Tere!
Sai siis selline audi ligi tõmmatud.
Siiani olin kindel, et sellist keerulisemapoolset diislit endale ei soeta, kuid sattus selline kätte ning vähemalt hetkel võin öelda, et mugavamat igapäeva liikurit pole mul olnud.
Lisadest: Euroopas toimiv navi, toimiv telefon, kliima, püsikas, istmesoojendus, mf rool, elektriline kärukonks, automaat käigukast(6 käiku), tume sportsisu, isekäivituv

, puldist avatav pagasnikuluuk, kardinad tagumistel akendel ja tagaklaasil(el), toonklaas, xenon lähi+kaug, parkimisandurid ees/taga, 20" veljed, DLS heli, vihmasensor, topsihoidjad ees/taga, kompuuter, elektriline eelsoojendi jms.
Meeldib see, et gpsi järgi 93km/h on 1600rpm, mootor nagu nurruks omaette vaikselt. Ning ülikerge rool meeldib samuti, kiirusetundlik peaks see siis olema.
Andmete järgi 450nm 1400rpm pealt, 165kw, 7.3 sajani, 6.5l maanteel, max 243km/h.
Hetkel olen vahetanud esisillas ülemise õõtsa-selle peale kulus 13h.

Pole kunagi sellise sillaga tegemist olnud ning ei osanud oodata, et alumiiniumi sees olev polt ei anna end mitte mingitki moodi kätte. Sai kuuma/külma korduvalt, pekstud nii, et lausa kahju hakkas. Lõpuks puurisin välja. Ees piduriklotsid said ka uued kuna kohe oli metall vastu metalli minemas.
Vigadest:ketihääl käivitades kas külmalt või mingi 15m seisnuna, kestab ca 1-2sekundit. Pidi olema ülemiste ketitaldade/pingutite viga. Kärukonks ei anna ennast enam kätte, müüja näitas, et toimib ja peale seda kõik. Auto näitab, et konks kogu aeg lahti. Ja mingid väikesed nokitsemised veel, eelmisel c6el polnud ühtegi viga kuna see oli nagu uus nii seest kui väljast. Praegusel on kivirahe esitiibade alt värvi ära söönud jms. Eks ise avastan ka alles autot.
Plaanidest ketid korda, chip, sees kõik liistud ära vahetada, rohkem nagu ei oskagi teha temaga. Veljega on nii ja naa, pole nii suurt velge omanud kunagi, vb vahetan väiksemate vastu.
Mõni pilt ka:


