Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
- http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=76491 |
1. leht 2-st |
Autor: | xRivo [ 24.10.2011 22:30 ] |
Teema pealkiri: | - |
- |
Autor: | kj [ 24.10.2011 22:34 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 525TD '94 - Rivo |
Pöörete kõikumine viitab jällegi varsti remonti vajavale pumba(peale)le minuteada. |
Autor: | tnacc [ 25.10.2011 19:53 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 525TD 85kW '94 - Rivo |
kena bõmm. vaheta jahutusvedelik ka kindlasti, alumiiniumkaanega masinal võib üle 2 aasta vanune vedelik palju kurja põhjustada ![]() |
Autor: | Raghza [ 25.10.2011 20:26 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 525TD 85kW '94 - Rivo |
Kena sakslane, nimekaim ![]() Aga ARK'i koha pealt, 57€ küsivad nad selle väikese asja eest tõesti :/ |
Autor: | xRivo [ 25.10.2011 20:39 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 525TD 85kW '94 - Rivo |
Karr000 kirjutas: Kena sakslane, nimekaim ![]() Aga ARK'i koha pealt, 57€ küsivad nad selle väikese asja eest tõesti :/ Tänan, Rivo. ![]() MNT lehel on selline asi kirjas, et 19,17€ -muudatuste vormistamine (muudatused sõiduki omaniku või sõiduki andmetes, kasutaja lisamine või ärajätmine, registreerimismärgi vahetus) Googeldades leidsin, et vastutav isik on üldiselt liisitava auto omanik.. ei tea, kas eraomanis sõidukile saab vastutavat kasutajat lisada. |
Autor: | tnacc [ 25.10.2011 20:55 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 525TD 85kW '94 - Rivo |
biker14 kirjutas: Karr000 kirjutas: Kena sakslane, nimekaim ![]() Aga ARK'i koha pealt, 57€ küsivad nad selle väikese asja eest tõesti :/ Tänan, Rivo. ![]() MNT lehel on selline asi kirjas, et 19,17€ -muudatuste vormistamine (muudatused sõiduki omaniku või sõiduki andmetes, kasutaja lisamine või ärajätmine, registreerimismärgi vahetus) Googeldades leidsin, et vastutav isik on üldiselt liisitava auto omanik.. ei tea, kas eraomanis sõidukile saab vastutavat kasutajat lisada. saab küll lisada, lihtsalt uus teh. pass, varem oli 200 eek, nüüd siis ilmselt seesama 19 eur. |
Autor: | DeLaBig [ 26.10.2011 02:49 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 525TD 85kW '94 - Rivo |
Kas targem ei ole siiski oma nimel kindlustada, iga aastaga muutub summa väiksemaks. Tulevikus pead seda nagunii tegema. |
Autor: | xRivo [ 26.10.2011 07:22 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 525TD 85kW '94 - Rivo |
DeLaBig kirjutas: Kas targem ei ole siiski oma nimel kindlustada, iga aastaga muutub summa väiksemaks. Tulevikus pead seda nagunii tegema. Hetkel, tudengina, kindlasti mitte. Vahe tuleb 5-6 kordne. Võtan parem järelkäru kindlustamise enda peale, saab "vähe" odavamalt seda alla. |
Autor: | saarlane [ 26.10.2011 10:26 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 525TD 85kW '94 - Rivo |
käruga ei saaa auto koefitsenti alla. SAma ka motikaga. |
Autor: | -lost- [ 26.10.2011 11:59 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 525TD 85kW '94 - Rivo |
sul see kapotialune majandus puhta paigast ära või valesti. Voolikute mäng ja nipet näpet veel. |
Autor: | xRivo [ 26.10.2011 13:11 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 525TD 85kW '94 - Rivo |
saarlane kirjutas: käruga ei saaa auto koefitsenti alla. SAma ka motikaga. Selge, jälle targem. Vanasti nagu sai vist. -lost- kirjutas: sul see kapotialune majandus puhta paigast ära või valesti. Voolikute mäng ja nipet näpet veel. Mingi jama seal on jah, mida olen üritan paika panna Ragnar74 kirjateel õpetuse järgi.. Tegin täna parema pildi, et kas nii peaks olema või miskit valesti? Voolik 1 läheb 3-st (ma ei tea, kuidas seda nimetatakse) kollektori külge. Voolik 2 läheb MAP andurist kollektori külge. ![]() Pilt ilma painti tuuninguta |
Autor: | -lost- [ 27.10.2011 01:08 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 525TD 85kW '94 - Rivo |
nr 2 tuleb ühendada alumiinium kollektori küljes oleva vastuse külge. nr 3 minev volla nr 1 tuleb ühendada kollektori ALL oleva vaakumtoru vastuse külge. Kollektori külge saab minna ainult 1 voolik. |
Autor: | xRivo [ 30.10.2011 21:20 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 525TD 85kW '94 - Rivo |
Hämmastav, mida see "voolikute" sättimine ja EGRi pimedaks tegemine juurde andis. Nagu teine auto kohe - minek kõvasti parem ja turbo toimimist ka kohe tunda. Enne mõtlesin, et uimane sellepärast, et lihtsalt diisel.. Õlivahetuse käigus avastasin ka, et lisaks mootori juures olevale kivikaitsele on ka põhja all korralik kivikaitse(põhjakaitse?) Pildil on näha, et nagu oleks alt õline kõik.. tegelikult ei ole. Vabandust järjekordse kehva kvaliteedi pärast, kiire telefoni klõpsatus. ![]() Sisust sai ka väike klõps tehtud. ![]() Järgmiseks ettevõtmiseks võtan esitulede vahetuse, angle eyes ümber paigaldamine ja tööle saamine.. praegu hõõgub õrnalt kahel tulel väga väike osa. |
1. leht 2-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |