Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Suzuki Baleno GLX 4x4 1.6 noname http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=71692 |
1. leht 1-st |
Autor: | Hydration [ 10.08.2011 17:10 ] |
Teema pealkiri: | Suzuki Baleno GLX 4x4 1.6 noname |
Bussist pole midagi kirjutada, kuna ei tohi seda liisingu autot isegi mitte oma kätega remontida vist. Seega peab siia ajaviiteks baleno ülesse toppima. Ning kuna selle auto müügiga mul erilist vedu ei ole, siis kardetavasti jääb ta mulle pikemaks ajaks, kuni rooste või puu jumal ta endaga teise ilma viib ![]() Liik: sõiduauto Keretüüp: universaal Esmane reg: 05/1998 Mootor: 1.6 R4 (71 kW) Kütus: bensiin Odom. näit: 280 000 km · hooldusraamat Vedav sild: nelikvedu Käigukast: manuaal Värvus: tumesinine met. Varustus Turva- ja ohutusvarustus roolivõimendi kesklukustus (puldiga) ABS pidurid signalisatsioon (mahuanduriga) originaal immobilisaator lisapidurituli turvavööde eelpingutid esiistmetel Mugavusvarustus 4x elektrilised akende tõstukid elektrilised välispeeglid (soojendusega) 2x peeglid päikesesirmides kohtvalgustid Sisustus helehall veluurpolster 2x istmesoojendused taskud esiistmete seljatugedes tagaistme seljatugi allaklapitav reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus) käetugi ees (laekaga) jalamatid (kummist) pagasiruumi matt Audio, video, kommunikatsioon stereo (CD) 4x kompnent kõlareid, ees ustes ja taga pagassi nurgas (Need siis Pioneeri omad) ning neile kõigele mängib madalaid helisid FU 12 Active Kõlar FU 12 RMS – 300 W MAX – 800 W Mõõdud: 347x405x360mm Makk sai kohe uue vastu vahetatud (paistis, et ennem oli sees originaal). Uus makk siis JVC KD-R 421EY MP3/WMA esitus ID3 Tag/WMA Tag CD-R/RW esitus Bluetooth vahendusel juhtimine valikseadme KS-BTA100 abil Handsfree kõned Tuuner, RDS, 18 + 6 jaamamälu kohta (FM + MW/LW) MOS-FET võimendus - 4 X 50 W maks. väljundvõimsus 24-bit DAC HPF 2 AUX sisendit Eemaldatav esipaneel Roolipuldi valmidus ISO Connector ühendus Rehvid ja veljed Master suverehvid ilukilbid Master talverehvid (naastrehvid) (kaasa) Ehk siis protid rehvid mõlemad. Tuled esitulede pesurid päevasõidutulede automaatne lülitus udutuled (tagumine) tulede korrektor Sportvarustus tagaspoiler Muu varustus originaal katusereelingud tagaklaasi soojendus pagasikate tagaklaasi puhasti veokonks (teisaldatav) esi- ja tagarataste porikummid Peaaegu uued suve- ja talverehvid Ülevaatus just tehtud 4WD pidev nelikvedu 2010a paigaldatud uus aku 50euri(garantii kehtib), vahetatud piduriklotsid, kettad, voolikud, torud ja summuti. 2011a aprillis vahetatud klapisääre tihendid, klapikambri kaane tihend, hammasrihm ja soonrihm koos rullikute ja pingutitega, õlirõhu andur, õli(Havoline extra 10W40), esimene vasak rattalaager, õõtshoova puksid, õhufilter, veovõlli kaitsekumm v. välimine, käigukasti simmerid, käigukasti õli(80W90), diffri õli(multigear 75W90) ja väntvõlli ja nukkvõlli simmerid. Kerelt eemaldatud roosteplekid, tehtud roostetõrje ja kuni ukseliistuni lastud kivikaitse. Auto ostetud uuena Eestist, läbisõit õige! Auto on tehniliselt heas korras! Autos pole kordagi suitsetatud! Kõikide tööde ja tehnilisese seisukorra kohta olemas dokumendid(amortide, pidurite, heitgaaside testid) ja arved(viimane remondi arve 547 eurot)! Lisaks sai veel fixitud tagumist diffrit (lekkis natuke), mõlemad tagumised rattalaagrid uued ning mootori padjad uued.. Kuna ka esimesed tuled olid vigased, esiteks näitasid mõlemad erinevatesse ilmakaartesse ja teiseks ei põlenud seal sees pooled olulised pirnid, sai ka need korralike philipsite vastu vahetatud. (valge valgusega siis). To do list: kardaani muff või rist, kuidas seda nimetataksegi tahab väljavahetust saada. Esimene klaas tahab vahetust saada. Vasakpoolne uks tahab üle kontrollimist saada, ei avane väljast poolt ega ei tööta el. aken. Ülejäänud on masina juures kõik OkkO! 1 väike pildike, kui masin oma töömaal on, ning sellega enamvähem ka hakkama saab. ![]() ![]() ![]() ![]() Vot nii siis lood, aga igatahes, ärge väga maha siis tegema hakake, mul niigi piinlik natuke sellega teinekord liigelda ![]() Märkimist väärib veel auto kütusekulu, mis jääb suurte tipptundidega ja maanteel suuremate kiirustega keskmiselt sinna 9 - 10l kanti 100km kohta. Ning mõnusalt kõrge on hetkel, seega ei ole palju kehvem temaga liigelda kui linnamaasturiga. |
Autor: | tsett [ 10.08.2011 17:31 ] |
Teema pealkiri: | Re: Suzuki Baleno GLX 4x4 1.6 hüdra. |
vb üks mõistlikuma välimusega suzuki autosid üldse. just see universaal kerega versioon |
Autor: | Giorgi [ 10.08.2011 17:38 ] |
Teema pealkiri: | Re: Suzuki Baleno GLX 4x4 1.6 hüdra. |
zum-zum-zummuti kirjutas: vb üks mõistlikuma välimusega suzuki autosid üldse. just see universaal kerega versioon +1 Välimus pole üldse mitte hull ju, salongi disain on vanadele japsidele omaselt üksluine, ent väljast paistab küll viisakas. Ja rooste pole ka vist väga närima hakanud ? |
Autor: | Hydration [ 10.08.2011 20:05 ] |
Teema pealkiri: | Re: Suzuki Baleno GLX 4x4 1.6 hüdra. |
Rooste on tõesti olematu momendil, see väga hea. Aga mis välimusse puutub, siis jah, kõige hullem ta isegi ei ole suzukide nimekirjast, aga üldiselt on siiski üpriski kole ja nõme auto. Salong veel eriti kus odava plastikuga ei ole kokku hoitud ![]() |
Autor: | Hydration [ 11.08.2011 09:29 ] |
Teema pealkiri: | Re: Suzuki Baleno GLX 4x4 1.6 hüdra. |
Mul küsimus, kus kohas müüakse autode haagise pistikuid? Auto poolset otsa siis, sellel hetkel töötab praegu kuidas jumal juhatab, kord põlevad suunad, siis jälle pidurdustuled. |
Autor: | muunus [ 11.08.2011 09:33 ] |
Teema pealkiri: | Re: Suzuki Baleno GLX 4x4 1.6 hüdra. |
Üks jubedamaid japaani autosi. Summuti nagu pihlakatoru ![]() Kuidas muidu see neelikvedu toimib? See ka vist pool vigane ja rohkem pigem esiveoline auto kui hoopis nelikvedu? Subaru või Mitusbishi nelikveoga vist ei anna võrrelda ja on nagu öö ja päev? Eks see meeldimine loeb hinnast ka kui saite 500-600 euriga selle auto siis see meeldib mulle ka kui maksite aga rohkem siis ei meeldi. |
Autor: | hardstyler [ 11.08.2011 09:54 ] |
Teema pealkiri: | Re: Suzuki Baleno GLX 4x4 1.6 hüdra. |
Hydration kirjutas: Mul küsimus, kus kohas müüakse autode haagise pistikuid? Auto poolset otsa siis, sellel hetkel töötab praegu kuidas jumal juhatab, kord põlevad suunad, siis jälle pidurdustuled. Männiku A.V.S.K-ist olen korduvalt ostnud. Hind oli 5-15 euri vist. Oleneb kvaliteedist. Sai ka kroomitud varinti. ![]() |
Autor: | Hydration [ 11.08.2011 13:19 ] |
Teema pealkiri: | Re: Suzuki Baleno GLX 4x4 1.6 hüdra. |
Pidev nelikvedu ja tagumine differ ka kinni keevitatud. Kruusa teel toimis ilusti ![]() |
Autor: | -motomees- [ 11.08.2011 13:26 ] |
Teema pealkiri: | Re: Suzuki Baleno GLX 4x4 1.6 hüdra. |
Meenutab pisut vanakerega imprezat. huvitav mis differeid ja jookse sel kasutatud on? |
Autor: | TaaviR [ 11.08.2011 14:34 ] |
Teema pealkiri: | Re: Suzuki Baleno GLX 4x4 1.6 hüdra. |
Summuti nagu pihlakas aga vähemalt ei pea keevitaja juures käima koguaeg ![]() |
Autor: | BirboRacyng [ 11.08.2011 14:43 ] |
Teema pealkiri: | Re: Suzuki Baleno GLX 4x4 1.6 hüdra. |
Woww,kalver üllatab igapäevaga! ![]() |
Autor: | Randoo [ 11.08.2011 17:25 ] |
Teema pealkiri: | Re: Suzuki Baleno GLX 4x4 1.6 hüdra. |
Aga aus suzuuka on , igapäevasõitudeks hea pill . |
Autor: | Alwayslate [ 11.08.2011 18:00 ] |
Teema pealkiri: | Re: Suzuki Baleno GLX 4x4 1.6 hüdra. |
Puhastasin seda teemat natuke. Omavahelist tatipritsimist jätkate PS-is. |
Autor: | Hydration [ 12.08.2011 11:29 ] |
Teema pealkiri: | Re: Suzuki Baleno GLX 4x4 1.6 hüdra. |
-motomees- kirjutas: Meenutab pisut vanakerega imprezat. huvitav mis differeid ja jookse sel kasutatud on? Jah, endalegi meenutab vanemat imprezat natuke, aga diffrite ja jooksude kohta ma öelda sulle miskit tarka ei oska. BirboRacyng kirjutas: Woww,kalver üllatab igapäevaga! Mismõttes? ![]() Igatahes linna ja maamaja vahet kannatab paugutada küll, olgu siis kruusal või auklikel tallinna tänavatel. Nüüd on vaja kuskil rekka poes käia ja leida sinised porikummid talveks ja siis peab natuke veel rõhku esituledesse panema, vb lisatuledega asja parandama. Porikummid selle tõttu, et talvel ilmselt lendab sinna külgedele hulgaliselt seda lund ja löga, mis meie tänavatel on, praegu juba porisemal teel on näha, et nendest praegustest tolku ei ole, loobib sirgelt sõites terve külje pori täis (tagumised klaasid kaasa arvatud). Kas kardaani keskel oleva ühenduskoha võib ka reaalselt kinni keevitada, kui hetkel on justkui kaks kardaani osa poltide, mutrite ja mingi muffiga sealt kinni pandud? muunus kirjutas: Üks jubedamaid japaani autosi. Summuti nagu pihlakatoru ![]() Kuidas muidu see neelikvedu toimib? See ka vist pool vigane ja rohkem pigem esiveoline auto kui hoopis nelikvedu? Subaru või Mitusbishi nelikveoga vist ei anna võrrelda ja on nagu öö ja päev? Eks see meeldimine loeb hinnast ka kui saite 500-600 euriga selle auto siis see meeldib mulle ka kui maksite aga rohkem siis ei meeldi. Sellisel juhul pean sind kurvastama, hindad autot pm poole odavamaks + lisada tehtud kulutused remondi näol. ![]() subaru ta päris ei ole aga päris nahk masin on ikkagist ![]() Paar pilti veel siis. ![]() ![]() Turvalisus jätab muidugi natuke soovida, aga loodame parimat. Ja video kuidas stock nelikvedu toimib |
Autor: | Hydration [ 01.09.2011 19:52 ] |
Teema pealkiri: | Re: Suzuki Baleno GLX 4x4 1.6 noname |
autol on nüüd uus omanik. |
1. leht 1-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |