Niisiis tuli ilge tahtmine omale uuesti bmw soetada,seega sai välja valitud selline raibe

Võtsin nii igaks juhuks et igav ei hakkaks

(kuigi tegemist on niigi ülepeakaela)
Masinast siis
Auto siis 95 aasta 11.kuu väljalase,
e36 sedaan,323i m52 mootoriga millel kw siis125
Manuaal kast,kaltsu sisu...
Mõni lisa ka ikkagi on...
tume lagi(kellegi poolt tehtud,üsna viisakas isegi),
esimesed el.aknad,
el.peeglid nagu neil kõigil,
isetumenev tahavaate peegel,
hifi stereo,ehk siis võim pagassis,kuigi tagumised kõlarid kellelegi ette jäänud ja need välja kistud.
Veojõukontroll ka olemas,kuid selle tuli loomulikult koos absi tulega siravad armatuuris

Aga kuna masinast nagunii tuleb vähe kiirema sõidu pill siis seda veojõukontrolli mul vast vaja ei lähegi...
Kere on kergelt öeldes persse lastud minna,kuid noh mul see igapäeva töö,seega usun et saab veel asja
Mootor selle eest ergas ja käib väga hästi,vanos vaikne,külmast peast mingit tiksu seespole vms.
kardaani juurest miskit kolksub,pole veel jõudnud vaadata.
ülevaatus ja kindlsutus isegi olemas veel.
Veermik on ka ok,midagi kuskilt ei kolise ja pidurid ka toimivad,isegi käsipidur võtab

Nüüd siis mis vead asjal on:
Kõigil keredetailidel rooste,uksed enamvähem,tagatiivad täiesti läbi mädand,vaja keevitada,kundepoolne tagatiib postiga ka pihta saanud,kapott kõver,mõlemad stanged ribadeks,iluvõre ja esituled vaja kõik üle käia,vahed täiesti paigast ära,mingi pisikese kõksu vist saanud,muidu kere iseenesest sirge,lansekad paigas ja suurt laksu pole saanud.
süütelukul see keskime varras katki(kuidselle jõudsin täna jubakorda teha,panin teise süüteluku sisu...
Plaanis oli seda mootorit vähe järgi aidata,ehk siis m50 2,5se sisselase panna,sama asja segusiiber(throttle body),mis on suurema õhu läbilaskevõimega ja mingi vabam õhufilter ka järgi,siis peaks see mootor nobedamaks küll minema,
kuid samas vaatasin et 2,8 mootor pole ka eriti kallis,ehk siis kaalun oma võimalusi,vb panen ültse sinna 2,8 vahele ja sellele omakorda 2,5se sisselaske,eks näha saab mis elu toob

2,8 istub sinna juhtmestiku otsa kenasti ja kõik muu kraam ka sobib,kuna mõlemad m52 mootorid,ainult 2,8 aju vaja.
mõni pilt ka masinast siis





Eile siis jõudsin juba selle süüteluku krempli ära vahetada


Siia pidin tegema custom poldid


Ja koos ta ongi

Kiskusin tagant polstrid kõik välja,vaja tiiva ääri keevitama hakata ja leidsin sealt alt omajagu vett,mis siis arvatavasti tagant koopa ääre aukudest sisse lennanud...

