Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Audi A6 c5 2.8 1998 Duubzu
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=74711
1. leht 5-st

Autor:  Duubzu [ 29.09.2011 15:08 ]
Teema pealkiri:  Audi A6 c5 2.8 1998 Duubzu

Suve alguses sai soetatud selline isend:

Pilt

Pilt

Varustust on suht palju peal, automaat kast, audi consert stereo, hele nahk, el istmed, istmesoojendused, käetoed jne. Hiljuti läksid alla a8 18" veljed originaalsete 17" asemel. Muud nagu polegi teinud, nipetnäpet iluvigu parandanud ja lihtsalt autot korras hoidnud. Lähipäevadel üritan paremaid pilte kah orgunnida.

Autor:  Markko [ 29.09.2011 15:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 c5 duubzu

Ülisisukas teema....võiks siis vähemalt kirjutada, kas tegu on monomähkija või täisveolisega, mis mootor, mis aasta, salongipilte jne... välimus on küll kenake jah. Aga kui peaks pakkuma, siis pakuks, et tegu on esiveolise 2.5TDI-ga?

Autor:  Duubzu [ 29.09.2011 15:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 c5 duubzu

mootor on 2.8 v6 ja veab esisild

Autor:  Aurora [ 29.09.2011 15:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 c5 duubzu

Väga ilus audi !

Autor:  dust [ 29.09.2011 15:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 c5 duubzu

Väga ilus ja sile vähemalt,mitte mingi ära vajunud kääbakas :)

Autor:  Markko [ 29.09.2011 16:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 c5 duubzu

Duubzu kirjutas:
mootor on 2.8 v6 ja veab esisild



No offence, aga see on üks mõttetumaid kooslusi üldse A6 peal :ouh Selle mootoriga on ainuke normaalne valik nelikvedu...aga noh, maitse asi. Edu igaljuhul.

Autor:  tuttofare [ 29.09.2011 16:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 c5 duubzu

jokerAudi kirjutas:
Duubzu kirjutas:
mootor on 2.8 v6 ja veab esisild



No offence, aga see on üks mõttetumaid kooslusi üldse A6 peal :ouh Selle mootoriga on ainuke normaalne valik nelikvedu...aga noh, maitse asi. Edu igaljuhul.

+1
aga ma arvan, et saaadud mingi väga soodsa hinna eest ja siis sellepärast võetud selllise mootori ja veoskeemiga.

Autor:  tuttofare [ 29.09.2011 19:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 c5 duubzu

quattroga on turvalisem sõita. ei pea alati lume ja talve pärast võtma. eesti on päris vihmane riik ja vihmas on ka turvalisem sõita quattroga jne. turvalisus siiski eelkõige. Eesti kliimas vägagi hästi sobiv süsteem.

Autor:  remain [ 29.09.2011 19:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 c5 duubzu

Esiveoga, oleks nagu poole ohtlikum sõita ?

Autor:  rainerros [ 29.09.2011 19:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 c5 duubzu

Kuradima ilus on ta sul küll ja väga korralik tundub. Mis mõõtu rehvid all on? (Proovisin enda C5´le ka 18 tolliseid mingi 45 kõrgusega ja ei mahtunud ära ja nüüd tahaks teada, mis see viimane piir oleks, mis veel alla mahuks, et vastu õõtsakinnitust ei hakkaks käima)

Autor:  offline [ 29.09.2011 19:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 c5 duubzu

Kui te veel seda põhjavalgust näeksite sellel :D :D :D :D

Autor:  neG [ 29.09.2011 19:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 c5 duubzu

Mis aasta ja salongipilte palun. Samasuguse jaoks kogun muidu.
Palju sellisel mootoril küttukulu linnas on?

Iseenesest leian et quattro väga tore lisa, kuid vaja läheb seda reaalselt ju üsna vähe(kui elad linnas ja ei käi metsas sõitmas) - ehk siis maitse asi minuarust.
Kui quattro on välja lülitatud kas kütet läheb siis sama palju kui 2-rattaveolisel?

Muidu pill on väga kena, värvkate ilus särav ja tuled nagu tutikad :) Paljudel on ära tuhmunud jms.

Autor:  offline [ 29.09.2011 19:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 c5 duubzu

Mis mõttes nelivedu välja lülitada, quattro ju pidev vedu, välja ei saa lülitada.

Autor:  Markko [ 29.09.2011 19:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 c5 duubzu

AntiL, mina ka ei saanud aru sellest, niikaua, kui endale ka soetasin nelikveolise... esiteks ON quattro turvalisem igasugustes oludes (kasvõi kuivades oludes on juhitavus konreetsem ja parem, kui esiveolisel), teiseks Eesti kliima on kõik muud kui suvine ja kuiv, seega igasugustes oludes parem sõita. Korralikud rehvid mängivad aga VÄGA suurt rolli. Ilma korralike rehvideta on quattroga üsna raske sõita, eriti algajal juhil ning kui nelikveoline käest läheb, siis on teda väga raske, kui mitte võimatu tagasi kontrolli alla saada. Talvel, libedal või vihmasel-mudasel teel siiski nelikveolisele autole vastast ei ole. Suvel väga suurt vahet ei tule, tõsi küll. Eks räägitakse ka hirmujutte, et nelikveo pidamine on väga kallis jne..aga see jutt on :bs sillapulgad on odavad ja neid ei kulu just palju, kui inimesemoodi sõita, teiseks jutud jubedast kütusekulust...enda praktika näitab, et esiveoline 2.6 V6 110kw manuaal A4 sedaan võtab keskmiselt 7.7 ning samade andmetega quattro 8...ei ole just suur vahe? Lisaks on quattrot hiljem ka lihtsam müüa.

Teemasse ka- väga ilus auto on, midagi pole öelda. Ehk on ka nahktuba? Igatahes, minu jaoks oleks see auto ideaalne, kui tal oleks nelikvedu, nahktuba, see välimus ja mootor ;) Ahjaa, manuaalkast kah, sest ei istu mulle automaat.

Autor:  neG [ 29.09.2011 20:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 c5 duubzu

offline kirjutas:
Mis mõttes nelivedu välja lülitada, quattro ju pidev vedu, välja ei saa lülitada.


No sõbra 100 quattrol oli võimalus quattro käsitsi sisse lülitada ja kui kiirus läks üle 40 km/h siis lülitas ise automaatselt välja ja vedasid ainult rattad diagonaalis, ehk siis üks esimene ja üks tagumine. Kas ma panen nüüd millegagi mööda ? :uhoh

1. leht 5-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/