KirillD kirjutas:
Ma usun, et antud juhul toodigi pigem välja, et konkreetse auto puhul jäi see välimus hetkel pigem kehvapoolne (nende velgedega n.t) kui parem ... kindlasti on autosid millele madaldus sobib (endalgi tegin sutsu auto madalamaks), aga iga asi on hea mõistuse piires, vaadates neid tulihingelisi madaldajaid, siis te võtaksite rattad üldse alt, peaasi et kõht vastu maad saada.
On rumal sõimata inimesi kellele sobib auto sellisena nagu ta oli tehasest tulnud ja INSENERIDE (viitan sellepärast, et ilmselt on neil vastavad teadmised ja haridus tänu millele oskavad nad natuke täpsemalt teha nii, et asi saaks selline nagu olema peab ja arvestades võimalikult kõiki aspekte, mitte ainult et WOOWOWOWOO KUI ÄGE, samas sõidate kõik nii, et peate vältima igat viimset auku tee peal, sest muidu lööb ühe asja küljest või teise jubina kõveraks) poolt tehtud, et minge 4x4 foorumisse ja mida kõike muud.
Sellele autole tõesti ei sobi originaal velgedega madaldus, kuid nagu ma aru sain, siis mingi aeg tuleb kindlasti midagi etemat selle auto alla, nii et jätke see madaldus praegu rahule.
Inseneride osas sul ka õigus, nad teevad tohutult kompromisse erinevate omaduste vahel, et auto oleks kõigi inimeste jaoks aksepteeritav ja sõidetav. Mis puutub aukude vältimisse, siis iga inimene, kes oma autost lugu peab ei pauguta kõigist aukudest läbi, sest lõhuvad ju augud KÕIKI autosid, vahet pole kui kõrge või madal see on, osad autod on lihtsalt mõeldud taluma sellist karistamist rohkem kui teised. See, et osadele inimestele meeldivad kõhu peal olevad autod on nende oma asi ja ei pea kohe hakkama õiendama, kui lollid nad on vms, vähemalt nad oskavad sõita ilusti august mööda selle asemel et nagu iga teine inimene nendest läbi paugutada. Kui need inimesed tüdinevad madala autoga sõitmisest ära, siis ostavad normaalse auto ja arvatavasti neil on aukudest hoidumise harjumus sees ja seega veedavad vähem aega remonditöökojas. Kui ei meeldi, kaeba kohtusse...