Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 19:28

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 63 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: VW Polo Classic 1.6 74kw 1998 raudbetoon
PostitusPostitatud: 22.11.2011 20:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.04.2011 10:29
Postitusi: 329
Tere! Kuna olen foorumis sagedane külaline siis otsustasin ka siia teema teha.
Sai siis antud isend toodud Tallinnast ja otsustavaks sai hinna ja varustuse/aasta suhe.


Varustus

2x elektrilised akende tõstukid
2x istmesoojendused
2x peeglid päikesesirmides (valgustusega)
2x turvapadi
lisapidurituli
tagaklaasi soojendus
valuveljed (14 tolli)
roolivõimendi
stereo(audi gamma)
immobilisaator
nahkkattega rool
tekstiilpolster
udutuled (eesmised, tagumine)
päevasõidutulede automaatne lülitus
kesklukustus (puldiga)
kliima
ABS pidurid


Vead ostes

generaatori rihm viliseb,
1 esimene udu ei põle,
numbrituledesse ei tule voolu,
tuled näitavad taevasse,
tagumised pidurid ei võta vist korralikult,
käsipidur ulatub lõua alla,
stabika puksid läbi,
sarniirid läbi,
amorditugilaagrid läbi,
tagumised rattalaagrid läbi,
tagumised rattakoopad roostes,
antenn puudulik,
summuti laseb läbi, (ennem müüki oli autole esinduse poolt täies pikkuses uus pandud)
sisemine pooltelje kate puruks,

Auto on ise olnud mingi firma kasutuses ja peale sõitmise ja õlivahetamise pole sellega peale garantii lõppu midagi tehtud, ise olen teine omanik ja arvan, et esimeseks autoks kärab küll. ls on 120k+ Esinduses kontrollitud ja väidetavalt õige kuigi selles numbris tuleb sügavalt kahelda.


Tehtud tööd

Numbrituledesse sai uus kaabel tehtud, vana oli lihtsalt ära mädanenud. (ei sobinud mulle need kollased tuled ja sai asendatud ledidega ja tegemist on 360´ peaga)
Udutule pirni pesa oli ussitanud, sai ka see ära puhastatud.
Uus tagumine parempoolne piduri silinder.
Uus tagumine vasakpoolne piduri silinder.
Uued tagumised klotsid.
Uus antenn.
Uued stabika puksid.
Uus parempoolne sarniir.
Uus vasakpoolne sarniir.
Talverehvid ostetud.
Summuti sai uued klambrid.
Uus süütepool.
Uued piduritorud täies pikkuses eest taha.
Uued tagumised pidurivoolikud.
Uus parempoolne käsipiduri tross.
Uus vasakpoolne käsipiduri tross.
Uued esimesed piduri klotsid.
Uued tihendid esimesele vasakpoolsele sadulale ja kolvile.
Õlivahetus, filter.

Autoga on veel vaja see kuu ülevaatusele minna ja ennem ülevaatust ei taha talvekaid alla panna. Olen tähendanud, et need ülevaatuse rullid sikutavad isuga naelu välja ja ei raatsi uute naelrehvidega minna sinna. Ennem kui auto tehniliselt korras ei ole ei hakka sellega pedereerima. :D

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

_________________
Polo Classic 1.6 74kw → 300M 2.7 150kw → Passat b5 1.9TDI 66+++kw → Vw G2 1.6 51+kw-vw G2 1.6 1974. 245kw→G4.1998 75kw


Viimati muutis raudbetoon, 18.10.2013 09:45, muudetud 4 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Polo Classic 1.6 74kw 1998 raudbetoon
PostitusPostitatud: 22.11.2011 20:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.10.2010 01:46
Postitusi: 639
Pärnus nägin üks nv. Genekarihm vilises tõesti :D
Purksikastet istmete peale ei ajanud? 8)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Polo Classic 1.6 74kw 1998 raudbetoon
PostitusPostitatud: 22.11.2011 22:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.04.2011 10:29
Postitusi: 329
Kurat, seal mäkis on nii vaesed buksid, et kaste isegi ei tule pressides välja : D

_________________
Polo Classic 1.6 74kw → 300M 2.7 150kw → Passat b5 1.9TDI 66+++kw → Vw G2 1.6 51+kw-vw G2 1.6 1974. 245kw→G4.1998 75kw


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Polo Classic 1.6 74kw 1998 raudbetoon
PostitusPostitatud: 22.11.2011 22:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.05.2009 21:36
Postitusi: 334
Ega see auto kohila kandis ei liikle? Meelde jäänud sealtkandist sarnase numbrimärgiga polo :D isegi samavärv oli, :)

_________________
Nelik.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Polo Classic 1.6 74kw 1998 raudbetoon
PostitusPostitatud: 22.11.2011 22:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.04.2011 10:29
Postitusi: 329
jah, sealt ta vist tuli, müüdi esindusse ja mina õnnelik, sain selle sealt. Ennm liiklesid sellega keegi Jevgeni ja Natašha vms :]

_________________
Polo Classic 1.6 74kw → 300M 2.7 150kw → Passat b5 1.9TDI 66+++kw → Vw G2 1.6 51+kw-vw G2 1.6 1974. 245kw→G4.1998 75kw


Viimati muutis raudbetoon, 12.01.2012 23:17, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Polo Classic 1.6 74kw 1998 raudbetoon
PostitusPostitatud: 23.11.2011 12:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.04.2011 10:29
Postitusi: 329
sai täna siis ülevaatusel käidud. Mulle tundub, et neile meeldib kirjutada enamustele autodele, et piduritorud on mädad. Oleks pidanud peale klotside ja silindi vahetust õhutama. Kuna onud olid nn "tuttavad" siis öeldi, et vaata endal tagumised pidurid üle ja kui auto välja ajasid, siis mainiti ka ledide kohta. Eks reedel tõstukile ja õhutama. Käsipidur oli kah nõrk, co normis. Siis saab ka rohkem pilte. :hail

_________________
Polo Classic 1.6 74kw → 300M 2.7 150kw → Passat b5 1.9TDI 66+++kw → Vw G2 1.6 51+kw-vw G2 1.6 1974. 245kw→G4.1998 75kw


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Polo Classic 1.6 74kw 1998 raudbetoon
PostitusPostitatud: 26.11.2011 19:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.04.2011 10:29
Postitusi: 329
Käsipidur ei pidanud, asi selles, et tross oli katki mädanenud. Sai siis uus tross pandud ja kuna laiali oli, sai ka uued klotsid.
Murelapseks aga tagumised piduritorud, mis otsustasid tagant paremalt roostele järgi anda. :kill Praegu auto seisab ja üritan lähiajal kõik torud ära vahetada.

_________________
Polo Classic 1.6 74kw → 300M 2.7 150kw → Passat b5 1.9TDI 66+++kw → Vw G2 1.6 51+kw-vw G2 1.6 1974. 245kw→G4.1998 75kw


Viimati muutis raudbetoon, 13.01.2014 01:12, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Polo Classic 1.6 74kw 1998 raudbetoon
PostitusPostitatud: 10.01.2012 20:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.04.2011 10:29
Postitusi: 329
Sain autole ülevaatuse tehtud.
Ennem ülevaatust tehtud tööd:

uus süütepool
uus vasakpoolne sarniir
uued piduritorud täies pikkuses eest taha.
uued tagumised pidurivoolikud
uus tagumine vasakpoolne piduri silinder
uus parempoolne käsipiduri tross

Järgmisena saab mootor endale uued rihmad ja vedelikud.
:rokib

_________________
Polo Classic 1.6 74kw → 300M 2.7 150kw → Passat b5 1.9TDI 66+++kw → Vw G2 1.6 51+kw-vw G2 1.6 1974. 245kw→G4.1998 75kw


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Polo Classic 1.6 74kw 1998 raudbetoon
PostitusPostitatud: 10.01.2012 20:57 

Liitunud: 27.10.2008 19:26
Postitusi: 339
Asukoht: Eesti
Kui saladus ei ole, siis millise hinnaga kätte tuli ja palju investeerinud oled juba?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Polo Classic 1.6 74kw 1998 raudbetoon
PostitusPostitatud: 13.01.2012 02:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.04.2011 10:29
Postitusi: 329
Auto 800€, investeeringuid umbes 250€.

_________________
Polo Classic 1.6 74kw → 300M 2.7 150kw → Passat b5 1.9TDI 66+++kw → Vw G2 1.6 51+kw-vw G2 1.6 1974. 245kw→G4.1998 75kw


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Polo Classic 1.6 74kw 1998 raudbetoon
PostitusPostitatud: 13.01.2012 19:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.04.2011 10:29
Postitusi: 329
Pilt
Pilt

Pesin täna auto puhtaks, ilm keeras kahjuks ära ja head nahka pildistamisest ei tulnud.

_________________
Polo Classic 1.6 74kw → 300M 2.7 150kw → Passat b5 1.9TDI 66+++kw → Vw G2 1.6 51+kw-vw G2 1.6 1974. 245kw→G4.1998 75kw


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Polo Classic 1.6 74kw 1998 raudbetoon
PostitusPostitatud: 04.02.2012 20:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.04.2011 10:29
Postitusi: 329
Kuna nädalavahetusel lubab kõva külma, siis otsustasin aku tuppa võtta ja korralikult täis laadida. Juba ennem andis aku väsimusest märku. Kuna ilmad on külmad, siis olen sunnitud autosse sisenema tagumiste uste kaudu, kuna esimesed ei taha kohe üldse lahti tulla. :kill

_________________
Polo Classic 1.6 74kw → 300M 2.7 150kw → Passat b5 1.9TDI 66+++kw → Vw G2 1.6 51+kw-vw G2 1.6 1974. 245kw→G4.1998 75kw


Viimati muutis raudbetoon, 21.06.2014 19:39, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Polo Classic 1.6 74kw 1998 raudbetoon
PostitusPostitatud: 04.02.2012 20:45 

Liitunud: 17.01.2005 14:04
Postitusi: 397
Asukoht: Tallinn
See esimeste uste jama on Polode ja vanemate VW mingi üldine viga. Omal oli ka Polo ja juhi uks läks konkreetselt rikki. Vesi ja mustus satuvad luku- ja lingimehhanismi ja sellest kogu jama tekib. Peaks määrima ja puhastama, siis vast on ok. Ise sain asja korda alles siis, kui tõin romulast uue lukumehhanismi....


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Polo Classic 1.6 74kw 1998 raudbetoon
PostitusPostitatud: 04.02.2012 20:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.04.2011 10:29
Postitusi: 329
Ennem külmasid määrisn küll kõik kõvasti ära, aga ei midagi.
Lasin reedel 4 tundi soojas seista, võtsin lahti, lasin cleaneriga kõik puhtaks, määrisin kõik tökatiga kokku ja puhuriga lasin veel möksi soojaks, et see kõikidesse vahedesse laiali läheks. Kodus sain autost välja, hommikul oli selline, nagu ei oleks midagi teinud. :bs

_________________
Polo Classic 1.6 74kw → 300M 2.7 150kw → Passat b5 1.9TDI 66+++kw → Vw G2 1.6 51+kw-vw G2 1.6 1974. 245kw→G4.1998 75kw


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Polo Classic 1.6 74kw 1998 raudbetoon
PostitusPostitatud: 12.02.2012 17:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.04.2011 10:29
Postitusi: 329
Autol oli mureks suur küttekulu, ligi 8-9l/100km. Sai siis asja uurima hakatud ja tuli välja, et esimene vasakpoolne piduri kolb oli kinni ussitanud. Ei jõudnud isegi käega ratast ringi lükata. Teepeal ujus ja pidurdamisel tõmbas kõvasti paremale.
Sai siis lahti võetud, ära puhastatud ja kokku pandud, asi sai peaaegu nagu uus. Kolvil oli ainult pindmine rooste. Kuna auto juba üleval oli, sai ka teine käsipiduri tross ära vahetatud. Lisaks ka uus jahutus- ja pidurivedelik. Uksed sai korra veel päris pilbasteks võetud ja korra veel puhastatud, määritud ja asi toimib nagu kellavärk. :rokib

_________________
Polo Classic 1.6 74kw → 300M 2.7 150kw → Passat b5 1.9TDI 66+++kw → Vw G2 1.6 51+kw-vw G2 1.6 1974. 245kw→G4.1998 75kw


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 63 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7