Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 21:21

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 95 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Land Rover Defender 110 TD5 102kW 2003.a, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 26.02.2010 07:45 

Liitunud: 19.02.2009 18:57
Postitusi: 506
Arvestades kohalikku kliimat ja tahtmist keerukamaid automatkasid teha, astusin sõiduautode klubist välja ja hankisin igatpidi tõsise relva. Et ta laetud relv oleks, on puudu suuremad ja teise mustriga rehvid, vints ja kvaliteetne tihend sõõriku külge. Kes hoolega kilovatte guugeldama hakata tahtis, siis rahustuseks mainin, et ECU on Land Rover Discovery II oma, rebib täitsa inimlikult ja kütet väga ei himusta.
Vahetasin selle liikuri BMW X5 vastu välja ja pole hetkegi kahetsenud, sest just seda ma otsisingi.
Pilt
Pilt

Plaanis:
Kesklukk korda teha;
Audio tasemele viia;
Pilt
Pilt
Pilt
Webasto AT2000D ära ühendada;
Pilt
Lisanäidikud panna (tahhomeeter,voltmeeter, manomeeter);
Toonklaasid;
Suuremad ja paremad rehvid;
Pilt
Vints;
Iluravi;
Helisummutus.
Muud ei tule eriti pähe, esimesed kolm asja kodus juba ootamas. Hiljem pilte lisaks.


Viimati muutis Lihapirukas, 26.02.2010 23:51, muudetud 5 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Land Rover Defender 110 TD5 102kW 2003.a, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 26.02.2010 10:03 

Liitunud: 22.02.2010 17:38
Postitusi: 717
Pane pilt kuhugi normaalsesse portaali. :)

_________________
ma olen ainukene mees, kellel on vahetusjalatsid tööl kaasas!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Land Rover Defender 110 TD5 102kW 2003.a, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 26.02.2010 14:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.02.2008 15:24
Postitusi: 491
Väga kõva! mul selliseid 10 tk olnud

_________________
kiletatud aken ja subvuffer on põhiline asi!
Tõelised profid räägivad rallifoorumis!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Land Rover Defender 110 TD5 102kW 2003.a, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 26.02.2010 17:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.11.2007 12:25
Postitusi: 249
Asukoht: Eesti-Haapsalu
Normaalne masin, aga see väljalaske aasta pealkirjas võiks samahästi olematta ka olla, sest ega väliselt vahet ei tee kas auto on aastast 1980 või 2007.

_________________
sierra 91
TT


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Land Rover Defender 110 TD5 102kW 2003.a, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 26.02.2010 18:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.05.2005 20:54
Postitusi: 601
Asukoht: Söörömöö
thunder kirjutas:
aga see väljalaske aasta pealkirjas võiks samahästi olematta ka olla, sest ega väliselt vahet ei tee kas auto on aastast 1980 või 2007.

Aga see ongi asja völu! :)

_________________
tomsonmrt.com
rebelmoto.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Land Rover Defender 110 TD5 102kW 2003.a, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 26.02.2010 19:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.07.2008 17:20
Postitusi: 1141
Asukoht: Norge
Jaa , see oli täiesti tuus masin, sõitis ilusti ilusti nii linnas kui maastikul, rehvid vaja korralikumad alla ja siis on normaalne!
no tegelt, kui norida, siis üks asi oli mis häiris, see, et klaasid olid seestpoolt jääs :D
Ei, aga mulle meeldis, teinekord tuleb minna mitme masinaga kuskile metsa rabistama, saaks võimed masinatel proovile panna, aga siis peab vintsid ennem leidma.

Ja sa unustasid lisada.. trossid peale, õhuvõtt ülesse ja kere sees olevad kruviaugud kinni panna.. :D

_________________
Kiireks sõiduks pole vaja suurt mootorit, vaid külma närvi!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Land Rover Defender 110 TD5 102kW 2003.a, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 26.02.2010 20:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.08.2007 14:40
Postitusi: 405
Asukoht: tallinn/muuga
Milleks iluravi vaja,nagunii saab ta sul oksapesu juh? :D

Milleks kruviaugud kinni panna :?
Ei,aga masin vägev,ehk saab kunagi metsa kah koos:D :rokib


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Land Rover Defender 110 TD5 102kW 2003.a, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 26.02.2010 21:15 

Liitunud: 22.02.2010 17:38
Postitusi: 717
Väga äss masin :rokib

_________________
ma olen ainukene mees, kellel on vahetusjalatsid tööl kaasas!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Land Rover Defender 110 TD5 102kW 2003.a, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 27.02.2010 00:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.10.2009 15:25
Postitusi: 334
Ei midagi isiklikku & ei ühtegi paha sõna, aga on siis tõesti parem kui X5 ? :?

Pigem oleks oodanud, et selline auto tuuakse n.ö igapäeva liikuri kõrvale, pühapäeva masinaks?! :o

Aga muidu kaunis kandiline & inetu, a metsa pole vast rohkemat-välimust vaja, läbilöögivõimeline tank. :)

_________________
"Kahtlane on vaadata veitsa madalamat autot millel VW märki küljes pole."


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Land Rover Defender 110 TD5 102kW 2003.a, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 27.02.2010 00:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Paras kuut ikka :rokib


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Land Rover Defender 110 TD5 102kW 2003.a, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 27.02.2010 00:25 

Liitunud: 19.02.2009 18:57
Postitusi: 506
thunder kirjutas:
Normaalne masin, aga see väljalaske aasta pealkirjas võiks samahästi olematta ka olla, sest ega väliselt vahet ei tee kas auto on aastast 1980 või 2007.
Vana kest ja uus sisu vähemalt, BMW näpitud turbodiisel on suht mõnus asi.
noname kirjutas:
Jaa , see oli täiesti tuus masin, sõitis ilusti ilusti nii linnas kui maastikul, rehvid vaja korralikumad alla ja siis on normaalne!
no tegelt, kui norida, siis üks asi oli mis häiris, see, et klaasid olid seestpoolt jääs :D
Ei, aga mulle meeldis, teinekord tuleb minna mitme masinaga kuskile metsa rabistama, saaks võimed masinatel proovile panna, aga siis peab vintsid ennem leidma.
Ja sa unustasid lisada.. trossid peale, õhuvõtt ülesse ja kere sees olevad kruviaugud kinni panna.. :D

Õhuvõttu ja seda kõike võib ju näppida, aga ilmselt ei leia see kunagi kasutust.
tannu01 kirjutas:
Milleks iluravi vaja,nagunii saab ta sul oksapesu juh? :D

Milleks kruviaugud kinni panna :?
Ei,aga masin vägev,ehk saab kunagi metsa kah koos:D :rokib

Iluravi selleks, et värv maha ei roostetaks. Kruviaugud silikooniga ära täita, saab tuumaallveelaeva peal ringi kihutada, snorkel ainult väljas.
suusabaas kirjutas:
Klaasid on seest koguaeg jääs, maanteel 50km sõita sellega ja rohkem ei taha. Samas linnas astub täitsa nobedalt edasi(noh võrreldes diisel sierraga)
Sai just eile sellisega maanteel ~300km sõidetud ja oioioi kui kange igaltpoolt pärast oli :D
Aga kurat kus läheb igaltpoolt läbi :rokib

Diisel-Sierrat ka omanud, maanteel tõesti parem, aga linnas ja mujal pole lootustki. Pikka maad meeldis mõlemaga sõita, aga diislid on kahjuks nii ebasensatsioonilise häälega, et uni tuleb vägisi, kui föönile sõnaõigust mitte eriti anda.
sygnus kirjutas:
Ei midagi isiklikku & ei ühtegi paha sõna, aga on siis tõesti parem kui X5 ? :?

Pigem oleks oodanud, et selline auto tuuakse n.ö igapäeva liikuri kõrvale, pühapäeva masinaks?! :o

Aga muidu kaunis kandiline & inetu, a metsa pole vast rohkemat-välimust vaja, läbilöögivõimeline tank. :)

Kui võrrelda seda X5'ga, siis Defender on aeglasem, automaatkasti ja püsikiirushoidja puudumise tõttu ebamugavam, aga ökonoomsem, odavam pidada, ei ole eriti teeoludest sõltuv õigete tahmarõngastega, mahutab mugavalt 9 inimest, vähe elektrilisasid, mis kinni külmuda saaks, isetegevust saab rohkem teha autot koledamaks/kehvemaks tegemata...
Igati hea valik.


Viimati muutis Lihapirukas, 07.03.2010 22:17, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Land Rover Defender 110 TD5 102kW 2003.a, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 27.02.2010 03:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.04.2007 21:58
Postitusi: 1413
Asukoht: Grammilinn
Minumeelest väga hea vahetus,vähemalt defeka hind ei lange pm. lähi kümne aasta jooksul ja ronib ka hästi,edu uue maasturiga,seda saab vähemalt pidada maasturiks :)

_________________
Audi A8 Q. Audi Cabrio, BMW E38


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Land Rover Defender 110 TD5 102kW 2003.a, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 27.02.2010 20:26 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2751
Asukoht: Tartu
Soovituslikult vali muu head. "sound tasemele viia" ja bossi makk on imelik. Aga muidu on pull aparaat. Ise sellisega ei viitsiks koguaeg cruisida, aga põhjas elades on tal kindlasti suur praktiline otstarve :rokib


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Land Rover Defender 110 TD5 102kW 2003.a, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 27.02.2010 21:16 

Liitunud: 19.02.2009 18:57
Postitusi: 506
Bossi makk on vägagi piisav, kui autos on tehasest 2 kõlarit armatuuris ja ise lisan 2 subwooferit, makil on 4 kanalit. Mingit diskomasinat nagunii ei tule sellest (kuulan muusikat suhteliselt vaikselt, aga bass peab madala helitugevuse juures hea olema), tehase Blaupunkt on ka alles, aga tahtsin just midagi odavat, mis MP3'e mängiks ja mitut RCA'd omab.

Uudiseks nõnda palju, et sai kapotilt see custom-varurattakoht eemaldatud ja alustasin elektroonika elustamisega. Masin on 2 aastat seisnud ja kesklukk ning elektriaknad ei toimi. Kesklukk tuleb tutikas, võtmega kasutatav, sest ei olnud huvi puldi vastu eriti, vajalikud juhtmed on selleks küll olemas. Juhiuksest kaugemale ei jõudnud lammutamisega, sest kõik juhtmed tuleb ära lappida ja uuesti vedada. Homme proovin juhiukse kokku tagasi panna, armatuuri alt korda teha, audio ära panna ja siis ülejäänud uste elektroonika välja vahetada.

Mootorist ka pilt vahelduse mõttes.
Pilt
Too on siis parim diisel, millega sõitnud olen (neid on elu jooksul äkki 7 sattunud?)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Land Rover Defender 110 TD5 102kW 2003.a, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 27.02.2010 22:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.06.2005 12:35
Postitusi: 633
Miks just valisid kuiva(Airtop) mitte märja(ThermoTop) kero? Sellega kütab ju ainult salongi. Või oligi eesmärk kehvakest tehase-salongisoojendust kompenseerida suurema soojapuhuriga?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 95 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7