Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
BMW 318IS coupe 1993 fedja http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=72520 |
27. leht 29-st |
Autor: | RasmusL [ 29.09.2016 15:38 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 318IS coupe 1993 fedja |
Ei hakka siin mingeid torusi sisse keevitama ja kõik. |
Autor: | ChinaTown [ 29.09.2016 15:57 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 318IS coupe 1993 fedja |
Foorumi enamuse otsusega ei lubadata läbi viia kasutajal ''fedja'' E36-e turvapuuri ehitust. Täname osalemast demokraatlikus hääletuses. |
Autor: | mehikemetsast [ 29.09.2016 15:57 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 318IS coupe 1993 fedja |
Mina tegelikult saan täitsa aru sellest kaare mõttest, kui nüüd meenutada, missugused on läbi aastate olnud kodaniku harjumused rehvide kasutuses... E36 ju eriti turvaline auto ei ole. fedja. kirjutas: paar päeva tagasi fedja. kirjutas: oibla,noja tartu vähese liiklusega koht jep.ega ma esimene kord suvekatega talvel ei sõida,traditsioon juba 3 aastat järjest,päris ullike ka pole,et kohe peenestama lähen nendega autode vahele,mõistusega sõita pole häda midagi. fedja. kirjutas: mina olen veel siin.
ei saa aru isakeste pahameelest,mis krt teie perset torgib mis rehviga keegi sõidab,paljudel veel halvemas seisus talvekad all,kui näiteks minu suvekad. ja siin keegi ees rääkis,et keegi teele astub,siis ei tee suvekaga midagi,loomulikult ei tee,ning sama võib lamelli kohta õelda. väheke tekitan veel pahameelt,üleelmine nädal käisin tsikliga ka sõitmas. |
Autor: | tilkur [ 29.09.2016 16:12 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 318IS coupe 1993 fedja |
Harri- kirjutas: Mingi sinine valgete velgedega golf 4 on ka linnas kus ilu pärast valge puur sees. Ahve hoitaksegi puuris ju |
Autor: | Harri- [ 29.09.2016 16:32 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 318IS coupe 1993 fedja |
See ka 1.8 |
Autor: | Tanel [ 29.09.2016 17:11 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 318IS coupe 1993 fedja |
Paljud nuputavad kuidas puuri nähtamatuks teha või peita ja siis on teised panevad meelega Aga no nüüd siis jälle targem |
Autor: | ghozt [ 29.09.2016 17:12 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 318IS coupe 1993 fedja |
Need puurid legaalseks ka saab? Tagaistmele vist asja pole enam? |
Autor: | mehikemetsast [ 29.09.2016 17:20 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 318IS coupe 1993 fedja |
Ei ole turvapuur, turvakaar on (B-piilarini siis, kuigi kusagilt mäletan midagi ka küljeristi legaalsusest) ning legaalne juhul kui vastab FIA tingimustele/omab mingit serti ja auto on registreeritud kahekohaliseks. Ühesõnaga suvaline veetoru paari punktiga kinni täristatuna ei ole legaalne turvakaar. |
Autor: | Martin.V [ 29.09.2016 17:21 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 318IS coupe 1993 fedja |
Kaar võib olla, puur ei või. easy as that. |
Autor: | ghozt [ 29.09.2016 17:46 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 318IS coupe 1993 fedja |
Aga see auto kahekohaliseks regamine käib lihtsasti? Viska tagaistmed välja, mine arki ja ütle, et mul nüüd kahekohaline. Maksad 20eur uue passi riigilõivu ja korras? |
Autor: | mehikemetsast [ 29.09.2016 18:03 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 318IS coupe 1993 fedja |
Võimalik, aga kui ükskord tekib reaalne vajadus seal taga kedagi vedada, siis saad karistada. Miks üks valge inimene seda üldse teha peaks tahtma? Kui on hobiauto, siis on muidugi teine keiss, a need reeglina pole üldse ülevaatamiseks mõeldud või tõstetakse selle tarvis istmed sisse. |
Autor: | c0balt0 [ 29.09.2016 18:09 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 318IS coupe 1993 fedja |
kelu kirjutas: Kas see on muidu igapäeva või projektiauto või mis nagu point on? Igal asjal peaks ikka mõte olema, et mitte niisama tegemise pärast midagi teha. Mida annab turvakaar välimuse juures lisaks? Et rändom tsikk arvaks, et omanik on vist üliseksikas rallisõitja või auto käib 4 sekundiga 100-ni või milleks? Aga mingile 2.5le või veel hullem mingisugusele esiveolisele käkile pannakse taha mingi meeletu tiib, siis see on ok ? Ilma tiivata kiirendades poleks esiveol üldse mingit pidamist eks? Samamoodi sportistmed, sitaks loeb sul see kaaluvahe ja see asend kuidas sa seal igapäevaselt sõidad. Neid modifikatsioone mis tava autole ei anna tegelikus elus mitte sittagi on teie endi autod ilmselt nurgast nurgani täis ja käite siin ulumas On mingi vahe kas tehakse ennem kaar ja siis mootor või vastupidi? Ega tegelikult ju ei ole |
Autor: | ghozt [ 29.09.2016 18:10 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 318IS coupe 1993 fedja |
mehikemetsast kirjutas: Võimalik, aga kui ükskord tekib reaalne vajadus seal taga kedagi vedada, siis saad karistada. Miks üks valge inimene seda üldse teha peaks tahtma? Kui on hobiauto, siis on muidugi teine keiss, a need reeglina pole üldse ülevaatamiseks mõeldud või tõstetakse selle tarvis istmed sisse. Pidasin silmas neid helitehnika autosid, mida kasutatakse täiesti legaalselt tänavl liiklemiseks, aga kõik juhist taha jääv on täis helitehnikat. |
Autor: | Tauri_J [ 29.09.2016 18:12 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 318IS coupe 1993 fedja |
lihtsam on talverehvid alla panna kui puur ehitada. |
Autor: | Janeric [ 29.09.2016 18:18 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 318IS coupe 1993 fedja |
Tauri_J kirjutas: lihtsam on talverehvid alla panna kui puur ehitada. Suvekatega sõitmine pidi olema traditsioon |
27. leht 29-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |