Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Honda civic ´94, HB 1.4 -Sprintt
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=74291
1. leht 4-st

Autor:  sprintt [ 22.09.2011 15:47 ]
Teema pealkiri:  Honda civic ´94, HB 1.4 -Sprintt

Ahoi,

Kevadel sai endale selline asjapulk muretsetud.
Autoks siis Honda civic ja aastast 1994.



Räägiks siis jupikese autost:

Kere siis hb , musta värvi.
Mootor: 1.3 kilowattideks antud 55.
Lisadeks: 2x vänt aknad
Manuaalselt reguleeritavad peeglid
uksed peab ise lukku panema
Veljed/rehvid: Suvel 205/45 R16 Kosei velgedel
Talvel 175/65 R14 Honda orig. valuvelg


Hetkel siis vigadeks:
Kerel rooste ja mõlgid.
Mootor leemendab plokikaane vahelt õli.
Millegi pärast ei hoia teed, kakub ühele poole ja siis teiselepoole. Justkui kokkujooks ees/taga vale.
Kurvisuutlikus on hondapäraselt hea :001:

Plaanid:
-kere korda
-veermik üle vaadata
-ette suuremad pidurid
-mootoril ei viitsinud kaanetihendit vahetama hakata, Pigem juba natukene suurem mootor peale ja 1.5 mootor ostetud koos käigukasti, ajuga ja juhtmestikuga. :076:



Alguses:
Pilt
Pilt
Pilt
Enne 1.3 mootori maha kakkumist sai proovitud ka tsikli karpasid peale sinna: Karpadeks siis kawazaki ZZR 1100.
Kodukootud kiirelt tehtud kolle(kogu süsteem läks peale umbes 5 tunniga, )
Pilt
Pilt
Pilt

Sai siis natukene ringi sõidetud sellega , häält tegi päris asjalikult. Liikus natukene paremini kui originaalis aga segu oli vsti liiga rikas, kuna summuti oli täiesti tahmane, Widebandi pealepanekuni ei jõudnud. EI tahtnud karpasid paigast ära kruttida, sest läksid tsikli peale tagasi pärast. Kütusekulu oli umbes 17l sajale.

1.3 maas:
Pilt
1.5 mootor peal:
Pilt


veljed vahepeal:
Pilt
Krunditud ja ootavad värvi:
Pilt
Uued suverehvid ka ostetud, ootavad velgede värvi alla saamist: rehvideks siis Cooper ZPT 205/45 R16
Pilt

Kere: Vahetusse lähevad kapott, tagumised koopaääred.
Pilt
Pilt
Põhi, Salongist on nüüdseks juhtmestik vahetatud:
Pilt

Praegu vaja bensupaak ära vahetada ja kütusetorud ära ühendada siis peaks saama käima proovida.
Tõin ka ära 1.5 natukene suuremad pidurid ning tunduvalt paremas seisus olevad tagumised õõtsad.

Eks ma aegamisi teen seda vokki, saaks liikuma siis saaks juba garaazi ajada ja vaikselt kere ka nokitseda.

Autor:  sprintt [ 25.09.2011 21:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Honda civic ´94, 1.5 -Sprintt

Täna sai natukene auto kallal nokitsetud; panin 1.5 käändmikud külge ja ka veovõllid käigukasti ära, sain auto ratastele.
Viskasin ka kuidagi poritiivad ja stange ette, et natukene viisakam välja näeks hoovi peal.
Pidureid veel külge panema ei hakanud kuna kettad lasen kergelt üle treida(kerge rooste peal), et jääks korralik tulemus.Pidurisadulad liivapritsiga puhtaks ja värvi alla.

Pilt

Autor:  Revo [ 25.09.2011 21:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Honda civic ´94, 1.3 HB swap 1.5 -Sprintt

edu autoga,

Autor:  OliverV [ 25.09.2011 21:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Honda civic ´94, 1.3 HB swap 1.5 -Sprintt

kollase kilega suund? whatt.. :uhoh :err

Autor:  sprintt [ 25.09.2011 21:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Honda civic ´94, 1.3 HB swap 1.5 -Sprintt

OliverV kirjutas:
kollase kilega suund? whatt.. :uhoh :err


Nii?
Sai lihtsalt proovitud, kuna kile oli olemas...ja ainult ühe peal :D

Autor:  trek [ 25.09.2011 22:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Honda civic ´94, 1.3 HB swap 1.5 -Sprintt

Mis velgedega tegu? Veljed on väga väga ilusad!

Autor:  botzor [ 25.09.2011 22:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Honda civic ´94, 1.3 HB swap 1.5 -Sprintt

trek kirjutas:
Mis velgedega tegu? Veljed on väga väga ilusad!


Kosei Wk 139.

Autor:  sprintt [ 25.09.2011 23:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Honda civic ´94, 1.3 HB swap 1.5 -Sprintt

botzor kirjutas:
trek kirjutas:
Mis velgedega tegu? Veljed on väga väga ilusad!


