Tegu järjekorras minu 4. autoga ja ühtlasi ka 4. tagaveolisega

Eelmised 3 on olnud Ladad, mis mul siiani, üks rohkem komplektne kui teine, kodus oma aega ootavad... Ühest neist oli ka kunagi siin teema aga vanas foorumis ja üles rsk ei leidnud
Autost: 05/88 väljalase, lachsilbermetallic, m20b20 mootor väidetavalt 95kW-ga. Käigukasti ja difri ülekandeid ei tea... Varustust pole ollagi. Check-control paneel (omane vaid r6 mudelitele), manuaalne katuseluuk, elektripeeglid, udutuled, istme kõrguse regull, tehase kesklukk... no ja ongi vist kõik nagu. Läbisõit ligineb aukartust äratavale 400 000km-le (hetkel 382 000). Tuuningust on alla pistetud 2.7 Alpina tagapütt, mis ka ilusa noodi garanteerib. Rõvedalt viltu ta ripub, kuid kuna käepäraste vahenditeta ta viisakalt alla minema ei nõustunud siis saagu ta tahtmine. Esialgu, kuni põhjalikumalt auto alla süvenen.
Üldiselt on tegu täitsa tavalise, mitte millegi erilisega silma paistvaga igapäevasteks sõitudeks valitud masinaga. Mitte isegi niivõrd teadlikult valitud ega otsitud. Kuid asja otsustas väljalaske sümpaatne bassihääl kui auto esimest korda proovisõiduks käivitati - nii objektiivne põhjus oligi vist

Sõitnud olen temaga ligi pool aastat ja 12000 km. Selle aja jooksul olen hankinud erinevaid vidinaid, mis auto küljes katkised või puuduvad olnud on - peamiselt esipõllega seonduv. Aga ka pardatsokiluuk, mõni aknavänt, plastikkatteid kapoti alla jne. Korrastanud olen väiksemaid elektrivigu nt. bensiininäidiku ahel, mõned salongituled, elektriantenni ahel (aga pistiku võtsin siiski ära kuna teleskoop ise on vähe kannatada saanud). Keevitanud olen esimesed tungikohad ja pisikese prao varurattapesas. Kevadel oleks vaja keevitada ka tagapõll, tagumine akukast, tuuleklaasiraamis on ka auk ja salongi lahmab vett vist sealtkaudu. A ja ainuke tõsisem asi selle aja jooksul - "uus" kasutatud radikas vana silikooniga lapitu asemele. Uus tosool ka sellest johtuvalt.
Mis teha vaja: Mõni asi oli juba loetletud. Keevitus. Kas ma olen Ladade peal karastunud, ei tea, aga vaatamata mitmetele läbivatele aukudele tundub, et kere on üldjoontes kõva. Siis vedrud on väsinud... tagavedrustuses tahaks kummist osad värskendust saada. Kindlasti on murelapseks mootor millel ühes silindris surve kehvem. No ja kui rikkus päris pähe hakkab, siis võiks ju suvel ta ülegi värvida (siis kas oranzikaspunaseks või läikivmustaks) - aga seni parandab tudeng oma rulli värvkatet pintsliga

Eks sitast saia ole raske teha aga kuhugi sinna piiri peale on see auto veel kaaluma jäänud.
Kõige rohkem meeldib mulle selle auto juures ta visadus. See, et ta mind ei nöögi. Käivitub, pidurdab, kiirendab. Puhub sooja ja külma, avab võtmest kõiki lukke ja paneb kinni ka. Kõike seda ilma igasuguse draamata.
OK, pilte ka vahepeal siis:
Auto veeres õuele 29.07.2009.



Rull mõni nädal hiljem. Alla sain Exipi valud - 15x7 ET25. Välja sai võetud mõned mõlgid, pisut muid asju ka nokitsetud.


Esipõll sai varustatud vajaliku plastikuga. Vaatamata kõverale põllele hoopis viisakam!

Natuke keevitusest




Sügisel müüsin vanad veljed ja ostsin uued - 16x7,5 ET20. Nendega siis kevadest liikvele

Talveseades. Udukad ka ees ja pooltuled blackiks tehtud.


Kurb on muidugi see, et esipõll läheb mul peagi jälle sirutamisele... saab asja aga siiski. Jäi üks hang ette ja sinna jäi maha päris palju pudi mille pagassi loopisin:D Päris katki läks ainult kundepoolne piduriõhutuse ava.
Tuuning

Toakaaslased kinkisid sünnipäevaks ja originaal oli just pooleks minemas - nupp jääb!

Lõpetuseks. Keegi vast ei arva, et tegu mingi prillikiviga. Samas, autoentusiastile ja oldschool-tehnika fännile on tegu päris mõnusa kulguriga, milles ei puudu ka fun-factor.
Eks tulistage küsimustega, varuosapakkumistega, nõuannetega.