Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 27.04.2024 15:41

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 243 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 17  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555
PostitusPostitatud: 04.07.2013 23:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Võta ikka tavalised kuna tumeda kilega ülekleepida saad need igahetk


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555
PostitusPostitatud: 05.07.2013 10:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.03.2008 15:46
Postitusi: 223
Asukoht: Tartu
Jep, saigi selge klaasiga udukad ära tellitud :)

_________________
BMW E46 328i M-Tech I 174kW/330Nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555
PostitusPostitatud: 21.07.2013 21:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.03.2008 15:46
Postitusi: 223
Asukoht: Tartu
F*ck, my car got keyed :( No leidub siin ilmas ikka ahve, kes saavad vaimset rahuldust teiste vara rikkudes. Oleks selle jobu teolt tabanud, siis oleks tal tükk aega olnud väga raske sellesse kätte üldse midagi võtta. Kriim jookseb üle terve külje, päris metallini väljas pole, välja arvataud üks 2 cm pikkune jupp. Oskab keegi soovitada kohta Tartu ligiduses, kuhu sellise probleemiga pöörduda võiks? Ehk õnnestub midagi välja poleerida :roll:
Pilt

Pilt

_________________
BMW E46 328i M-Tech I 174kW/330Nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555
PostitusPostitatud: 21.07.2013 22:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Seal peaks vesiliivakaga ennem üle laskma ja vaatama kui sügaval need jäljed on. Kaskot pole peal ? Tuttaval tehti autoga sama asja ja laskis kõik üle värvida kaskol


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555
PostitusPostitatud: 22.07.2013 23:45 

Liitunud: 29.06.2013 14:07
Postitusi: 181
Täiesti ebarealne, kuskohast sellised inimesed tulevad?

_________________
My drinking team has a racing problem.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555
PostitusPostitatud: 23.07.2013 00:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.07.2011 18:52
Postitusi: 644
Asukoht: Pärnu
Sellisele annaks ikka väga korralikult kolakat kui peale sattuma peaks, vahet pole kas oleks minu või kellegi muu auto :hail :twisted:

_________________
Mercedes Benz s320
Uaazik
Audi A6 2,5 132kw tdi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555
PostitusPostitatud: 23.07.2013 03:03 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5766
Reimers kirjutas:
Seal peaks vesiliivakaga ennem üle laskma ja vaatama kui sügaval need jäljed on. Kaskot pole peal ? Tuttaval tehti autoga sama asja ja laskis kõik üle värvida kaskol


Enne tuleks lasta ära mööta laki kihi paksus ja siis teaks kas on mötet veega lihvida vöi mitte. Kui lakikiht väga öhuke pole mötet isegi mitte poleerida vaid kohe terve külg värvida.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555
PostitusPostitatud: 29.09.2013 19:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.03.2008 15:46
Postitusi: 223
Asukoht: Tartu
Eelmise kuu alguses sai vahetatud bensiinifilter, salongifilter (aktiivsöe) ja ka K&N õhufilter sai vahetatud tavalise paberfiltri vastu. Filtrid kõik toodetud Hengsti poolt. Külge läkisid ka uued M-tech II udutuled, nüüd on ikka aru saada, kui udukad tööle panna.
Mõnda aega peale filtrite vahetust tabas maanteel kulgedes üllatus, kui viskas DSC tulukese põlema ja mõne hetke pärast järgnes sellele ka EML tuluke. Jäin siis korra teekõrval seisma, et ehk kaovad vead selleks korraks ära kui süüde välja keerata. Aga sain ehk 100 m sõita kui tulukesed tagasi tulid. Ja auto ise ei läinud üle 85 km/h ega ka üle 2000 rpm-i. Egas midagi muud ei osanudki arvata, et drive by wire süsteem on otsad andnud ja auto nüüd avariireziimis ja seguklapi juhtimise on vanamoode gaasitross isiklikult üle võtnud :) Tartusse jõudes lõin arvuti taha ja veakoodid kinnitasid ainult arvamust, veaks näitaski seguklapi potensiomeetrite lühist. Kuna endal varu olemas, siis sellest suurt probleemi polnud, sai kohe vigane seade vahetatud.
Kuna see lõputu CD-de kirjutmaine viskas kopa ette, siis sai selline seadeldis hangitud:
Pilt
Käib see siis CD boxi ühenduste asemele ja suudab mängida USB pulgalt ning SD/SDHC/MMC kaartidelt ja omab ka AUX väljundit. Kuna kõik moodulid pagassis, peab see CD emulaaotr ise ka sinna jääma. Ja et ei peaks kogu aeg pagassis möllama, sai 5m USB juhe kindalaekani viidud
Pilt
Mälupulgale tuleb luua kaustad CD-01 jne, kuhu siis saab panna kuni 99 lugu. Rohkemat pole lihtsalt mõtet, kuna sealt edasi ta minu meelest lugusi edasi ei mängi. Aga ka ca 600 lugu on enam kui küll korraga kuulamiseks
Pilt
Helikvalitedi koha pealt ütleks, et see on isegi parem natuke, kui oli seda CD-lt tulev heli. Tõrvatilgaks meepotis on hetkel see, et vaikselt või vaiksemat lugu kuulates on kuulda geneka vilinat. Plaan homme Oompoest läbi käia ja paar ferriit pulka kaasa krabada, ehk saab nendega probleemist lahti.

_________________
BMW E46 328i M-Tech I 174kW/330Nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555
PostitusPostitatud: 04.10.2013 20:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.03.2008 15:46
Postitusi: 223
Asukoht: Tartu
Täna sai jälle korra düno stendi külastatud :mrgreen:
Kõigepealt siis külastamise põhjuse tagamaadest. Nimelt oli mul probleem kütusenäidikuga, varsti peale paagi parema poole anduri vahetust ilmnes näidiku valetamine uuesti. Kontrollisin anduril pistikud ja sinna minevad juhtmed üle, kõik tundus ilusti toimivat. Aga sõites näitas näidik nulli või sinna lähedale. Samuti sai mõõdetud vahekiirendus ja ka nullist sajani kiirendust. Tulemustega ma rahule ei jäänud, kuna need olid tavapärasest aegdest ca 1 sek suuremad. Sai auto estakaadile aetud ja põhja alla pilk visatud. Kui panin auto tööle ja ronisin põja alla, sai selgeks ka veidrate plõksuvate helide põhjustaja, mis oli tekkinud peale kollektori vahetust. Nimelt auto tööle pannes, tõmbas paak mõne sekundiga vaakumisse ja paak tõmbas ennas vähemalt 5cm kokku :shock: Sellest pilt ka:
Pilt Põhjustajaks pidasin algul vigast kütuseaurude filtrit. Igaks juhuks otsustasin ka kütuseaurude klapi, mis reguleerib aurude voolu sisselaskekollektorisse, DIS-iga üle kontrollida. Saigi siis arvuti taha ühendatud ja vastav klapp aktiveeritud. Kuid millegi pärast hakkas hoopiski DISA klapp pinisema. Siis lõpus jõudis mulle koheale, milles võis viga olla. Nimelt arvasin, et BMW-l on kõik pistikud erinevad ja neid pole võimalik omavahel segamini ajada. Aga tuleb välja, et DISA klapi ja kütuseaurude juhtklapi pistikud on täiesti ühesugused ja olingi need peale kollektori vahetust suutunud segamini ajada :) Peale pistikute ümbertõstmist kadus ka see põlkusv heli peale auto seisma jätmist (ehk paak ei tõmanud enam vaakumisse) ja kütusnäidik ka ei jupsinud enam. Sai ka uuesti 0-100 km/h üle mõõdetud ja RaceChronoga oli tulemuseks 6,7 sek. Hetkel on probleem liiga kulunud tagarehvides, millega ei ole põhimõtteliselt võimalik korralikku pidamist leida, korralike rehvidega saaks tulemust kindalsti veelgi parandada.
Nüüd aga siis düno graafik, seekord sai tehtud 2 tõmmet, millest 2. tõmme oli tiba parem kui esimene. See on ka siis graafikul ja võrdluseks ka eelmise korra parima võimsusega tõmme:
Pilt
Tulemuseks ca 151 kW (202,5 hp) ja 278 Nm ratastest ehk siis ca 173,6 kw (233hp) mootorist :cool: Ja näha on, et graafik on nüüd vähe teise kujuga, DISA klapi rakendumine on selgelt eristatav. Väike video ka juurde järjekordselt: http://www.youtube.com/watch?v=butkMw6Oi8U
Ah jaa, spidomeeter sai ka mõnda aega tagasi põhimõtteliselt 100% täpsusega tööle programeeritud, pole seal mingit puhvrit enam sees, väge hea nüüd tegelikku kiirust jälgida :)

_________________
BMW E46 328i M-Tech I 174kW/330Nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555
PostitusPostitatud: 04.10.2013 22:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.06.2011 15:46
Postitusi: 1645
Ehk teed vahepeal väikse vahekokkuvõtte , et kust need kw tulnud on :)
On lihtsam teemat jälgida , kes alles avastavad:)
Peale enda e39 müüki , ainuke bmw teema mida ma huviga jälgin !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555
PostitusPostitatud: 04.10.2013 22:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
Ma saan aru, et kolle vahetusega tekkisid sellised lisa watid?

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555
PostitusPostitatud: 05.10.2013 17:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.03.2008 15:46
Postitusi: 223
Asukoht: Tartu
Head võimsusnumbrid on tekkinud jah tänu M54B30 sisselaske kollektorile ja DME remappimisele (rahvakeeli chippimisele). Mingi osa annab ehk ka see paljukirutud Remuse summuti :)
Nii et M52TU omanikele, kes tahavad lihtsalt võimsust juurde, on siin mõtlemisainet :)

_________________
BMW E46 328i M-Tech I 174kW/330Nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555
PostitusPostitatud: 05.10.2013 18:06 

Liitunud: 06.10.2011 23:27
Postitusi: 406
Palju piiraja on ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555
PostitusPostitatud: 06.10.2013 01:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.03.2008 15:46
Postitusi: 223
Asukoht: Tartu
Graafikult on näha, et grammike jääb seitsmest tuhandest puudu, piiraja rakendub 6950 rpm juures.

_________________
BMW E46 328i M-Tech I 174kW/330Nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 328i E46 '99 - Marek555
PostitusPostitatud: 16.10.2013 22:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.03.2008 15:46
Postitusi: 223
Asukoht: Tartu
Autole jällegi mõned jubinad hangitud:
Pilt
Ning täna sai tehtud ka korralik ettevalmistus tulevaks talveks, ehk siis peaagu uued naastrehvid hangitud.
Tegemist siis Nokiani selle aasta uue mudeliga Hakkapeliitta 8 (205/55/16 94T XL). Mustrit kõigil vähemalt 8 mm, jooksu peale on 5 naela kadunud. Aga pole vast väga hullu, kuna Hakkapeliitta 8 omab vähemalt 30% rohem naaste kui konkurendid (ja mõne tootjaga on vahe isegi 50%) :) Eks varsti näha ole, kuidas TM selle aasta talverehvide testi võitja BMW all ennast ülal pidama hakkab.
Pilt

_________________
BMW E46 328i M-Tech I 174kW/330Nm


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 243 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 17  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 114 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7