Kosei Wk 139.


just nii,
Loodan, et saan veljed varsti värvitud kah siis saaks rehvid peale panna ja arvatavasti jäävad siis juba kevadet ootama :)

Autor:  raksike [ 26.09.2011 17:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Honda civic ´94, 1.3 HB swap 1.5 -Sprintt

Enda igapäeva liikur samasugune :D Ülihea auto on väljaarvatud kere :waah
Muidu enda oma samat värvi ja ka 1,5 mootoriga.
Edu

Autor:  sprintt [ 27.09.2011 16:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Honda civic ´94, 1.3 HB swap 1.5 -Sprintt

eks mul tahab see aparaat korralikku hooldust ja remonti saada...kere poolest nagu ikka: tagumised koopaääred, tagaluuk ja esimesed poritiivad. Loodan, et nädalavahetusel saab käima proovida ja äkki esimesed pidurid ka külge.
Eks edu läheb ikka vaja, tegemist jätkub.

Autor:  sprintt [ 18.10.2011 08:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Honda civic ´94, 1.3 HB swap 1.5 -Sprintt

nädalavahetusel ja siis eile sai natukene nokitsetud jälle...
Viimased juhtmed ära ühendatud, besupaak alla(väike mastiks paagile ja paagi all olevale kereosale), pidurid ka nüüd küljes ja Tagumine stange on krundi all.
Esimene käivitus tehtud, kuigi ei käi hästi.
Probleem 1:Alguses käivitades oli kohe kuulda, et mõni silinder ei käi. Sai siis jagaja laiali võetud ja ilmsile tuli tõsiasi, et laager on kotti jooksnud ja rauapuru on terve jagaja täis. Leidsin siis üles oma eelmise civicu jagaja, mis ka ei toiminud nii nagu oleks pidanud ja kruttisin peale...Käib ikka 2 silindriga, juhe juba koos sellest. Eks peab vist sisud ära vahetama neil ja uuesti proovima.
Probleem 2: Spidoplokis põleb ainult laadimise tuli(kuna rihma pole peal) muu on pime, ning tahhokas ka ei tööta kui auto käib. Tahokas saab oma signaali jagajast?

Kurat, ta tahaks juba mootori korralikult käima saada, siis kere juurde minna. Suhteliselt kiireks kisub juba, ideaalis enne jõule tahaks juba liigelda ikka.

Mõned pildid ka siis: (kehvakesed: valgust vähe ja luts telefon )
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  sprintt [ 19.10.2011 13:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Honda civic ´94, 1.3 HB swap 1.5 -Sprintt

niisiis, käib nüüd kõigi silindritega kuid spidoplokk on ikka pime.
Sai siis mõned rubinad ka toodud: Küünlad, õhufilter, õlifilter, kütusefilter, generaatori ja roolivõimu rihm.

Nüüd vaja veel müraisolatsiooni osta siis saab armatuuri sisse panna ja enamvähem sisu kokku panna.

Autor:  sprintt [ 29.10.2011 20:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Honda civic ´94, 1.3 HB swap 1.5 -Sprintt

Käib ja töötab,

Mõni ööse sai peale tööd tehtu autot jälle.
Nimelt siis sain aru milline tolvan ma olen kuna ei jälginud esimese asjana kaitsmeid. Spidoka kaitse oli lihtsalt puudu , ei tea küll kuidas aga jah. Aga ega sellega veel spidoka probleemid ei lõppe: nüüd siis spidokas paneb ikka erilisi aiateibaid: garaazi ajades sain mingi 80km/h kätte umbes 10 meetri peale. Kütusenäidik on põhjas ja temp näidik läheb ka natukese aja pärast peale käivitamist põhja. Peab hakkama andureid testima.

Panin ka tulemüürile armatuuri alla heli isolatsiooni,(noise isolaatorit) vana viskasin minema kuna oli paras räbal. Peale seda sai siis soojenduse süsteem armatuuri alla ära pandud ning jahutusvedelik sisse. Sammuti sai genekale ja roolivõimule rihm peale pandud lõpuks

Nüüd hakkasin mõtlema selle peale , et mis värvi auto ikkagi värvida. Sõelal on siis kaks varjanti:
1) valge, pinnavärv. Valge sellepärast, et üldiselt pole eriti palju näinud eg4-sid ja valgeid. Midagi oleks teistmoodi.
2) Must, sammuti pinnakas.

Ise vist kaldun valge poole pigem kuna mustasid on ikka päris hulga liikvel.

Mõned pildid ka siis: pildid nagu ikka siis telefoniga kuna pole kunagi kaamerat kaasas garaazis.
Pilt
Enne isolatsiooni.
Pilt
isolatsiooniga.
Pilt
Pilt

Autor:  kj [ 29.10.2011 20:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Honda civic ´94, 1.3 HB swap 1.5 -Sprintt

Kuidas kaks vändaakent lisad on ?

Autor:  sprintt [ 29.10.2011 20:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Honda civic ´94, 1.3 HB swap 1.5 -Sprintt

kj kirjutas:
Kuidas kaks vändaakent lisad on ?

see on sinna pigem sarkasmiga kirjutud kui sa sellest aru ei saanud :)

1. leht 4-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/