88, oovi

Hea vahepeal midagi teistsugust ka näha :D Kõrged autod tulevad jälle moodi mulle tundub.. endalgi väike kalduvus juba :D

Autor:  BA3 [ 27.07.2012 12:41 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II '88, oovi

Vägistaja kollane tundub hea nimi värvile :D

1. leht 4-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/