Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 28.03.2024 20:59

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 423 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: BMW 318IS coupe 1993 fedja
PostitusPostitatud: 29.09.2016 15:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.03.2016 21:42
Postitusi: 199
Asukoht: Tallinn
Ei hakka siin mingeid torusi sisse keevitama ja kõik.

_________________
E34 520


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 318IS coupe 1993 fedja
PostitusPostitatud: 29.09.2016 15:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.05.2015 16:06
Postitusi: 210
Foorumi enamuse otsusega ei lubadata läbi viia kasutajal ''fedja'' E36-e turvapuuri ehitust. Täname osalemast demokraatlikus hääletuses. 8)

_________________
Totaalne randmetöö


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 318IS coupe 1993 fedja
PostitusPostitatud: 29.09.2016 15:57 

Liitunud: 07.02.2007 22:27
Postitusi: 3096
Asukoht: Tartu
Mina tegelikult saan täitsa aru sellest kaare mõttest, kui nüüd meenutada, missugused on läbi aastate olnud kodaniku harjumused rehvide kasutuses...
E36 ju eriti turvaline auto ei ole.

fedja. kirjutas:
Pilt
paar päeva tagasi :D


fedja. kirjutas:
oibla,noja tartu vähese liiklusega koht jep.ega ma esimene kord suvekatega talvel ei sõida,traditsioon juba 3 aastat järjest,päris ullike ka pole,et kohe peenestama lähen nendega autode vahele,mõistusega sõita pole häda midagi.


fedja. kirjutas:
mina olen veel siin.
ei saa aru isakeste pahameelest,mis krt teie perset torgib mis rehviga keegi sõidab,paljudel veel halvemas seisus talvekad all,kui näiteks minu suvekad.
ja siin keegi ees rääkis,et keegi teele astub,siis ei tee suvekaga midagi,loomulikult ei tee,ning sama võib lamelli kohta õelda.
väheke tekitan veel pahameelt,üleelmine nädal käisin tsikliga ka sõitmas.

_________________
"Pumba õigetesse juhtmetesse süüte andmisel tuleb õrnalt voolu, seda sai keelega proovitud aga ilmselt pole piisav..."


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 318IS coupe 1993 fedja
PostitusPostitatud: 29.09.2016 16:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.09.2006 22:05
Postitusi: 572
Asukoht: streetrace.org
Harri- kirjutas:
Mingi sinine valgete velgedega golf 4 on ka linnas kus ilu pärast valge puur sees.

Ahve hoitaksegi puuris ju :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 318IS coupe 1993 fedja
PostitusPostitatud: 29.09.2016 16:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.07.2016 15:23
Postitusi: 233
See ka 1.8

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 318IS coupe 1993 fedja
PostitusPostitatud: 29.09.2016 17:11 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 4195
Asukoht: Kalsarikännit
Paljud nuputavad kuidas puuri nähtamatuks teha või peita ja siis on teised panevad meelega :D

Aga no nüüd siis jälle targem

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 318IS coupe 1993 fedja
PostitusPostitatud: 29.09.2016 17:12 

Liitunud: 08.04.2006 21:33
Postitusi: 3611
Need puurid legaalseks ka saab? Tagaistmele vist asja pole enam?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 318IS coupe 1993 fedja
PostitusPostitatud: 29.09.2016 17:20 

Liitunud: 07.02.2007 22:27
Postitusi: 3096
Asukoht: Tartu
Ei ole turvapuur, turvakaar on (B-piilarini siis, kuigi kusagilt mäletan midagi ka küljeristi legaalsusest) ning legaalne juhul kui vastab FIA tingimustele/omab mingit serti ja auto on registreeritud kahekohaliseks. Ühesõnaga suvaline veetoru paari punktiga kinni täristatuna ei ole legaalne turvakaar.

_________________
"Pumba õigetesse juhtmetesse süüte andmisel tuleb õrnalt voolu, seda sai keelega proovitud aga ilmselt pole piisav..."


Viimati muutis mehikemetsast, 29.09.2016 17:24, muudetud 3 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 318IS coupe 1993 fedja
PostitusPostitatud: 29.09.2016 17:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.08.2006 23:08
Postitusi: 1862
Asukoht: Tallinn
Kaar võib olla, puur ei või.

easy as that.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 318IS coupe 1993 fedja
PostitusPostitatud: 29.09.2016 17:46 

Liitunud: 08.04.2006 21:33
Postitusi: 3611
Aga see auto kahekohaliseks regamine käib lihtsasti? Viska tagaistmed välja, mine arki ja ütle, et mul nüüd kahekohaline. Maksad 20eur uue passi riigilõivu ja korras?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 318IS coupe 1993 fedja
PostitusPostitatud: 29.09.2016 18:03 

Liitunud: 07.02.2007 22:27
Postitusi: 3096
Asukoht: Tartu
Võimalik, aga kui ükskord tekib reaalne vajadus seal taga kedagi vedada, siis saad karistada. Miks üks valge inimene seda üldse teha peaks tahtma? :D Kui on hobiauto, siis on muidugi teine keiss, a need reeglina pole üldse ülevaatamiseks mõeldud või tõstetakse selle tarvis istmed sisse.

_________________
"Pumba õigetesse juhtmetesse süüte andmisel tuleb õrnalt voolu, seda sai keelega proovitud aga ilmselt pole piisav..."


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 318IS coupe 1993 fedja
PostitusPostitatud: 29.09.2016 18:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.09.2014 13:39
Postitusi: 71
kelu kirjutas:
Kas see on muidu igapäeva või projektiauto või mis nagu point on? Igal asjal peaks ikka mõte olema, et mitte niisama tegemise pärast midagi teha. Mida annab turvakaar välimuse juures lisaks? Et rändom tsikk arvaks, et omanik on vist üliseksikas rallisõitja või auto käib 4 sekundiga 100-ni või milleks?


Aga mingile 2.5le või veel hullem mingisugusele esiveolisele käkile pannakse taha mingi meeletu tiib, siis see on ok ? Ilma tiivata kiirendades poleks esiveol üldse mingit pidamist eks?

Samamoodi sportistmed, sitaks loeb sul see kaaluvahe ja see asend kuidas sa seal igapäevaselt sõidad.

Neid modifikatsioone mis tava autole ei anna tegelikus elus mitte sittagi on teie endi autod ilmselt nurgast nurgani täis ja käite siin ulumas :D

On mingi vahe kas tehakse ennem kaar ja siis mootor või vastupidi? Ega tegelikult ju ei ole ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 318IS coupe 1993 fedja
PostitusPostitatud: 29.09.2016 18:10 

Liitunud: 08.04.2006 21:33
Postitusi: 3611
mehikemetsast kirjutas:
Võimalik, aga kui ükskord tekib reaalne vajadus seal taga kedagi vedada, siis saad karistada. Miks üks valge inimene seda üldse teha peaks tahtma? :D Kui on hobiauto, siis on muidugi teine keiss, a need reeglina pole üldse ülevaatamiseks mõeldud või tõstetakse selle tarvis istmed sisse.



Pidasin silmas neid helitehnika autosid, mida kasutatakse täiesti legaalselt tänavl liiklemiseks, aga kõik juhist taha jääv on täis helitehnikat.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 318IS coupe 1993 fedja
PostitusPostitatud: 29.09.2016 18:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.04.2016 21:50
Postitusi: 116
lihtsam on talverehvid alla panna kui puur ehitada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 318IS coupe 1993 fedja
PostitusPostitatud: 29.09.2016 18:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.03.2016 11:41
Postitusi: 176
Asukoht: Tartu/Tln
Tauri_J kirjutas:
lihtsam on talverehvid alla panna kui puur ehitada.

Suvekatega sõitmine pidi olema traditsioon


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 423 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 19 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7