Tervist!
Kuna mugavus loeb, siis mõtlesin teha autoteema selleks, et hoida auto ajalugu kirjas ning mõne takistuse puhul oleks abi foorumis tegutsevatest asjatundjatest

Autost lähemalt:
Tegu kasutaja _siim_ endise Mazda Mx3ga millel on varasemast olnud peal 1,8v6 ning peale lükatud eelmise mootori laialilendamisel poole vähem sõitnud 2,5v6(ei mäleta, kas lugesin mazdafoorumist)...eeldatavalt siis 121kW mootor, millel K8 käigukast, kerge hooratas ning otseläbi 2,5" millele lõppu lükatud 1 pütt, et asi jääks inimlikkuse piiridesse

Kasutan vana omaniku pilte, kuna suurem osa töid on tema siiski teinud.


Selline oli väljalase siis enne, ma tegin natuke asju ümber..nimelt toru jooksis madalalt ning tagasilla juures sai veidi ühenduskohtadest veidi paremaks timmitud ning lõpus on nüüd pütt ka stange taga peidus..stangesse endale ilusti augu ära sulatanud

Siiamaani olen autole pand tagasi koonusfiltri, mis ostes vedeles ''pagassis'', plastikud tagasi pand, esilisa kinnitasin tugevamalt ning nüüd eile sai amordi tugilaager taha uus pandud, sest vanast tuli amort lihtsalt läbi


Selline ta oli siis

ENNE

NÜÜD


Mõned viisakamad pildid tulevad tulevikus..
Plaanidest nii palju, et autole oleks vaja uued amordid või siis juba coilid alla visata, toonklaas(id), väike värvi fix ning kui aega tõsiselt palju üle, siis viskaks juba teise jooksu 2,5" toru alla

kuid muidugi teise toru ehitamine jäägu siiski kevadesse vms, sest enne siiski vaja viitsimine võtta ning ''pagassi'' põhja mingi puuplaat vms panna, sest muidu woofer tantsib ringi liiga julma ja coilid/amordid panna

Ja tõesti kui näete mind ''natuke'' kiirust ületamas või midagi muud tegemas, mida autokoolis ei õpetata, siis ärge isegi vaevake enda pead..mind teie arvamus ei koti
