Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
VW Polo Classic 1.6 74kw 1998 raudbetoon http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=78783 |
1. leht 5-st |
Autor: | raudbetoon [ 22.11.2011 20:44 ] |
Teema pealkiri: | VW Polo Classic 1.6 74kw 1998 raudbetoon |
Tere! Kuna olen foorumis sagedane külaline siis otsustasin ka siia teema teha. Sai siis antud isend toodud Tallinnast ja otsustavaks sai hinna ja varustuse/aasta suhe. Varustus 2x elektrilised akende tõstukid 2x istmesoojendused 2x peeglid päikesesirmides (valgustusega) 2x turvapadi lisapidurituli tagaklaasi soojendus valuveljed (14 tolli) roolivõimendi stereo(audi gamma) immobilisaator nahkkattega rool tekstiilpolster udutuled (eesmised, tagumine) päevasõidutulede automaatne lülitus kesklukustus (puldiga) kliima ABS pidurid Vead ostes generaatori rihm viliseb, 1 esimene udu ei põle, numbrituledesse ei tule voolu, tuled näitavad taevasse, tagumised pidurid ei võta vist korralikult, käsipidur ulatub lõua alla, stabika puksid läbi, sarniirid läbi, amorditugilaagrid läbi, tagumised rattalaagrid läbi, tagumised rattakoopad roostes, antenn puudulik, summuti laseb läbi, (ennem müüki oli autole esinduse poolt täies pikkuses uus pandud) sisemine pooltelje kate puruks, Auto on ise olnud mingi firma kasutuses ja peale sõitmise ja õlivahetamise pole sellega peale garantii lõppu midagi tehtud, ise olen teine omanik ja arvan, et esimeseks autoks kärab küll. ls on 120k+ Esinduses kontrollitud ja väidetavalt õige kuigi selles numbris tuleb sügavalt kahelda. Tehtud tööd Numbrituledesse sai uus kaabel tehtud, vana oli lihtsalt ära mädanenud. (ei sobinud mulle need kollased tuled ja sai asendatud ledidega ja tegemist on 360´ peaga) Udutule pirni pesa oli ussitanud, sai ka see ära puhastatud. Uus tagumine parempoolne piduri silinder. Uus tagumine vasakpoolne piduri silinder. Uued tagumised klotsid. Uus antenn. Uued stabika puksid. Uus parempoolne sarniir. Uus vasakpoolne sarniir. Talverehvid ostetud. Summuti sai uued klambrid. Uus süütepool. Uued piduritorud täies pikkuses eest taha. Uued tagumised pidurivoolikud. Uus parempoolne käsipiduri tross. Uus vasakpoolne käsipiduri tross. Uued esimesed piduri klotsid. Uued tihendid esimesele vasakpoolsele sadulale ja kolvile. Õlivahetus, filter. Autoga on veel vaja see kuu ülevaatusele minna ja ennem ülevaatust ei taha talvekaid alla panna. Olen tähendanud, et need ülevaatuse rullid sikutavad isuga naelu välja ja ei raatsi uute naelrehvidega minna sinna. Ennem kui auto tehniliselt korras ei ole ei hakka sellega pedereerima. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Vapper [ 22.11.2011 20:58 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Polo Classic 1.6 74kw 1998 raudbetoon |
Pärnus nägin üks nv. Genekarihm vilises tõesti ![]() Purksikastet istmete peale ei ajanud? ![]() |
Autor: | raudbetoon [ 22.11.2011 22:09 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Polo Classic 1.6 74kw 1998 raudbetoon |
Kurat, seal mäkis on nii vaesed buksid, et kaste isegi ei tule pressides välja : D |
Autor: | dust [ 22.11.2011 22:23 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Polo Classic 1.6 74kw 1998 raudbetoon |
Ega see auto kohila kandis ei liikle? Meelde jäänud sealtkandist sarnase numbrimärgiga polo ![]() ![]() |
Autor: | raudbetoon [ 22.11.2011 22:34 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Polo Classic 1.6 74kw 1998 raudbetoon |
jah, sealt ta vist tuli, müüdi esindusse ja mina õnnelik, sain selle sealt. Ennm liiklesid sellega keegi Jevgeni ja Natašha vms :] |
Autor: | raudbetoon [ 23.11.2011 12:25 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Polo Classic 1.6 74kw 1998 raudbetoon |
sai täna siis ülevaatusel käidud. Mulle tundub, et neile meeldib kirjutada enamustele autodele, et piduritorud on mädad. Oleks pidanud peale klotside ja silindi vahetust õhutama. Kuna onud olid nn "tuttavad" siis öeldi, et vaata endal tagumised pidurid üle ja kui auto välja ajasid, siis mainiti ka ledide kohta. Eks reedel tõstukile ja õhutama. Käsipidur oli kah nõrk, co normis. Siis saab ka rohkem pilte. ![]() |
Autor: | raudbetoon [ 26.11.2011 19:50 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Polo Classic 1.6 74kw 1998 raudbetoon |
Käsipidur ei pidanud, asi selles, et tross oli katki mädanenud. Sai siis uus tross pandud ja kuna laiali oli, sai ka uued klotsid. Murelapseks aga tagumised piduritorud, mis otsustasid tagant paremalt roostele järgi anda. ![]() |
Autor: | raudbetoon [ 10.01.2012 20:52 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Polo Classic 1.6 74kw 1998 raudbetoon |
Sain autole ülevaatuse tehtud. Ennem ülevaatust tehtud tööd: uus süütepool uus vasakpoolne sarniir uued piduritorud täies pikkuses eest taha. uued tagumised pidurivoolikud uus tagumine vasakpoolne piduri silinder uus parempoolne käsipiduri tross Järgmisena saab mootor endale uued rihmad ja vedelikud. ![]() |
Autor: | plekkvelg [ 10.01.2012 20:57 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Polo Classic 1.6 74kw 1998 raudbetoon |
Kui saladus ei ole, siis millise hinnaga kätte tuli ja palju investeerinud oled juba? |
Autor: | raudbetoon [ 13.01.2012 02:15 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Polo Classic 1.6 74kw 1998 raudbetoon |
Auto 800€, investeeringuid umbes 250€. |
Autor: | raudbetoon [ 13.01.2012 19:35 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Polo Classic 1.6 74kw 1998 raudbetoon |
Pesin täna auto puhtaks, ilm keeras kahjuks ära ja head nahka pildistamisest ei tulnud. |
Autor: | raudbetoon [ 04.02.2012 20:26 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Polo Classic 1.6 74kw 1998 raudbetoon |
Kuna nädalavahetusel lubab kõva külma, siis otsustasin aku tuppa võtta ja korralikult täis laadida. Juba ennem andis aku väsimusest märku. Kuna ilmad on külmad, siis olen sunnitud autosse sisenema tagumiste uste kaudu, kuna esimesed ei taha kohe üldse lahti tulla. ![]() |
Autor: | madispoiss [ 04.02.2012 20:45 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Polo Classic 1.6 74kw 1998 raudbetoon |
See esimeste uste jama on Polode ja vanemate VW mingi üldine viga. Omal oli ka Polo ja juhi uks läks konkreetselt rikki. Vesi ja mustus satuvad luku- ja lingimehhanismi ja sellest kogu jama tekib. Peaks määrima ja puhastama, siis vast on ok. Ise sain asja korda alles siis, kui tõin romulast uue lukumehhanismi.... |
Autor: | raudbetoon [ 04.02.2012 20:52 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Polo Classic 1.6 74kw 1998 raudbetoon |
Ennem külmasid määrisn küll kõik kõvasti ära, aga ei midagi. Lasin reedel 4 tundi soojas seista, võtsin lahti, lasin cleaneriga kõik puhtaks, määrisin kõik tökatiga kokku ja puhuriga lasin veel möksi soojaks, et see kõikidesse vahedesse laiali läheks. Kodus sain autost välja, hommikul oli selline, nagu ei oleks midagi teinud. ![]() |
Autor: | raudbetoon [ 12.02.2012 17:07 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Polo Classic 1.6 74kw 1998 raudbetoon |
Autol oli mureks suur küttekulu, ligi 8-9l/100km. Sai siis asja uurima hakatud ja tuli välja, et esimene vasakpoolne piduri kolb oli kinni ussitanud. Ei jõudnud isegi käega ratast ringi lükata. Teepeal ujus ja pidurdamisel tõmbas kõvasti paremale. Sai siis lahti võetud, ära puhastatud ja kokku pandud, asi sai peaaegu nagu uus. Kolvil oli ainult pindmine rooste. Kuna auto juba üleval oli, sai ka teine käsipiduri tross ära vahetatud. Lisaks ka uus jahutus- ja pidurivedelik. Uksed sai korra veel päris pilbasteks võetud ja korra veel puhastatud, määritud ja asi toimib nagu kellavärk. ![]() |
1. leht 5-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |